|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
is emperor metal dan? (dacht het niet) |
|
Ik vind Emperor meer neo-disco idd. |
|
Emperor heeft een hoog Abba gehalte. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-07-2002 12:03] |
|
is nightwish metal nee dacht het niet |
|
Nightwish metal hahaha NEE! |
|
genomineerd zijn: black sabbath children of bodom deep purple iron maiden motorhead megadeth opeth satyricon saxon slayer dit zijn toch op deze vroege zondagochtend mijn favorieten, maar morgen kan het weer helemaal anders zijn |
|
quote: |
|
Slllllleeeeeyyyyooooooooooooooorr!! [Gisteren voor het eerst in mijn leven een Slayer nummer gehoord [angel of death]. Klinkt best goed eigenlijk. ] |
|
hmm, tja, tis en blijft je eigen smaak he? mijn smaak op het metal gebied is heel ruim ik vind alle metal genres wel goed! een paar van mn favos: Dyin fetus marduk Slipknot Soulfly Slayer propain Biohazard children of bodom Human Ignorance (Lisse metal! ) en ga zo maar door!! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: GISTEREN PAS!? foutje in de opvoeding?? hahaha Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: soulfly, slipsnot, biohazard |
|
beste band ooit is stryper want die zingen over jezus met een heel hoog ijl stemmetje en dragenveel make up. (sorry ik ben melig) |
|
Emperor!!!! Ze zijn wel degelijk metal! Fuck man, luister maar eens goed naar Anthems... Emperor heerscht! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Black Sabbath, no doubt! To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Nevermore!!! |
|
Tja, dat is persoonlijk natuurlijk..... Voor mij... Mekong Delta Theory In Practice Overkill Immortal My Dying Bride Iron Maiden Coroner (helaas uit elkaar) I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Ik weet niet eens of ik hier al gepost heb, anyway: Agent Steel Sacred Steel Ritual Carnage Life doesn't get much better than this! |
|
- metallica - blind guardian - iced earth www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
DE beste band bestaat gewoon niet. Ieder doet waar hij/zij goed in is, en smaken verschillen hé! I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote:ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: No doubt???? Metal?? Beste metal?? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
NEVERMORE!!! |
|
Hey nog een Ron op het forum ! |
|
Atm: Nile. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |