|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
mag ik Mangled Torsos noemen, gaan we dat meer als grind bestempelen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
jezus hitler, adolf christ .... |
|
Is this the second coming... Of the 4th reich ? |
|
Damn dat album moet ik gewoon een keer origineel hebben |
|
quote: Idd, een tijdje geleden zijn beide Carnivore-cd's heruitgeven(aangevuld met hun demo) door Roadrunner. Sla je slag dus zou ik zeggen. |
|
De eerste platen van Therion mogen ook niet vergeten worden, erg brute oldschool death. En verder ben ik een sucker for Morbid Angel's Blessed are the sick. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Ik weet dat ik raar ben maar ik vind "promise" een coole plaat supervet geproduceerd en lekkere grooves, maar het heeft weinig met de eerste plaat en de mini CD te maken alhoewel....het is best nog herkenbaar. natuurlijk is UNLEASHED een van de vetste old school bands als je over pure death metal praat. Maar ook BOLT THROWER, BENEDICTION, GRAVE en DISMEMBER verdienen respect! En dan natuurlijk de hele ouwe shit maar da's meer thrash IMO, Slaughter, possessed etc. |
|
quote: Da's toch een van de geniaalse platen ooit imo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb iemand mosh 1 (lp) te koop voor mij? Ah toe, d'r moet toch wel iemand zijn? |
|
quote: Bedoel je THE ACCUSED The Return of Martha Splatterhead ? Is dat een toffe plaat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, maar dat is niet belangrijk...heb een rijtje te complementeren en dit is de enige die nog ontbreekt. |
|
BLODBORN! Vette Old School Death uit Alphen aan den Rijn. (inderdaad, daar kwam Dissect, andere goede old school, ook vandaan) Vette grunts zoals verder alleen Akerfeld van Opeth ze kwijt kan en een loodzwaar bijna zweeds gitaargeluid. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
ben je nou reclame aan het maken voor je eigen bandje?..... ... stom! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
jaaa,laat ik dan ook maar reclame maken. Scrotum is in diverse recensies als old school beschreven (of dat ook zo is???,beetje dan). www.scrotum.tk |
|
quote: www.grindminded.com ook Een kleine snol zit zo vol. |
|
YEAH |
|
Hatred wordt vaak beschreven als Old School Death Metal. http://www.hatred.nl What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Profane is gewoon old school deathmetal. http://surf.to/profane |
|
quote: Hatred?! Dat was toch retro-gay-disco-rock?? |
|
hatred wordt toch meestal beschreven als : "mwoa" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Asphyx. |
|
Was van plan mezelf eens een old school death metal plaatje aan te schaffen! Twijfel een beetje tussen Entombed, Bolt Thrower, Unleashed, Pestilence... Kunnen jullie me misschien wat albums aanraden? Alvast bedankt |
|
Ik zou kiezen voor Pestilence en Entombed Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: En dan vooral Left Hand Path van Entombed.Superplaat!! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |