IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws wat al gepost is als je het aanklikt, dus dat slaat eigenlijk ook nergens op. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-11-2023 17:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-11-2023 17:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 02-11-2023 18:13 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Ik zal jou eens een zak geven.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 02-11-2023 19:33 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Trek maar een zak over je kop.

Hier een beetje komen trollen over de rug van 2000 VDL medewerkers die op straat komen te staan.

En dat alles om een opgezwollen tampon te krijgen van het ND bashen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 02-11-2023 21:12 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

"ND bashen"

Fijn om te weten dat jij onder al dat keyboard warrior poser gedrag een teer zieltje hebt.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 02-11-2023 21:29 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 03-11-2023 5:00 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 2 november 2023 21:12 schreef MediaPlayer het volgende:
"ND bashen"

Fijn om te weten dat jij onder al dat keyboard warrior poser gedrag een teer zieltje hebt.


Met je stalker hobby.

Oprechte vraag, wat is nou je doel van dat gejank op de posts van ND?

En wat denk je er mee te bereiken? En boek je al progressie?

Je had al langer een account maar bent hier zeg sinds de zomervakantie pas actief aanwezig. Het enige wat je in die tijd hebt gedaan is ND stalken, om je eigen terminologie toe te passen.

Het enige wat effect wat je postgedrag heeft is dat het de sfeer verpest voor dat handjevol users dat hier nog rondhangt want die moeten door alle rotzooi die jouw postgedrag oproept en gaande houdt.

Wat je doet heeft geen enkele invloed op ND zijn pstgedrag. Sterker nog, ik denk zelfs dat je hem eerder aanmoedigt en hij reageert ook niet of nauwelijks op je gezwam.

Je gaat ND er ook niet mee wegjagen. Dat is Fjoesion en anderen ook niet gelukt dus waarom zou het jou wel lukken?

Of zit je echt om aandacht verlegen en is het pure aandachtshoerderij van je wat je hier doet?

Dus nogmaals, wat probeer je nu te bereiken?

Je had je tijd de afgelopen drie maanden nuttiger kunnen besteden door te solliciteren zoat je uit de bijstand kon.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 03-11-2023 5:40]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-11-2023 7:05 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Waarom zou je hier iemand willen wegjagen?
Er zijn al zo weinig users over.

Lekker belangrijk wat er hier geblaat wordt, dat ziet bijna niemand, lol.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2023 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 november 2023 17:01 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-theo-van-gogh/






haha, die is hartstikke deaud


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-11-2023 10:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 november 2023 10:31 schreef Hypnos het volgende:
haha, die is hartstikke deaud

Ach, Andre Hazes schreef ook een brief aan zijn moeder die hoog in de hemel is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2023 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Korsakoff is a bitch


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 03-11-2023 13:15 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 3 november 2023 7:05 schreef F.Jacobse het volgende:
Waarom zou je hier iemand willen wegjagen?
Er zijn al zo weinig users over.

Lekker belangrijk wat er hier geblaat wordt, dat ziet bijna niemand, lol.




Goede vraag en geen idee.

Ik vraag niet voor niets wat nou het doel is van dat ND stalken en wat ze ermee denkt te bereiken.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-11-2023 17:15 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://wnl.tv/2023/11/02/ollongren-zegt-oekraine-500-miljoen-aan-munitie-toe/

D66 zal er wel voor zorgen dat we allemaal een beetje armer worden.

Voor eigen land kan er niks maar het geld het land uitdragen is geen enkel probleem.

En 28 miljard verdampen voor een onmeetbare reductie van 0.00036°C van de opwarming van de aardkloot sluit daar ook prima op aan.

En dan nog zijn er die op zo'n partij stemmen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-11-2023 17:18 by XXL Profiel van XXL

Heb je een gouden tip waar we wel op moeen stemmen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-11-2023 17:44 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

In ieder geval niet op de huidige coalitiepartijen en hun oppositievriendjes van GL/PvdA. Je bent niet voor relipartijen dus die vallen ook af.

Moet de keuze toch al een stuk makkelijker worden want je hoeft dan ook minder verkiezingsprogramma's door te lezen. En misschien zitten er bij wat overblijft sowieso nog die je per definitie al niet bij je voorkeuren vindt passen.

Nog even en er is er maar één over.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 03-11-2023 18:43 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 3 november 2023 5:00 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Met je stalker hobby.

Oprechte vraag, wat is nou je doel van dat gejank op de posts van ND?

En wat denk je er mee te bereiken? En boek je al progressie?

Je had al langer een account maar bent hier zeg sinds de zomervakantie pas actief aanwezig. Het enige wat je in die tijd hebt gedaan is ND stalken, om je eigen terminologie toe te passen.

Het enige wat effect wat je postgedrag heeft is dat het de sfeer verpest voor dat handjevol users dat hier nog rondhangt want die moeten door alle rotzooi die jouw postgedrag oproept en gaande houdt.

Wat je doet heeft geen enkele invloed op ND zijn pstgedrag. Sterker nog, ik denk zelfs dat je hem eerder aanmoedigt en hij reageert ook niet of nauwelijks op je gezwam.

Je gaat ND er ook niet mee wegjagen. Dat is Fjoesion en anderen ook niet gelukt dus waarom zou het jou wel lukken?

Of zit je echt om aandacht verlegen en is het pure aandachtshoerderij van je wat je hier doet?

Dus nogmaals, wat probeer je nu te bereiken?

Je had je tijd de afgelopen drie maanden nuttiger kunnen besteden door te solliciteren zoat je uit de bijstand kon.


Alweer met je "bijstand" projectie; Waarom haat je armen eigenlijk? Vertel eens.

Ik heb nergens beweert dat ik ND "weg probeer te jagen", ik vind hem gewoon een vervelende sukkel die het forum kapot maakt met rechts-populistische spam waarin duidelijk niemand interesse heeft en waarbij hij misbruik maakt van dit forum's ernstig gebrek aan moderators.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 03-11-2023 18:55 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 3 november 2023 18:43 schreef MediaPlayer het volgende:
Alweer met je "bijstand" projectie; Waarom haat je armen eigenlijk? Vertel eens.

Ik heb nergens beweert dat ik ND "weg probeer te jagen", ik vind hem gewoon een vervelende sukkel die het forum kapot maakt met rechts-populistische spam waarin duidelijk niemand interesse heeft en waarbij hij misbruik maakt van dit forum's ernstig gebrek aan moderators.


Zoek de betekenis van projectie even op.

En trek vooral de aandacht weer weg van het hoofdpunt.

Geef gewoon antwoord op de vragen.

Jouw gejank zorgt voor veel meer schade aan het forum dan de posts van ND.

Er zit ook niks bij waar moderators iets mee zouden moeten met je extreem- en domlinks gecancel.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 03-11-2023 19:12 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Extreem links? Dus zwarte mensen niet "primaten" noemen of transgenders niet als "onkruid" omschrijven is "extreem"?

Wat is "cancelen", trouwens? Ik wil wel eens weten wat je daar precies mee bedoelt, en vanaf dat punt kunnen we zien of je in staat bent voor verdere conversaties betreft dit onderwerp.

Goed idee toch?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 03-11-2023 19:38 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Blijf vooral janken dat een ander niet inhoudelijk reageert.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-11-2023 0:37 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Haha flikker op man. ik heb je zo vaak gevraagd om inhoudelijke antwoorden, en dan ga je nou ineens miepen dat ik niet inhoudelijk genoeg reageer?

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 04-11-2023 0:37]


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 6:38 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-11-2023 12:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-11-2023 12:44 by XXL Profiel van XXL

Die is ook niet voor mij bedoeld.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-11-2023 12:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-11-2023 13:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat klopt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-11-2023 17:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen