|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm nog nooit van gehoord, eens uitchecken! Gisteren nog wat binnengehaald van Armoured Angel en Resurrection, beiden aanraders! |
|
Resurrection is te gek! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die van Embalmed Existence? Zo ja, dan don't mistake lack of talent for genius |
|
ze hebben toch niet meer uitgebracht ! Geweldig die tussenstukken [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-07-2005 13:14] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nope, das idd de enige plaat! Hehe die gesproken stukjes ja, excellent met dat over-Engelse accent! |
|
toch maar weer terug komen op MORTEM uit peru, die haj ik net aan in de auto, ouwe school beuken! nieuwe cd is paar maandjes oud, moet iedereen aanschaffen |
|
Hehe dat klonk idd niet verkeerd ouwe! |
|
Een goede ontwikkeling in de laatste jaren vindt ik dat er steeds meer nieuwe bands opstaan die de oude stijl spelen. Old School Deathmetal zoals het hoort. Ribspreader, Bloodbath, Chaosbreed en Blodborn zijn daar voorbeelden van. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Kent iemand Incubus? Niet het popbandje dat nu door de top 40 zweeft maar de old school deathmetalband van begin jaren 90 uit Amerika. Ze hebben destijds 1 album uitgebracht; The Serpent Temptation en zijn vervolgens van de aardbodem verdwenen. Ik geloof dat enkele leden later onder een andere naam nog e.e.a. hebben uitgebracht maar dat schijnt niet zulk heel best materiaal te zijn. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Incubus - Serpent Temptation 1988 - cult plaat en prijzig, waarom, i don't know. ik heb em nog steeds gesealed...middelmatige plaat Incubus - Beyond The Unknown 1990 - ook zeer middelmatig. in 2000 onder een andere naam plaat uitgebracht..Opprobrium... |
|
Beyond the unknown ! Tsjah zo slecht vind ik dat opprobium nog niet eens, ok dat is een stuk minder dan hun eerste 2 releases maar slecht is het zeker niet. cdtje kost ook maar iets van 8 euro overal voor die prijs zou ik hem zeker niet laten liggen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Helaas hebben ze niet meer uitgebracht nee. Alleen een demo voor die debuut cd.... Maar ik weet niet fo daar nog andere nummers op staan. quote: "...and drinking the urine from my dog. I feel insane when I do this... but I like it!" En dan hoe die muziek invalt, godverdomme wat vet! don't mistake lack of talent for genius |
|
Iemand hier trouwens nog bekend met Necrosanct? OP zich is het vrij old school met af en toe een vette (oude) Carcass uitbarsting erin. Ok, het zijn misschien niet de beste muzikanten, maar wat zetten die gasten een morbide duistere sfeer neer! Vooral het album "Desolate" vind ik te gek. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Daar is toch die gitarist van Pestilence heengegaan of vandaan gekomen?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
kheb onlangs Desolate van necrosanct gekocht, eerste keer vond ik het een vette plaat maar ben nog niet erg verder gekomen... |
|
quote: hehe dat dacht ik ook, maar dat is Sacrosanct. Je kunt het maar verzinnen.... |
|
quote: o,ja da's waar ook www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Net even tussen mijn platen collectie zitten sneupen, kwam "Darkthrone - Soulside Journey" weet neit of veel mensen dit al weten maar darkthrone's debut plaat was gewoon vieze duistere Death Metal ontzettend gaaf. gelijk ook meteen de enige darkthrone plaat die ik gaaf vind. Maar zeker eens uitchecken mensen!! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-07-2005 15:10] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
oftewel 'de beste death metal plaat gemaakt door een black metal band ooit!' |
|
quote: Dat was toch al die plaat van behemoth? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat kan ik me niet voorstellen. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: we hebben het hier wel over een plaat uit 1990....toen was Behemoth nog niet eens begonnen met demo's op te nemen. |
|
quote: De eerste demo van Behemoth is anders uit '91. En naar het schijnt staat daar bijzonder duistere trage death metal op te staan. Ik heb die Darkthrone plaat eigenlijk nooit beluisterd, afgezien van een nummertje wat ik ooit gehoord heb en dat klonk wel lekker. Ga het zeker nog eens luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 16-07-2005 20:09] don't mistake lack of talent for genius |
|
hmmm die behemoth demo staan die opnames(beelden ) niet op hun dvd? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |