IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws wat al gepost is als je het aanklikt, dus dat slaat eigenlijk ook nergens op. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 20-10-2023 19:30 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Nog steeds relevant.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 0:01 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Facebook meme.

Wat is jouw "oplossing", overigens?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 9:30 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Da's is ook zo'n kenmerk van de wegkijkers, een ander mag met oplossingen komen voor de problemen die ontstaan door het wegkijken.

"Zalig zijn de onnozelen van geest." gaat ook zeker voor jou op Karen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 21-10-2023 13:37 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Lijkt me super fijn. Dat opgeruimde wereldbeeld van jou.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-10-2023 13:56 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als in "ruimen"?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-10-2023 13:58 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Opgeruide wereldbeeld, het scheelt maar een lettertje.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 14:20 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 21 oktober 2023 9:30 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Da's is ook zo'n kenmerk van de wegkijkers, een ander mag met oplossingen komen voor de problemen die ontstaan door het wegkijken.

"Zalig zijn de onnozelen van geest." gaat ook zeker voor jou op Karen.


Oh ja? Dus Nederland heeft nooit een aandeel gehad in de oorlog in Irak? Of kolonialisme in Suriname? Ik denk dat Nederland wel degelijk ten dele verantwoordelijk is voor de redenen waarom mensen uit die landen naar hier willen emigreren. Degene die daarvan wegkijkt ben jij.

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 21-10-2023 14:23]


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 16:05 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 16:09 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 21 oktober 2023 16:05 schreef ANaturallyDisaster het volgende:



Geen inhoudelijke reactie dus? Te bang om te reageren op de feiten? Lafbek.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 16:09 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 21 oktober 2023 13:37 schreef powertieke het volgende:
Lijkt me super fijn. Dat opgeruimde wereldbeeld van jou.


Wat ze, en de rest van de wegkijkers, niet ziet dat bestaat niet.

Dan is dat wereldbeeld van een wegkijker inderdaad heel opgeruimd.

Tot het ook voor de eigen voordeur uit de hand loopt natuurlijk want dan is het te laat.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 16:10 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 21 oktober 2023 16:09 schreef MediaPlayer het volgende:
Geen inhoudelijke reactie dus? Te bang om te reageren op de feiten? Lafbek.




Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 16:36 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 21 oktober 2023 14:20 schreef MediaPlayer het volgende:
Oh ja? Dus Nederland heeft nooit een aandeel gehad in de oorlog in Irak?

Nederland is een vazalstaat van de VS. De VS is erg goed in een bepaalde regio (lees: Midden-Oosten) uit balans brengen. Omdat wij (lees: onze volgzame regering) dit ondersteunen zijn we ook medeverantwoordelijk voor de gevolgen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 17:14 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 21 oktober 2023 16:36 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nederland is een vazalstaat van de VS. De VS is erg goed in een bepaalde regio (lees: Midden-Oosten) uit balans brengen. Omdat wij (lees: onze volgzame regering) dit ondersteunen zijn we ook medeverantwoordelijk voor de gevolgen.


Dan is het toch ook hun verantwoordelijkheid om het op te nemen voor de mensen wiens land ze (ten dele) verwoest hebben? Ongeacht of je het eens was met de regering van die tijd, blijft dat de meest humane oplossing. Of niet soms?

Door te stellen dat onze regering een stop moet toewijzen aan deze buitenlandse migranten keur je als het ware hun oude beleid goed, en geef je ze toestemming om het bloed van hun handen te wassen en te doen alsof Nederland hier nooit schuld in heeft gehad.

Als je kritisch bent op de overheid hou je hun juist verantwoordelijk voor hun misdaden. Dan schuif je het niet af op een minderheid die hier een beter leven komen opbouwen omdat wij hun thuisland naar de tering hebben geholpen.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 17:25 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 17:26 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 21 oktober 2023 17:14 schreef MediaPlayer het volgende:
Dan is het toch ook hun verantwoordelijkheid om het op te nemen voor de mensen wiens land ze (ten dele) verwoest hebben? Ongeacht of je het eens was met de regering van die tijd, blijft dat de meest humane oplossing. Of niet soms?

Door te stellen dat onze regering een stop moet toewijzen aan deze buitenlandse migranten keur je als het ware hun oude beleid goed, en geef je ze toestemming om het bloed van hun handen te wassen en te doen alsof Nederland hier nooit schuld in heeft gehad.

Als je kritisch bent op de overheid hou je hun juist verantwoordelijk voor hun misdaden. Dan schuif je het niet af op een minderheid die hier een beter leven komen opbouwen omdat wij hun thuisland naar de tering hebben geholpen.

Waar en wanneer heb ik beweerd dat we onze verantwoordelijkheid hierin niet moeten nemen?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 17:38 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Wat stel jij dan voor?


MediaPlayer


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 18:08 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Die gebieden waar we hebben bijgedragen aan de ellende burgers ondersteunen, zoveel mogelijk in hun eigen regio maar ook in ons land. Voor zover nog mogelijk.

Voortaan geen wapens etc meer leveren, geen oorlogshitserij meer via de media en politici, maar aansturen op de-escalatie. Stuur er een stel diplomaten heen. Zodoende zijn we niet meer medeplichtig aan nieuwe stromen vluchtelingen.

De VS heeft een veel te grote vinger in de pap bij veel conflicten in het Midden-Oosten. Hun militair industrieel complex draait daar lekker op, net als de wederopbouw. Van de gigantische stromen vluchtelingen heeft de VS dan weer een stukje minder last. Nederland mag wat mij betreft voortaan wel stoppen deze zieke praktijken te ondersteunen. Die weapons of mass destruction die Irak zou hebben bleek achteraf ook alleen maar propaganda om de neuzen in dezelfde richting te krijgen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 18:28 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Dus dan zijn we het eens?


MediaPlayer


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 19:00 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Zou zomaar eens kunnen. Misschien moet je je rechtswappiedetector toch nog wat finetunen. Of eerst eens goed lezen wat er staat voordat je reageert.

Deugen voor de buhne deel 2 is ook net uit zag ik.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 21-10-2023 19:04 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist



MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 19:26 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 21 oktober 2023 19:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Misschien moet je je rechtswappiedetector toch nog wat finetunen.


Voel je je aangesproken?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 19:26 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 21 oktober 2023 19:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Zou zomaar eens kunnen. Misschien moet je je rechtswappiedetector toch nog wat finetunen. Of eerst eens goed lezen wat er staat voordat je reageert.

Deugen voor de buhne deel 2 is ook net uit zag ik.

A Karen will always Karen like a Karen Karens.

Los daarvan haalt ze er vanalles bij om d'r gelijk te halen en dwaalt zo helemaal af van het agressieve gedrag wat dat uitschot hier ten toon spreidt.

Blijkbaar is dat geen probleem want wegkijker en kan ze er enkel niet tegen als ze er hier middels een tweetje door ND alsnog mee wordt geconfronteerd.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 19:36 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 21 oktober 2023 19:26 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
A Karen will always Karen like a Karen Karens.

Los daarvan haalt ze er vanalles bij om d'r gelijk te halen en dwaalt zo helemaal af van het agressieve gedrag wat dat uitschot hier ten toon spreidt.

Blijkbaar is dat geen probleem want wegkijker en kan ze er enkel niet tegen als ze er hier middels een tweetje door ND alsnog mee wordt geconfronteerd.


Ik heb nog steeds geen antwoord van je, joh. Hoe kan dat toch? Je hebt altijd en overal een grote bek op, vooral wanneer ND er bij betrokken is, maar zodra je gevraagd wordt om je denkbeelden te nuanceren ben je ineens stil en post je een verlegen " "?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 19:40 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Zoals jij altijd wat te janken hebt over posts van ND bedoel je?

En fijn dat je even laat weten dat je posts een soort van verlegenheid zijn.

Dan weten we in dat het niet van de meth komt.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 21-10-2023 19:43]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 20:58 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 21 oktober 2023 19:26 schreef MediaPlayer het volgende:
Voel je je aangesproken?

Neehoor. Maar waarom wil je een bijdrage leveren aan de polarisatie in dit land?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen