IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Old school death metal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2004 14:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:40 schreef Kramy het volgende:
Ff schoppen...

Zijn er nog old school swedish death aanraders?

Dismember
Grave
Entombed
Unleashed
Paganizer
Intestine Baalism
Fleshcrawl

Zijn er nog meer?

Bloodbath. Is wel een CD uit 2002 geloof ik, maar kan zo in dat rijtje. Geweldig werk!

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-01-2004 14:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 januari 2004 14:09 schreef Mark het volgende:
Bloodbath. Is wel een CD uit 2002 geloof ik, maar kan zo in dat rijtje. Geweldig werk!

Bedankt, maar die heb ik al een tijdje in mijn cd rek staan Inderdaad zeer gaaf! Ook de mcd Breeding Death kan me zeer bekoren

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-06-2004 21:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Iemand bekend met Lowbrow?

Is een Florida death metal band rond Allen West (ex-Six Feet Under, ex-Obituary).

Ze hebben - voor zover ik weet - 2 cd's uit:
* Victims At Play (1999)
* Sex Violence Death (2001)

Ik heb laatstgenoemde op mp3 en dat vind ik zeker een aardig schijfje.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 21:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nee, ken ik niet, Lowbrow klinkt als?

altx
Usericon van altx
Posted 07-06-2004 21:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 21:34 schreef Spirit In Black het volgende:
Nee, ken ik niet, Lowbrow klinkt als?

Het is echte old school Florida death metal. Het is wel aardig te vergelijken met de bands waarin Allen West ook gespeeld heeft, Six Feet Under en Obituary.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spirit In Black
Posted 07-06-2004 21:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vind deze twee dus nogal verschillen vandaar de vraag, ik zal het effe checken. Ben liefhebber van oude Obituary & SFU, maar dat latere werk van SFU kan me gestolen worden!

Ken je Catastrophic dan ook of niet?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 21:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 29 januari 2004 14:09 schreef Mark het volgende:

UNLEAHSED!!!! ARGHHH over 4 weken komt de nieuwe CD "sworn allegiance" uit!!!!

PS de niewste SFU is retegoed! die daarvoor vinnik ook minder!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 07-06-2004 21:52]

altx
Usericon van altx
Posted 07-06-2004 21:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 21:50 schreef Spirit In Black het volgende:
vind deze twee dus nogal verschillen vandaar de vraag, ik zal het effe checken. Ben liefhebber van oude Obituary & SFU, maar dat latere werk van SFU kan me gestolen worden!

Ken je Catastrophic dan ook of niet?

Ja, ok, de death metal kenner zal er best verschil tussen horen. Maar ik ben nog maar net begonnen met mijn exploratie van het death metal genre. We hebben het by the way sowieso wel over de oude SFU, want toen zat Allen West er nog bij.

Catastrophic ken ik niet. Die ga ik eens checken. Drank u!

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 07-06-2004 22:41 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Ff schoppen...

Dismember
Grave
Entombed
Unleashed
Paganizer
Intestine Baalism
Fleshcrawl

Zijn er nog meer?

Unanimated!!!

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 07-06-2004 22:48 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

morgoth?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2004 13:48 schreef Jerome het volgende:
Het summum van old school death metal is het Clandestine album van Entombed. Is nog niet overtroffen naar mijn nederige mening.

De drumpartijen, de riffs en de zangpatronen, het is allemaal geniaal

quote:
Op 29 januari 2004 13:49 schreef invictis het volgende:
is inderdaad een cd die ik zeer vaak draai naast Leprosy van Death

Hier plus 1 for the both of ya; aangevuld met Morbid Angel's Covenant

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2004 23:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 23:09 schreef Mutilator het volgende:
Hier plus 1 for the both of ya; aangevuld met Morbid Angel's Covenant

naja Altars of madness misschien wel de beste van MA imo

"This one is older than shit, heavier than time!"

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2004 23:10 schreef 0Tolerence het volgende:
naja Altars of madness misschien wel de beste van MA imo

Welke de beste is laat ik hier ff in 't midden; is in ieder geval een cd die ik net als Leprosy graag regelmatig opzet!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2004 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 23:15 schreef Mutilator het volgende:
Welke de beste is laat ik hier ff in 't midden; is in ieder geval een cd die ik net als Leprosy graag regelmatig opzet!

Van death draai ik dan toch Human of individual thought patterns het meeste

"This one is older than shit, heavier than time!"

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-06-2004 23:22 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Sarcofago
Mortem (peru)
Hadez

Komt me zo even te binnen

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2004 23:16 schreef 0Tolerence het volgende:
Van death draai ik dan toch Human of individual thought patterns het meeste

heheh ik draai ze ook graag & vaak maar je hebt zo je buien he

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-06-2004 23:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vorige week de laatste Dismember bin nen gekregen. Gave old-school plaat! Zal meer van Dismember gaan aanshaffen

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2004 23:28 schreef Tormented soul het volgende:
Vorige week de laatste Dismember bin nen gekregen. Gave old-school plaat! ...

Ja welke plaat?

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-06-2004 23:30 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

De laatste

Tormented soul
Posted 07-06-2004 23:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 23:29 schreef Mutilator het volgende:
Ja welke plaat?

de laatste plaat van Dismember is toch WHere Ironcrosses Grow?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2004 23:30 schreef Tormented soul het volgende:
de laatste plaat van Dismember is toch WHere Ironcrosses Grow?

Yeah je hebt gelijk; heb er ff overheen gelezen; word een dagje ouder nl.

Tormented soul
Posted 07-06-2004 23:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Het si wel mijn enige Dismember plaat. En die heerscht. is Death MEtal van gelijkbaar Niveau?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2004 23:34 schreef Tormented soul het volgende:
Het si wel mijn enige Dismember plaat. En die heerscht. is Death MEtal van gelijkbaar Niveau?

Eerlijk gezegd ken ik vooral Like an everflowing stream, Indecent & Obscene en Pieces...

Spirit In Black
Posted 07-06-2004 23:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Ff schoppen...

Dismember
Grave
Entombed
Unleashed
Paganizer
Intestine Baalism
Fleshcrawl

Zijn er nog meer?

God Macabre
Coercion
Carnage
Cartilege
Comecon
Bloodbath
Unanimated

+ Ribspreader
+ Chaosbreed
+ oude Edge Of Sanity (Unorthodox )

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2004 23:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Begin jaren 90:

Decameron - ...my shadow
Decollation - Cursed lands mcd (!!!)
Internal Decay - A forgotten dream
Sentenced - North from here

En toch de mother of Swedish deathmetal : Nihilist

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2004 23:45]

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com