|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ow. OK. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat weet ik wel zeker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben wel gepromoveerd tot rechtswappie. Da's ook wat waard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Even wachten nog tot je nazi en fascist er ook nog bij krijgt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Och. Voorlopig profileert ze zich door niet volgens de huidige westerse maatstaven volledig achter Israel te staan al als antisemiet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja. Haha. Thunberg belachelijk maken. Die hadden we nog niet gezien. Sarcastische en humoristische insteek, maar het is echt appels met peren vergelijken en daarom vind ik de grap weinig geslaagd. Het is niet omdat er in het Midden-Oosten een verschrikkelijke oorlog aan de gang is, dat het gratuite gebruik van plastic zakken (en nog veel meer zaken die Greta aanklaagt) geen probleem is. Bijkomend is het doden van kinderen - zoals MediaPlayer terecht aanhaalt - vooral een Israëlische oorlogsmisdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 13-11-2023 14:31] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Meneer de azijnpissert is ook weer van de partij. Je hebt zeker de beelden gemist van wat Hamas met joodse kinderen doet? Tot het in de magnetron stoppen aan toe waarbij de ouders gedwongen toe moeten kijken. Zoek het zelf maar op. Of Hamas die hun basis onder een ziekenhuis heeft en Palestijnen als menselijk schild gebruiken. Ligt volgens jou natuurlijk allemaal aan de joden. En voor je PH zo hoog stijgt dat men de schaling moet herzien, ik wil hiermee zeker niet zeggen dat de joden geen blaam treft in de ellende die daar nu gaande is, allesbehalve. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Waar zeg ik dat Hamas geen verschrikkelijke dingen doet? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nergens letterlijk maar je gaat er wel meteen met het gestrekte been in. Laat ik de vraag dan omdraaien, heeft er hier iemand beweert dat wat de joden doen geen enkel probleem is? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Maar antisemitisme is toch vooral een nazi hobby? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Enkel in mijn laatste alinea. De argumentatie daarvoor laat je voor het gemak maar even wat die is? En de spotprent focust op de Hamas-misdaden, ergo is tegengewicht m.b.t. de Israëlische oorlogsmisdaden aangewezen. Dat baby-in-magnetron-verhaal was overigens al een tijd geleden debunked door verscheidene onafhankelijke nieuwsbronnen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5418524/ziekenhuizen-zijn-grote-vervuilers-evenveel-co2-uitstoot-als-tata-steel Nu komt de mouw uit de aap en weten we waarom die ziekenhuizen dicht moeten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ze hebben weer een Facebook momentje. quote: Lezen AUB: quote: quote: Vriendelijke reminder dat Palestijnen ook Semitisch zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 14-11-2023 5:57] MediaPlayer |
|
Feiten. Zo vervelend. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Jullie zijn er maar druk mee lieverds. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5418612/diabetes-bij-kinderen-type-2-overgewicht-obesitas-bloedsuiker Zonde dat we zoveel welvaartsziekte creëeren met z'n allen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Als de argumenten op zijn. quote: Je probeert teveel voor anderen te spreken. quote: Als je de post van anderen niet snapt kun je misschien beter niet reageren. Om je eigen woorden te gebruiken: Lezen AUB. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 14-11-2023 16:09] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Misschien kun je beter je bek houden als je niet tegen kritiek kan? Inb4 "no u!!" |
|
Goed advies. Ik kan het je aanraden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Glazen bol moment. MediaPlayer |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Ongesteld? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6289782/meer-mond-keelkanker-door-hpv-verband-nauwelijks-bekend-bij-nederlanders.html Als je niet aan de covidvaccinatie wil dan proberen ze het wel met iets anders. Recent was er ook al iets waar ze graag wilden dat je je zou laten vaccineren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oprechte vraag: wie zijn "ze"? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
De Reptilians. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |