|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit is gewoon weer een van die 'fantastische' ideeen van dit kneuzenkabinet. Ze flikkeren iets over de muur zonder na te denken wat de gevolgen zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt. Soms ga je haast denken dat ze doelbewust het MKB aan het slopen zijn. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/382782958/sportkantine-drooggelegd-kabinet-sleutelt-aan-nieuwe-anti-drankplannen Ieder greintje plezier wat de burger maar kan hebben moet ze van dit kneuzenkabinet worden ontnomen. Let wel, het gaat om meer dan de drankverkoop in sportkantines. Ander artikel: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1036605637/lijst-aan-anti-alcoholplannen-kabinet-nog-langer-avondklok-en-ban-op-online-verkoop? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-06-2023 19:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kan ik een verzoekje indienen? Ik vind een drankverbod bij concerten en festivals wel wat. Dan blijven de mensen die enkel een avondje willen zuipen tenminste weg dus komen alleen de muziekliefhebbers kijken en wordt er misschien ook eens wat minder door de muziek heen gekwaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als we daarmee van de Dutch Disease af kunnen komen ben ik voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een mensen verbod bij concerten! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je pauperbier gaat ook duurder worden, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
NOU DAN GA IK WEL AAN DE HEROÏNE HAHAHA. DAT ZAL ZE LEREN!!. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.gelderlander.nl/home/bestelling-mcdonalds-deze-week-al-duurder-door-plastictoeslag-grootste-operatie-ooit-in-nederland~ae01920f/ Nu kwam ik er sowieso al niet vaak, maar nu kunnen ze het helemaal wel vergeten [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 01-07-2023 19:53] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
10 cent extra voor zo'n bakje paupersaus waar amper genoeg zit voor een half portie friet. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hm. Benieuwd hoe dat gaat bij nuggets. Daar krijg je bij 6 stuks een gratis bakje saus. Wat zoet/zuur natuurlijk moet zijn. Zouden nuggets nou 5 cent duurder worden als je er een gratis sausje bij bestelt? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-07-2023 20:44] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kun je het bakje ook weigeren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je kunt gewoon zonder saus aanvinken bij de bestelpaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, saus zonder bakje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gewoon je hand ophouden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.nu.nl/stelling/6270458/stelling-spitsheffing-is-een-goede-oplossing-voor-drukte-in-de-trein.html Kijk, D66 gaat ook even het OV verder afbreken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/langverwachte-speech-van-de-koning-illustreert-de-grote-stappen-die-zijn-genomen-in-het-slavernijdebat~b35318a2/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&utm_campaign=stdc_vk Mooi. Zelf niet gezien/gehoord maar schijnt goed ontvangen te zijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Als je naast het normale tarief een dalurentarief hebt dan is er toch gewoon al een spitsheffing? Beter geven ze mensen die dmv een werkgeversverklaring kunnen aantonen op die tijd te MOETEN reizen wel korting en andere gebruikers niet. Ik denk dat zoiets wel mogelijk is door de korting voor deze klanten bijvoorbeeld te koppelen aan de 'NSB' kaart. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Grappig. Een kennis van me die nogal into wicca is heeft nog steeds last van het feit dat ooit haar voormoeders op de brandstapel zijn gegooid. Ze wacht al jaren op excuses van de kerk om dit te kunnen verwerken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik geloof niet echt dat er significant grote wicca gemeenschappen zijn die nog steeds stelselmatig achtergesteld zijn traceerbaar tot de gebeurtenissen van veel minder lang geleden. Ik wil mijn excuses wel aanbieden aan haar hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoe vaak wil jij nog bewijzen dat je loco bent in je bovenkamer? Zelfs met de cognitieve vaardigheden van een amoebe weet je dat het ze helemaal niet om excuses maar om een bak geld te doen is. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ah oke dat wist ik niet, dank, weet ik dat ook weer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat jouw kennis vrij beperkt is dat wist iedereen hier al. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |