![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het was niet eens persoonlijk bedoeld joh. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Eigenlijk werkt het net als met het verwijderen van een pleister op een harige plek. Gewoon 1 harde ruk en je bent er het snelst vanaf. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-07-2023 18:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://nieuwrechts.nl/93576-denemarken-overweegt-vakantieverbod-voor-asielzoekers-/SXVzVUhJM3VPRU12cXhXUmdiUys5eVRXOUtqNVNoS3JNaTkyUklmbHpvUnZWQ3M9 Die Denen zijn een goed voorbeeld voor de rest van Europa. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: https://twitter.com/SybrenKooistra/status/1680065743117852672 Top wijf die die klimaatsnol daar letterlijk aan d'r haren van de weg sleurt. ![]() En dat dramtuig heeft niet eens in de gaten dat het tegenhouden van dat verkeer enkel meer vervuiling veroorzaakt. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-07-2023 15:56] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dit soor 'reacties' Want het zit je niet dwars. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Tunnelvisie, in de context van een zoektocht naar de juiste interpretatie van een verzameling waarnemingen, is het bezien van alle aanwijzingen vanuit één als juist aangenomen hypothese, waardoor andere verklaringen over het hoofd worden gezien, bijvoorbeeld bij het oplossen van misdrijven. Tunnelvisie is de onkunde, onwil of onmogelijkheid om bepaalde dingen waar te nemen die binnen iemands directe belevingswereld liggen. De reikwijdte van de mentale blik op concepten en begrippen wordt beperkt tot het eigen aandachtsveld. Er wordt ook wel gezegd dat iemand oogkleppen draagt: net als bij een trekpaard verhinderen dergelijke kleppen dat men om zich heen kan kijken en daardoor afgeleid raakt van hetgeen direct voor hem of haar gebeurt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Eigenlijk eens soort van "waarheid waar je geen zin in hebt". I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
yup. Alle begrip voor mensen die geen zin hebben in feiten, feiten zijn soms beangstigend en veel mensen hebben al een zodanig kutleven dat ze dat er niet kunnen bijnemen. Kan ik enigszins inkomen. Maar loop dan niet te zeggen dat er andere feiten zijn, dan moet je gewoon een plant worden. signature ![]() |
|
quote: Fijn dat je helemaal van Metalfan komt overwaaien om even uit te leggen hoe klimaatdrammers in elkaar steken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee. Het enige wat hier aan de hand is is dat jij keihard ongelijk hebt wat deze kwestie betreft. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Kom je echt niet verder dan deze kleuterschooltactiek van expres misinterpreteren? Wie is hier dan de drammer? Wat een armoe. Ik ga wel weer terug naar metalfan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Metalfan, het Mastodon van de metalfora. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Het zijn hardleerse kneuzen. https://twitter.com/i/status/1680502029091758081 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-07-2023 13:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://twitter.com/i/status/1680646233239502848 "Ik vind melk goor." "Vanille ijs, melk? Nog te dom om te poepen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ontopic ![]() |
|
quote: quote: Nou, Tom? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
echt nieuws is dat al lang niet meer signature ![]() |
|
Hier wel. Nog wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Oeh spannend. ![]() |
|
Dat wel! Ik kom amper buiten. Ik zie het wel op internet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6272877/politie-vraagt-boze-vanmoof-klanten-niet-meer-te-bellen-kunnen-niets-betekenen.html Mensen. De tent is falliet. - Ja maar ze komen hun verplichtingen niet na!!! Wat is er mis met die lui. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://apollo-news.net/statt-klimakleber-wegzuraeumen-schuetzt-berliner-polizist-sie-vor-penner-beschimpfungen-wuetender-autofahrer/ Ook in die Heimat hebben ze wat klappen van de woke molen gehad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |