|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat dat voor iedereen anders is maar voor mij PANTERA |
|
Limp bizkit of toch linkin park... 'k ken niet kiezen I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Kies Alien Ant Farm |
|
black sabbath natuurlijk gevolgd door iron maiden en ac/dc Let´s bring back the METAL |
|
IRON MAIDEN!! |
|
quote: ja okay maar ik ben ouder dan jij Let´s bring back the METAL |
|
quote: wow p r e c i e s mijn mening, gaaf. bruce zingt te gek, maar di'anno was ff iets venijniger(ofzo). mijn fav band sinds 1984 is mercyful fate en dan met name de periode voor ze gestopt waren.(dus t/m don't break the oath" daarvoor was het schenker/hendrix en in m'n jeugd was het normaal. waarvan ik t/m de lp hoken is normaal (met frederik puntdroad op so;ogitaar) nog steeds zwaar fan ben. Oud Vuil. |
|
quote: Vreemd: Somewhere in time & Seventh son.. vind ik de twee beste platen die ze ooit gemaakt hebben; echt zo'n evolutie naar een nog rijkere sound. Wat vind je van die platen dan? (=Ook vraag aan Webblaster Wim) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: komt gij dan uit dn achterhoek waar fan zijn van normaal de normaalste zaak van de wereld is! Let´s bring back the METAL |
|
cof natuurlijk |
|
quote: aaarrrrgghhhhhh nog 1 Let´s bring back the METAL |
|
quote: sorry ik weet 't maar ik blijf ze geweldig vinden |
|
quote: ik vind dit: als je de eerste twee cd's (plus mini-cd) van mercyful fate en de eerste van King diamond dan heb je het beste te pakken. de rest is ook goed maar eerstgenoemden zijn super (en iedereen moet die maar eens gaan luisteren) |
|
quote: het gaat. in die tijd begon ik een beetje van los te raken van maiden (sorry). ik vond ze een beetje in herhaling vallen en dat "piece of mind"en "powerslave" betere varianten waren van de titles die jij noemt. maar slecht zijn die titles niet. maar zoals gezegd, de eerste periode van iron maiden is voor mij de beste. ik hou meer van dat venijnigere in de beginperiode. overigens een van iron maiden's beste release is the "women in uniform" single met het bijna-speedmetal nummer "invasion". een van maiden's beste nummers maar ik denk dat ze het nooit live hebben gespeeld. ik zou het best wel cool vinden als dianno eens enkele nummers als gast bij maiden zou zingen |
|
quote:Klaar. Asphyx voor beide categoriën een goede tweede, en eervolle vermeldingen voor Eucharist en At The Gates. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
plus: Thrash Metal - Slayer Heavy Metal - Iron Maiden |
|
quote: herhaling? Ik vind het gebruik van gitaarsynthesizers echt een vondst! Heel jammer dat ik dat nooit een andere heavymetal band dat heb horen doen (ja Cynic dan, maar=ander genre) Ook die epische stukken hebben op die platen een diepgang gekregen niet normaal! Luister maar eens naar de fenomenale opbouw van Alexander the Great of de spanning in die geniale rustige passage in Seventh son of a seventh son. Only the good die young en The evil that men do zijn echt extatische metal en zo kan ik elk nummer van Seventh son of a seventh en bijna elk nummer van Somewhere in time wel opnoemen. quote: Ik geloof niet dat Di Anno en Iron Maiden (lees: Steve Harris) nog goed met elkaar op kunnen schieten; Paul zit volgens mij vol rancune omdat hij vind dat hij onterecht ontslagen is en teert tot op de dag van vandaag op oude roem. Ik vind het een loser. Neemt niet weg dat het oude spul ook ontzettend goed is, al waren ze in het begin weinig meer dan een Judas Priest kloon. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:ja okee, maar heavy vind ik weinig ruk aan en dus Maiden ook. Sorry. Ik kan er best naar luisteren maar dan houdt het ook op. Ze zijn niet slecht; het is niet mijn smaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hey, da's mijn terrein! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
On Topic! |
|
Immortal en Cannibal Corpse staan bij mij beiden hoog in de lijst.... Pain is my Power |
|
Maiden Dissection eneuhm... emperor!!!! En daar is iedereen het mee eens, inclusief BokkiePoes Ik, Wil Schuurman |
|
quote: bij zulk een enthousiame kan ik moeilijk NEEN zeggen. Ik zal het nog eens kritisch beluisteren. Maar de dianno periode blijft mijn ultime iron maiden periode |
|
Mercyful Fate Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |