IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wat is nou de beste metal band ooit??? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 22:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 22:41 schreef webblaster wim het volgende:
oké, dan maar een rijtje, want 1 band
m'n all time fav band is mercyful fate, maar idd mlp en 1ste 2 lp's
en verder wat ik in de loop der jaren gekocht heb en véél draai!:

darkthrone, nasty savage, agent steel, suffocation, katatonia, edge of sanity, burzum, exodus 1ste ach wat een waardeloos topic is dit, zeg

too much input! krk argh interne harde schijf kraakt, is al een ouwe

het is inderdaad onmogelijk. gelukkig maar eigenlijk!

ik ken trouwens katatonia niet. wat voor soort stijl spelen die?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-06-2002 22:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2002 22:45 schreef attila_de_hun het volgende:
het is inderdaad onmogelijk. gelukkig maar eigenlijk!

ik ken trouwens katatonia niet. wat voor soort stijl spelen die?

ja dat is een beetje ingewikkeld, op hun eerste paar releases is het hele melodische black/doom met enorme galm op gitaren, echt meesterlijk. toen zat blackheim er ook nog in(diabolical masquerade, bewitched en vast nog meer).
toen gingen ze een andere stijl metal spelen, hele vreemde gitaarakkoorden dwars tegen elkaar in, met de zanger van opeth. (brave murder day en een 12"). daarna werd het een beetje errug beroerd in mijn mening, erg veel wave en goth en ellende.

maar dus meesterlijke muziek. 1ste lp heet geloof ik dance of december souls, rules!!!!
blind enzo kopen.

dan swanö van ex edge en nightingale en infest dead (enzo) heeft die eerste platen geproduceerd.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-06-2002 22:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hij had het beter bij Infestdead kunnen houden

geweldige platen

Satan, satan, satan

volgens mij in elk nummer 666 keer satan.

hellfuck, fukk the hell

bla

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-06-2002 22:57]

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 17-06-2002 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2002 22:56 schreef aerodis het volgende:
hij had het beter bij Infestdead kunnen houden

geweldige platen

Satan, satan, satan

volgens mij in elk nummer 666 keer satan.

hellfuck, fukk the hell

bla

wist je dat infestdead gewoon iets was om z'n nieuwe studio uit te proberen? toen verkocht die eerste onverwacht, en dan krijg je een tweede.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-06-2002 22:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

angeldemon ruuugh

geinig man.
ik weet niet eens welke de eerste of tweede is

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 17-06-2002 23:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2002 22:59 schreef aerodis het volgende:
angeldemon ruuugh

geinig man.
ik weet niet eens welke de eerste of tweede is

tja. de eerste op teep ergens en de tweede is dan hellfuck want die heb ik

Oud Vuil.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-06-2002 23:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

morgana lefay!!!!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-06-2002 23:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

maar zeker niet de beste metalband ooit

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 17-06-2002 23:03 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Infestdead => Jesusatan is de 2e plaat. Daarvoor nog een debuut en een mcd uitgebracht. Volgens mij heette het debuut "hellfuck" of "hellfucked"..zou ik effe in bij m'n cd's moeten kijken.

Die mcd is me ook effe onschoten hoe die heette.

Alle Infestdead zooi is ge-re-released door Hammerheart. Kan je bestellen op hun site

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 17-06-2002 23:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2002 23:02 schreef aerodis het volgende:
maar zeker niet de beste metalband ooit

infest dead bedoel je, neuh, beetje deicide ripp off , maar dan wat heftiger en sneller en 't schiet lekker op qua nummers.

oh, dus er is nog een volledige ceedee, wist ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-06-2002 23:06]

Oud Vuil.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-06-2002 23:18 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

Doom en voor mij allerbeste: My Dying Bride
Trash: Slayer
Death

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-06-2002 12:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mercyful Fate
Iron Maiden
Black Sabbath

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2002 12:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2002 23:03 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Infestdead => Jesusatan is de 2e plaat. Daarvoor nog een debuut en een mcd uitgebracht. Volgens mij heette het debuut "hellfuck" of "hellfucked"..zou ik effe in bij m'n cd's moeten kijken.

Die mcd is me ook effe onschoten hoe die heette.

Alle Infestdead zooi is ge-re-released door Hammerheart. Kan je bestellen op hun site

Killing Christ is de mcd met het GEWELD-AD-IGE nummer FUCKED BY SATAN!!!!!; Hellfuck de debuut full lenght. Hammerheart heeft ze op 1 cd gepleurd.

BEWITCH THE VIRGIN;RAPE THE BITCH!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2002 12:27]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2002 12:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2002 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
ja dat is een beetje ingewikkeld, op hun eerste paar releases is het hele melodische black/doom met enorme galm op gitaren, echt meesterlijk. toen zat blackheim er ook nog in(diabolical masquerade, bewitched en vast nog meer).
toen gingen ze een andere stijl metal spelen, hele vreemde gitaarakkoorden dwars tegen elkaar in, met de zanger van opeth. (brave murder day en een 12"). daarna werd het een beetje errug beroerd in mijn mening, erg veel wave en goth en ellende.

maar dus meesterlijke muziek. 1ste lp heet geloof ik dance of december souls, rules!!!!
blind enzo kopen.

wou ff toevoegen dat drummer/zanger Jonas Renske een van de allergaafste der blackmetalstrotten heeft; te gek!!!!!
Blackheim voegde de 'midas touch' toe an de muziek; geweldige combi; zodra hij eruit is is meteen de angel uit de muziek en wordt het huilebalkerig zoals de latere Sentenced.

Check vooral het nummer The northern silence (om die geweldig getergte scream of despair erin) op Jhva elohim meth; hun demo op mcd[/quote]

quote:
dan swanö van ex edge en nightingale en infest dead (enzo) heeft die eerste platen geproduceerd.

..en niet te vergeten BLOODBATH!!!! binnenkort een fulllenght!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 18-06-2002 13:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juni 2002 12:37 schreef Mutilator het volgende:
wou ff toevoegen dat drummer/zanger Jonas Renske een van de allergaafste der blackmetalstrotten heeft; te gek!!!!!
Blackheim voegde de 'midas touch' toe an de muziek; geweldige combi; zodra hij eruit is is meteen de angel uit de muziek en wordt het huilebalkerig zoals de latere Sentenced.

Check vooral het nummer The northern silence (om die geweldig getergte scream of despair erin) op Jhva elohim meth; hun demo op mcd

..en niet te vergeten BLOODBATH!!!! binnenkort een fulllenght!!!

bloodbath, yes. heb er al ergens een mini van, prima oldschool death. lekker!

Oud Vuil.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 18-06-2002 14:46 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik draai Led Zeppelin en Black Sabbath nog steeds heel vaak, dat blijft gewoon top.
Waarschijnlijk ben ik een beetje in de oude tijd blijven hangen want ik neem niet zoveel moeite meer om alle nieuwe muziek die uitkomt bij te houden, wat ik vroeger wel deed. Ik draai dus nog steeds gewoon veel Testament, Exodus, Iron Maiden, Metallica, Anthrax, Celtic Frost, Megadeth, Sabbat, Candlemass etc etc van vroeger en vindt ze nog steeds te gek. Ook Queensryche, King Diamond en Manowar vind ik nog leuk (daar komt de kritiek...) Ik heb nu wel het gevoel dat ik veel te gekke bands tekort doe door ze niet te noemen, ik heb niet een favoriet...

Bla

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2002 2:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juni 2002 14:46 schreef MischiefMira het volgende:
... Ik draai dus nog steeds gewoon veel Testament, Exodus, Iron Maiden, Metallica, Anthrax, Celtic Frost, Megadeth, Sabbat, Candlemass etc etc van vroeger en vindt ze nog steeds te gek. Ook Queensryche, King Diamond en Manowar vind ik nog leuk (daar komt de kritiek...) Ik heb nu wel het gevoel dat ik veel te gekke bands tekort doe door ze niet te noemen, ik heb niet een favoriet...

Toffe smaak heb je!

Ennuh; ben je typisch Manowar zo van: TO ROCK, DRINK AND FUCK!?!

WOOOMAAAAAAN BE MY SLAVE!!!

Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 19-06-2002 8:40 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 11:38 schreef Jebes het volgende:
Metallica en Pantera

Ja daar heb je nog zo'n goede band: Pantera, ik heb 6 albums van ze!

On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 19-06-2002 9:44 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 2:50 schreef Mutilator het volgende:
Toffe smaak heb je!

Ennuh; ben je typisch Manowar zo van: TO ROCK, DRINK AND FUCK!?!

WOOOMAAAAAAN BE MY SLAVE!!!

Chained to your bed,
Begging te be fed...

Ik ben niet typisch Manowar nee, bij Manowar geldt alleen voor de kerels Rock, Drink en Fuck, voor de dames zit er niks anders op dan op de knietjes 5 x per dag hun Master te behagen en in een hoekje af te wachten tot ze iets te eten krijgen of zijn hand mogen kussen... Daar ben ik toch net iets te dominant voor....

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 19-06-2002 9:45]

Bla

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-06-2002 9:46 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 9:44 schreef MischiefMira het volgende:
Daar ben ik toch net iets te dominant voor....

Oe dominant

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 10:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ben het met voorgaande Iron Maiden-aanbidders eens: Maiden heerscht!!!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-06-2002 16:00 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Burzum!!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 21:30 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 19 juni 2002 16:00 schreef IceQueen het volgende:
Burzum!!!!!!

Is Varg Piekerniet jouw nieuwe held?

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 19-06-2002 21:32]

sebinsagoil

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2002 21:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Heb ik al in dit topic geantwoord? Hmm... ik weet niet.

Ik weet ook niet wat de beste band is aangezien er zoveel bands zijn, en zoveel verschillende stijlen. Je kan nooit op 1 band uit komen.

Wel wil ik de volgende bands noemen welke voor mij erg belangrijk waren/zijn voor mijn ontwikkeling:

Black Sabbath (eerste metal die ik hoorde)
Bathory (herintdekking van old school black, viking, blabla)
Burzum
Cathedral (overtreffende trap van Black Sabbath qua zwaarheid)
Celtic Frost (old school herontdekking)
Darkthrone (need I say more...?)
Dio (zie Black Sabbath)
Mayhem (Cult, essentieel)
Mörk Gryning (in principe eerste black waar ik naar luisterde)
Ulver (meesterlijke black, maar heeft voor mij nieuwe wegen geopent richting techno, triphop, etc.)
Vader (hier maakte ik kennis met een stijl van deathmetal die mij WEL kan bekoren)

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-06-2002 23:29 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Oke op die fiets

Black Sabbath, mijn eerste metalband
Iron Maiden, wie kent ze niet
Slayer/Testament, de echte Thrashhelden
Mayhem/Immortal, mijn eerste en beste BM bands
Morbid Angel/Death, tja Death metal moet ergens beginnen

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com