|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik mis: sadus sinister entombed dat zijn toch ook al weer oudjes ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
sinds wanneer is sadus death metal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Thrash! ach, als death-metalheads dat willen luisteren best oke, misschien bekeren ze eens Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Kijk eens naar het bericht waarop hij reageerde... Entombed stond er al bij, en sinister en vooral sadus hebben uiteraard niets met zweedse old school death te maken... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote: Ach misschien moeten jullie niet zo eigenwijs zijn en meer death luisteren, een munt heeft 2 kanten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Possessed,Slaughter en Massacre zijn voor mij de topbands! spelfout weggehaald... |
|
nou is die laatste Massacre eigenlijk behoorlijk ruk ... favo Dm bands : Death , Deicide , Possessed , Pestilence , Massacre , Incubus ( beyond the unknown ed), Rigor Mortis ( death/thrash), Gorefest (eerste 2 platen) meer schieten me zo niet te boven , zou straks eens door mn platen collectie heen snuffelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[quote]Op 26 september 2004 16:22 schreef Orion het volgende: nou is die laatste Massacre eigenlijk behoorlijk ruk ... Ik bedoel dan ook "From Beyond" natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
Protector! Oud Vuil. |
|
quote: obituray *kuch* |
|
Vomitory Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: hmm ja hun latere releases mag je wel death metal noemen! The Heritage bv dikke vette beukplaat! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bolt Thrower, Carcass, Entombed etc. |
|
etc is vet ja |
|
quote: mwah vomitory is niet echt old school, buiten dat valt denk ik alleen het eerste album in die category en is tevens de beste. De nieuwste is ook maar een matig DM plaatje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Obituary, Morgoth, Asphyx , Deicide. en zo zijn er nog wel wat respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Maar tis wel old skool Een kleine snol zit zo vol. |
|
en dat is het respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Flikker op sukkel |
|
ik zal het eens proberen! |
|
Ach misschien leer je er zelfs wel iets van.... Manieren of respect ofzo? Afzeiken is al zo makkelijk, dat kunnen we hier allemaal wel, dus ga nu maar gauw terug naar je Mammie. Als je zelfs al niet je eigen profiel kunt invullen vraag ik me zelfs af hoe jij leest en of je uberhaupt zelf wel schrijft?! Maar dat begrijp je waarschijnlijk ook al niet. Of doet je moeder dat ook nog steeds voor je? [Dit bericht is gewijzigd door MisS PeeleR op 27-09-2004 19:02] |
|
quote: Yes eindelijk iemand die een beetje serieus is haha |
|
quote:.. of je hapt? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |