|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Orbituary gaat bij mij nog steeds door merg en been(Die doodzieke,scheurende gitaren!Die zang!Alsof hij met één been in het hellevuur staat!) Now you're talking... Death natuurlijk...en Dismember... en ja,er heeft een band bestaan die Warrant heette,maar ik herinner me daar niet zoveel meer van,dus ik denk niet dat ik ze echt de moeite vond.Moet toen een jaar of 14 geweest zijn- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hier een fanatieke old school death metal fan in wording. |
|
quote: Altijd goed om te horen . |
|
1ste 2 Entombed! Vooral Left Hand Path |
|
Hmmmmm ik moet 'Clandestine' nog seeds een keer horen... ben wel benieuwd! Want 'Left Hand Path' heerscht natuurlijk alle pannen uit. |
|
quote: Clandestine heb ik nu opstaan (van een zekere FTP geplukt..) |
|
Heh, kijk eens aan, dat is nog eens handig... dat me dat ontgaan is!! Verdorie. Enfin, tijd om wat schade weg te werken . |
|
quote: Overigens vind ik Pestilence ook wel ontopic |
|
quote: *kuch* Lees eens bepaalde posts van deze thread? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1973 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die 3e Merciless heet 'Unbound', is uitgebracht via 'No fashion records' en is echt behoorlijk Thrashy. Persoonlijk vind ik het een goeie plaat. Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Hahahaha. Demente Dwaallicht. Wel cool zeg, zo'n album herontdekken dan . |
|
quote: Jazeker! Het is nog steeds mijn lievelingsvorm van metal, gecombineerd met old school black en thrash! Wat vind je trouwens van Venom? |
|
Vooral de oude Zweedse deathmetal kan me zeker erg boeien: Grave Entombed Dismember Om de groten der aarde maar eens te noemen |
|
Obituary heersch. |
|
quote: Inderdaad ja!! |
|
quote: Zeker, en live klinkt het nog allemaal wat beter! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De beste CD's onder deze noemer (al dan niet oud) vind ik: Grave - Back from the grave Gorelord - Zombie suicide part 666 Murder squad - Unsane, insane and mentally deranged En nu is het wachten nog op de nieuwe Bloodbath. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Left hand path:DE KLASSIEKER DER KLASSIEKERS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm... Zenial |
|
kom op mensen, "old school" en "new school" regeren allebei! favoriet deathmetal platen van 2002 van mijn kant: Origin - I.I.I. Bloodbath - Resurrection Through Carnage hel jawel |
|
euy severe torture en de nieuwe van deeds of flesh Hate eternal ook nog. Vast nog meer! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
On topic . Oldschool! Dat Messiah moet ik absoluut eens horen. |
|
Die plaat van Soulburn - Feeding on Angels heerst ook alle pannen van het dak zeg. |
|
quote: De eerste 2 elpees zijn net gerereleased op cd. Begin maar eens daarmee Zenial |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |