IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws wat al gepost is als je het aanklikt, dus dat slaat eigenlijk ook nergens op. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 12-09-2023 13:53 by Rachel_Windsor Profiel van Rachel_Windsor

Door meerdere mensen online gezet, en toch kies jij voor degene die neo-nazistische uitlatingen maakt. Beetje merkwaardig, toch?

"Primaten", overigens? Gideon van Meijeren zou trots op je zijn, Koos Kansloos.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-09-2023 13:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 7 oktober 2022 14:47 schreef ArsedNaturalist het volgende:


denk aan je bloeddruk




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 12-09-2023 14:04 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 12 september 2023 13:29 schreef Natural Disaster het volgende:
En die man heeft een beperking. Zelfs al zou ie iets gezegd heebn wat over de grens is dan kun je zelfs als pigment beoordeelde nog wel de afweging maken dat dat misschien door zijn beperking komt. Het rechtvaardigd sowieso niet het gedrag wat ze hier vertonen.



quote:
Op 12 september 2023 13:03 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Dat maakt het geweld wellicht niet oke, maar het laat zien dat we geen duidelijke conclusies kunnen trekken gebaseerd op filmpjes van nog geen minuut lang.


Begrijpend lezen kan ND schijnbaar nog steeds niet.

quote:
Op 12 september 2023 13:57 schreef Natural Disaster het volgende:
denk aan je bloeddruk



Het is oké Natural Disaster, je hoeft niet te projecteren. Post maar weer een briefje van Jan, dan voel je je vast weer iets beter.


MediaPlayer


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 12-09-2023 14:58 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 12 september 2023 13:29 schreef Natural Disaster het volgende:
Ach, dat filmpje is door meerdere mensen online gezet.

Lekker boeiend of het dan van persoon A of van persoon B 'geleend' wordt.

Het maakt het voorval niet minder waar.

Maar dat er een man met beperking wordt afgetuigd door een stel primaten is niet het probleem. Het probleem is degene die het bericht erover post.

En die man heeft een beperking. Zelfs al zou ie iets gezegd heebn wat over de grens is dan kun je zelfs als pigment beoordeelde nog wel de afweging maken dat dat misschien door zijn beperking komt. Het rechtvaardigd sowieso niet het gedrag wat ze hier vertonen.

Dus sterf maar lekker met je daderknuffelen.


Momenteel is het forum gerecudeerd tot "meerdere mensen die 1 persoon iets duidelijk proberen te maken".

Met je huidige houding dreig je van de PH schaal af te vallen, maar zal je ook altijd onvrijwillig partnerloos blijven.

Wat je doet is op langere termijn enkel beschadigend voor jezelf.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-09-2023 15:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ow ok.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2023 15:55 by XXL Profiel van XXL

Ik heb maar even snel naar beneden gescrold.

Heb ik nog wat gemist?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2023 15:55 by XXL Profiel van XXL

Vast niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-09-2023 15:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Niet echt. Een paar azijnpissers die tegen een andere user zitten te zeiken. Iets wat je of veel fora wel ziet.

Gewoon verder scrollen is inderdaad het beste.




Net als bij linkjes waar je geen interesse in hebt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2023 16:20 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Er is maar 1 fora ftw!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-09-2023 16:20]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 12-09-2023 16:57 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 12 september 2023 15:55 schreef XXL het volgende:
Ik heb maar even snel naar beneden gescrold.

Heb ik nog wat gemist?
ND vervalt weer in incel nazi gedrag. Amerikaans staatsburgerschap en een MAGA petje volgen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 12-09-2023 17:03 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 12 september 2023 8:16 schreef Natural Disaster het volgende:
Mediaplayer heeft duidelijk wat hoofdletsel opgelopen bij de vuurwerkramp. Vandaar dat dat zaaddodende bandje met die infantiele maskers op het podium staat waarschijnlijk.

Nou vroeg ik me af welke band je bedoelde maar de reacties maken het me makkelijk. Ik moest toch even luisteren maar Jezus te paard wat tergend. Daar is die meuk van Fjoesjon z'n Mistake project nog een muze bij. Alsof je naar een everzwijn zit te luisteren die anaal bejegend wordt door een olifantenstier. N-I-E-T T-E D-O-E-N!

quote:
Op 12 september 2023 13:53 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Door meerdere mensen online gezet, en toch kies jij voor degene die neo-nazistische uitlatingen maakt. Beetje merkwaardig, toch?

"Primaten", overigens? Gideon van Meijeren zou trots op je zijn, Koos Kansloos.

Je vergeet in je deugende bekrompenheid nog hem een fascist, nazi, extreem rechts, bruinhemd, homofoob, poetinlover, xenofoob, racist en boze witte man te noemen.

quote:
Op 12 september 2023 14:58 schreef Tanteloos het volgende:
Momenteel is het forum gerecudeerd tot "meerdere mensen die 1 persoon iets duidelijk proberen te maken".

Met je huidige houding dreig je van de PH schaal af te vallen, maar zal je ook altijd onvrijwillig partnerloos blijven.

Wat je doet is op langere termijn enkel beschadigend voor jezelf.

En jij kan het weten. Maar jij komt ook steeds terug dus de geloofwaardigheid is er inmiddels wel vanaf.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 12-09-2023 17:42 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Wel mooi trouwens hoe ND de zuurtjes iedere keer nog zuurder kan krijgen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 12-09-2023 18:07 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 12 september 2023 17:42 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Wel mooi trouwens hoe ND de zuurtjes iedere keer nog zuurder kan krijgen.


Je hebt het over "zuurtjes" terwijl je letterlijk één reactie hierboven met een boze kop mijn band gegoogled hebt alleen zodat je het hier af kan kraken?

En wat heeft dat precies met de nazi mevrouw op Twitter te doen waar ND zijn "nieuws" vandaan haalt?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 12-09-2023 18:42 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Ik snap dat je ontdaan bent van zo'n recensie. Beter ga je niet tegenkomen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2023 19:04 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Welke band hebben we het hier dan over?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 12-09-2023 19:12 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 12 september 2023 18:42 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Ik snap dat je ontdaan bent van zo'n recensie. Beter ga je niet tegenkomen.


Haha, nee vooral van een top recensent als jij is daar geen terugkomen van. Wat een woordensmid zeg; Vooral wanneer je "N-I-E-T T-E D-O-E-N!" schreef, dat maakte 't af! Poëzie. Hypnos, lees je mee? Huren deze man!


MediaPlayer


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 12-09-2023 19:20 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 12 september 2023 19:04 schreef F.Jacobse het volgende:
Welke band hebben we het hier dan over?



Metallica. Dat is de enige band die een Soros-geaffilieerde Antifa gay NWO terrorist als mij kan betalen, uiteraard.


MediaPlayer


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2023 19:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hahaha, beschikken over zelfkennis is een groot goed.

Ik wil ook wel Google aanspreken, maar zonder verdere info gaat dit zelfs voor Google lastig worden.







"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2023 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 september 2023 19:12 schreef MediaPlayer het volgende:
Haha, nee vooral van een top recensent als jij is daar geen terugkomen van. Wat een woordensmid zeg; Vooral wanneer je "N-I-E-T T-E D-O-E-N!" schreef, dat maakte 't af! Poëzie. Hypnos, lees je mee? Huren deze man!



daar betaal ik toch belastingen voor?


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 13-09-2023 8:02 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Mummy aliens in Mexico:



OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-09-2023 12:54 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS



Ik verwacht er niet veel van. De gevonden "Ata alien" werd na jaren onderzoek uiteindelijk ook maar afgedaan als een clusterfuck van genetische afwijkingen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-09-2023 14:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 13-09-2023 17:22 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Verrek.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-09-2023 17:54 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol.

Ik moest aan een ouwe E.T. denken.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-09-2023 17:54]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-09-2023 11:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Dat je nu deze post leest komt ook door het klimaat zeker?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-09-2023 11:10]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen