IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wat is nou de beste metal band ooit??? Vorige pagina | Volgende pagina
GFT-BAK
container crustie
Usericon van GFT-BAK
Posted 14-06-2002 20:33 by GFT-BAK Wijzig reactieProfiel van GFT-BAKQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frameset1024.php?id=36159

quote:
Op 14 juni 2002 20:19 schreef Metal Mark het volgende:
Kittie is geen metal, kittie is rotzooi!!!!!!!

die opmerking was ook niet serieus, die opmerking was sarcastisch

sukkel

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 14-06-2002 20:34 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik denk dat dat voor iedereen anders is maar voor mij PANTERA

Bloedgraaf
Usericon van Bloedgraaf
Posted 14-06-2002 20:58 by Bloedgraaf Wijzig reactieProfiel van BloedgraafQuote dit bericht

Limp bizkit
of toch linkin park...
'k ken niet kiezen

I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints

SQT
Usericon van SQT
Posted 14-06-2002 22:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Kies Alien Ant Farm

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 14-06-2002 22:44 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

black sabbath natuurlijk gevolgd door iron maiden en ac/dc

Let´s bring back the METAL

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 14-06-2002 22:47 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

IRON MAIDEN!!

draconian power
Posted 14-06-2002 22:51 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:47 schreef Witchking het volgende:
IRON MAIDEN!!

ja okay maar ik ben ouder dan jij

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-06-2002 22:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2002 20:21 schreef attila_de_hun het volgende:
vind ik maar dan tot Powerslave. de blaze periode is slecht. mijn grootste favorieten zijn de cd's met Dianno.

Killers

wow p r e c i e s mijn mening, gaaf.

bruce zingt te gek, maar di'anno was ff iets venijniger(ofzo).

mijn fav band sinds 1984 is mercyful fate
en dan met name de periode voor ze gestopt waren.(dus t/m don't break the oath"

daarvoor was het schenker/hendrix en in m'n jeugd was het normaal. waarvan ik t/m de lp hoken is normaal (met frederik puntdroad op so;ogitaar) nog steeds zwaar fan ben.

Oud Vuil.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 22:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 20:21 schreef attila_de_hun het volgende:
vind ik maar dan tot Powerslave. de blaze periode is slecht. mijn grootste favorieten zijn de cd's met Dianno.

Killers

Vreemd: Somewhere in time & Seventh son.. vind ik de twee beste platen die ze ooit gemaakt hebben; echt zo'n evolutie naar een nog rijkere sound. Wat vind je van die platen dan? (=Ook vraag aan Webblaster Wim)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:58]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

draconian power
Posted 14-06-2002 22:56 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:54 schreef webblaster wim het volgende:

normaal. waarvan ik t/m de lp hoken is normaal (met frederik puntdroad op so;ogitaar) nog steeds zwaar fan ben.

komt gij dan uit dn achterhoek waar fan zijn van normaal de normaalste zaak van de wereld is!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 14-06-2002 22:58 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

cof natuurlijk

draconian power
Posted 14-06-2002 22:59 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:58 schreef darkscar het volgende:
cof natuurlijk

aaarrrrgghhhhhh nog 1

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 14-06-2002 23:02 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:59 schreef draconian power het volgende:
aaarrrrgghhhhhh nog 1

sorry ik weet 't maar ik blijf ze geweldig vinden

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2002 23:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:54 schreef webblaster wim het volgende:
wow p r e c i e s mijn mening, gaaf.

bruce zingt te gek, maar di'anno was ff iets venijniger(ofzo).

mijn fav band sinds 1984 is mercyful fate
en dan met name de periode voor ze gestopt waren.(dus t/m don't break the oath"

ik vind dit: als je de eerste twee cd's (plus mini-cd) van mercyful fate en de eerste van King diamond dan heb je het beste te pakken. de rest is ook goed maar eerstgenoemden zijn super (en iedereen moet die maar eens gaan luisteren)

attila_de_hun
Posted 14-06-2002 23:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 22:56 schreef Mutilator het volgende:
Vreemd: Somewhere in time & Seventh son.. vind ik de twee beste platen die ze ooit gemaakt hebben; echt zo'n evolutie naar een nog rijkere sound. Wat vind je van die platen dan? (=Ook vraag aan Webblaster Wim)

het gaat. in die tijd begon ik een beetje van los te raken van maiden (sorry). ik vond ze een beetje in herhaling vallen en dat "piece of mind"en "powerslave" betere varianten waren van de titles die jij noemt. maar slecht zijn die titles niet. maar zoals gezegd, de eerste periode van iron maiden is voor mij de beste. ik hou meer van dat venijnigere in de beginperiode. overigens een van iron maiden's beste release is the "women in uniform" single met het bijna-speedmetal nummer "invasion". een van maiden's beste nummers maar ik denk dat ze het nooit live hebben gespeeld.

ik zou het best wel cool vinden als dianno eens enkele nummers als gast bij maiden zou zingen

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2002 23:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 20:33 schreef Anarchist het volgende:
Death metal: Death
Doom metal: My Dying Bride

Klaar. Asphyx voor beide categoriën een goede tweede, en eervolle vermeldingen voor Eucharist en At The Gates.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-06-2002 23:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

plus:

Thrash Metal - Slayer
Heavy Metal - Iron Maiden

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 23:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 23:42 schreef attila_de_hun het volgende:
... ik vond ze een beetje in herhaling vallen en dat "piece of mind"en "powerslave" betere varianten waren van de titles die jij noemt. maar slecht zijn die titles niet.

herhaling? Ik vind het gebruik van gitaarsynthesizers echt een vondst! Heel jammer dat ik dat nooit een andere heavymetal band dat heb horen doen (ja Cynic dan, maar=ander genre)

Ook die epische stukken hebben op die platen een diepgang gekregen niet normaal! Luister maar eens naar de fenomenale opbouw van Alexander the Great of de spanning in die geniale rustige passage in Seventh son of a seventh son. Only the good die young en The evil that men do zijn echt extatische metal en zo kan ik elk nummer van Seventh son of a seventh en bijna elk nummer van Somewhere in time wel opnoemen.

quote:
maar zoals gezegd, de eerste periode van iron maiden is voor mij de beste. ik hou meer van dat venijnigere in de beginperiode. overigens een van iron maiden's beste release is the "women in uniform" single met het bijna-speedmetal nummer "invasion". een van maiden's beste nummers maar ik denk dat ze het nooit live hebben gespeeld.

ik zou het best wel cool vinden als dianno eens enkele nummers als gast bij maiden zou zingen

Ik geloof niet dat Di Anno en Iron Maiden (lees: Steve Harris) nog goed met elkaar op kunnen schieten; Paul zit volgens mij vol rancune omdat hij vind dat hij onterecht ontslagen is en teert tot op de dag van vandaag op oude roem. Ik vind het een loser. Neemt niet weg dat het oude spul ook ontzettend goed is, al waren ze in het begin weinig meer dan een Judas Priest kloon.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2002 0:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 23:57 schreef McDoom het volgende:
plus:

Thrash Metal - Slayer
Heavy Metal - Iron Maiden
ja okee, maar heavy vind ik weinig ruk aan en dus Maiden ook. Sorry. Ik kan er best naar luisteren maar dan houdt het ook op. Ze zijn niet slecht; het is niet mijn smaak.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2002 0:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 20:33 schreef GFT-BAK het volgende:
die opmerking was ook niet serieus, die opmerking was sarcastisch
Hey, da's mijn terrein!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-06-2002 0:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

On Topic!

Nantaquoud
You can call me Nanta
Usericon van Nantaquoud
Posted 15-06-2002 0:46 by Nantaquoud Wijzig reactieProfiel van NantaquoudQuote dit bericht

Immortal en Cannibal Corpse staan bij mij beiden hoog in de lijst....

Pain is my Power

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-06-2002 0:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Maiden
Dissection
eneuhm... emperor!!!!

En daar is iedereen het mee eens, inclusief BokkiePoes

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
Posted 15-06-2002 0:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 23:59 schreef Mutilator het volgende:
herhaling? Ik vind het gebruik van gitaarsynthesizers echt een vondst! Heel jammer dat ik dat nooit een andere heavymetal band dat heb horen doen (ja Cynic dan, maar=ander genre)

Ook die epische stukken hebben op die platen een diepgang gekregen niet normaal! Luister maar eens naar de fenomenale opbouw van Alexander the Great of de spanning in die geniale rustige passage in Seventh son of a seventh son. Only the good die young en The evil that men do zijn echt extatische metal en zo kan ik elk nummer van Seventh son of a seventh en bijna elk nummer van Somewhere in time wel opnoemen.

bij zulk een enthousiame kan ik moeilijk NEEN zeggen. Ik zal het nog eens kritisch beluisteren. Maar de dianno periode blijft mijn ultime iron maiden periode

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-06-2002 0:51 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Mercyful Fate

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com