|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Suffocation!! tenminste voor death metal en Death natuurlijk. Iced Earth is ook geweldig met Nevemore. |
|
MAGGOT INVASION Trieste gast |
|
Maiden natuurlijk. Er zijn maar een paar bands die Ahoy enzo volkrijgen (acdc,slayer misschien, metallica en maiden) |
|
Nou als ik toch een keuze moet maken: - Iron Maiden (duh); - Black Sabbath; - en Iced Earth. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Exact mijn keuze |
|
B E H E R I T ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Hmmz, Maiden without a doubt. Bazzio Attacks!!! |
|
In Flames, Soilwork, Children of Bodom Come sit on my lap and we'll talk about the first thing that pops up |
|
metallica met de eerste vijf albums "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
MY DYING BRIDE! Geen discussie mogelijk gdvr Zenial |
|
quote: heus wel!! het is gewoon Suffocation en niks anders. |
|
quote: Ben ik het mee eens.... Pain is my Power |
|
het leuke van dit soort topics is dat op een bepaald moment alle bands wel genoemd zijn. dus alle bands zijn goed. |
|
Kunnen best alle bands noemen en hoeveel stemmen elke band krijgt... Dat Iron Maiden wint kan ik nu al zeggen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ga ik effe honders valse identiteiten maken en mijn lijstje herhalen. possessed etc moeten winnen! |
|
death: NILE NATUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet wachten op hun nieuwe album. black: Limbonic Art doom: My dying bride trash: Ouwe sepultura |
|
judgement day natuurlijk! hehhehheh ik ga ook honders valse identiteiten maken Oud Vuil. |
|
Voor mij is en blijft dat Metallica. Ben met die band de metal in gerold, dat telt ook zeker mee. |
|
Dan doe ik hetzelfde voor KunstKut Ik, Wil Schuurman |
|
ik heb gewoon geen idee. dit is een topic van 'nietes' 'welles' en iedereen heeft argumenten voor zijn of haar 'beste metalband ooit'. ik heb geen idee. dit is gewoon WEER een: wat is jou favoriete metal band aller tijden- topic. bah. |
|
quote: webblaster pim webblaster jim |
|
hehheh, kabouter wim webblaster willem-alexander Oud Vuil. |
|
quote: we zijn weer eens zwaar off-topic aan het gaan wim. ik zal maar weer eens op een band stemmen: possessed! |
|
oké, dan maar een rijtje, want 1 band m'n all time fav band is mercyful fate, maar idd mlp en 1ste 2 lp's en verder wat ik in de loop der jaren gekocht heb en véél draai!: darkthrone, nasty savage, agent steel, suffocation, katatonia, edge of sanity, burzum, exodus 1ste ach wat een waardeloos topic is dit, zeg too much input! krk argh interne harde schijf kraakt, is al een ouwe [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-06-2002 22:42] Oud Vuil. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |