|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik las Appeltaart. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als de argumenten op zijn... Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Da's beter dan een appelflap. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:Auw die zit, want argumenten hebben zin bij jou. Is er uberhaupt iets concreets in je getroll om argumenten tegenover te zetten? Met je smileys. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Het was eerst (toegegeven) irritant, toen (licht) grappig, toen (best) meelijkwekkend, nu, ehm... niets meer eigenlijk. Succes met je 'scherpe' antwoord formuleren When your people matter, menstrual health matters |
|
Niemand gelooft je! Je hapt te hard knul. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Logisch toch, die dingen smaken zelfs naar plastiek, ook zonder verpakking zouden ze die taks moeten heffen. signature |
|
Je weet dat de verpakking niet bedoeld is voor consumptie? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: That's what I said signature |
|
ook signature |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.bbc.com/news/science-environment-66120297 Als t een koudere dag is, kruipen de klimaatcrisisontkenners massaal onder hun stenen vandaan om het weer van de dag te extrapoleren maar het klimaat en roepen ze "zie je, niets aan de hand, allemaal angstzaaierij om je portemonnee te kloppen'. Maar als hitterecords worden gebroken doen ze die extrapolatie dan weer niet. Apart. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je vorige post is ook apart. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Prednison hoofd. Alvast rip. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Het wordt tijd dat die Jette gekust gaat worden door een Scania van 30 jaar oud. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij is een persoon die de belichaming is van een geluid uit de samenleving. Ik erken je onderbuikgevoelens, maar als hij wegvalt is het geluid van de samenleving er nog steeds. Sorry. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee gewoon 0,000036 graden reductie in ruil voor 28 miljard belastinggeld. En dan nog steeds het gore lef hebben klimaatsceptici weg te zetten als idioten. Of alles maar projecteren als onderbuikgevoelens of nog makkelijker; beginnen over iemands hoofd. Tering edit: oh Televaag kwam er tussen door, één van de weinige dagbladen waar nog wel eens wat zinnigs over deze onderwerpen in lijkt te staan, triest maar waar [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 07-07-2023 18:21] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Fjoesjon komt weer even onder zijn steen uit om heel ZM te laten zien dat ie niet spoort. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |