IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Old school death metal Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-12-2004 14:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, maar niet zo goed als de voorgangers...

invictis
Usericon van invictis
Posted 26-12-2004 14:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wat me ff zo te binnen schiet

-Dismember-like an ever flowing stream en de rest eigenlijk

-Death-scream bloody gore en leprosy

-Carnage

-Morgoth-cursed

-Intestine Baalism

-Autopsy-severed survival en mental funeral

-Entombed-left hand path en clandestine

-Pestilence-consuming impulse

-Boltthrower-realm of chaos en warmaster

-Asphyx-the rack

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-12-2004 14:23 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

In het begin van het topic, stonden voor mij een hoop nuttige namen. Al zal het gros van de idioten die in die tijd zich nuttig maakten op die kankerforum allang, vrijwillig of niet, opgerot zijn, toch wil ik ze bedanken. Oldschool deathmetal is verschrikkelijk gaaf.

NP: Hellhammer - Apocalyptic Raids A.D

Gaaf!

Orion
Usericon van Orion
Posted 26-12-2004 14:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2004 16:48 schreef Orion het volgende:
om dit topic maar weer eens omhoog te schoppen.
Iemand bekend met de band : Naphobia ?
Band uit Florida na mij weten hebben ze ooit 1 plaat uitgebracht "of hell"
iemand toevallig in bezit van deze plaat ?
Niemand minder dan "the Machine" (Gene fucking hoglan) drumt hier op een paar tracks:

iemand?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2004 15:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Helaas; wil die band wel leren kennen...

quote:
Op 26 december 2004 10:57 schreef neefherbert het volgende:
Die inderdaad. Handige aankoop op die manier, lelijke hoesjes, dat wel.

Ach, als je originele cd versie van 'cause' hebt uit '90, kun je die wel eventueel voor een leuk prijsje slijten, lijkt me?

Is dat zo? Wat weet je daarvan?

quote:
Je kent het verhaal trouwens van het hoesje van 'cause of death'? dat ontwerp was aanvankelijk uitgekozen door Sepultura als hoes voor Arise, maar Obituary ging er toen mee 'aan de haal'.

Niet netjes maar qua artwork wel terecht...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2004 15:15]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-01-2005 13:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Een kleine snol zit zo vol.

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-01-2005 22:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vandaag : Resurrection - Embalmed Existence
binnengekregen !

vette Old school death metal plaat!
Dikke aanrader

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-01-2005 23:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 22:17 schreef Orion het volgende:
vandaag : Resurrection - Embalmed Existence
binnengekregen !

vette Old school death metal plaat!
Dikke aanrader

heb je die op ebay gekocht?

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-01-2005 23:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nope marktplaats

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2005 20:16 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Morbid Angel en Cannibal Corpse

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-01-2005 20:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Cannibal Corpse lijkt me niet zo on topic. En ik denk ook niet dat er hier veel mensen zijn voor wie die namen nieuw zijn.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-02-2005 20:17 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 januari 2005 20:18 schreef Schaep het volgende:
Cannibal Corpse lijkt me niet zo on topic. En ik denk ook niet dat er hier veel mensen zijn voor wie die namen nieuw zijn.

Njah....heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar ik vindt Cannibal gewoon vet

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 20:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:17 schreef Metalhead22 het volgende:
Njah....heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar ik vindt Cannibal gewoon vet

Die oude shit wel ja, dat nieuwe spul niet echt

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2005 20:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De enige fatsoenlijke plaat die CC ooit heeft uitgebracht is The Bleeding.
Zeer macabere sfeer en tof geluid.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 20:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:38 schreef kwelgeest het volgende:
De enige fatsoenlijke plaat die CC ooit heeft uitgebracht is The Bleeding.
Zeer macabere sfeer en tof geluid.

Nee, je vergeet Tomb Of The Mutilated en Butchered At Birth

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2005 20:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:40 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee, je vergeet Tomb Of The Mutilated en Butchered At Birth
Die zijn duidelijk stukken minder dan The Bleeding. Die missen iets in de sfeer dat The Bleeding wel heeft.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 20:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:41 schreef kwelgeest het volgende:
Die zijn duidelijk stukken minder dan The Bleeding. Die missen iets in de sfeer dat The Bleeding wel heeft.

Dat is jou mening, ik vind persoonlijk The Bleeding niet zo tof als Tomb Of The Mutilated

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2005 20:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is jou mening, ik vind persoonlijk The Bleeding niet zo tof als Tomb Of The Mutilated
Is zo.

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2005 20:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm ik vind "The Wretched Spawn" anders een bijzonder vet plaatje! vette productie ook!
voor mij zeker 1 van de betere Death Metal releases van 2004

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2005 20:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De enige death metal release van 2004 die ik heb gehoord en mij wat deed was Demigod.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 20:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:44 schreef Orion het volgende:
hmm ik vind "The Wretched Spawn" anders een bijzonder vet plaatje! vette productie ook!
voor mij zeker 1 van de betere Death Metal releases van 2004

Mja ik vind dat het teveel bruutheid mist. Het spettert helemaal niet. Imo komt het niet in de buurt van de laatste Suffocation om maar iets te noemen en al helemaal niet in de buurt van Necrophagist (beide 2004)

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2005 22:14 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Imo komt het niet in de buurt van de laatste Suffocation om maar iets te noemen en al helemaal niet in de buurt van Necrophagist (beide 2004)

Sorry dat ik stoor, maar we zitten hier in het OLD SKOOL DEATHMETAL topic

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2005 12:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Yo!

kreeg een tip van iemand :
Gutted - Bleed For Us To Live (amerikaanse band)
Iemand toevallig dit schijfje in zn bezit?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-03-2005 13:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

'k heb onlangs die slaughter cd binnnegekregen waarop ze samen met Chuck spelen. Die klinkt erg gaaf. Maar goed, je kunt geen twee kapiteins op een schip hebben.(en is ook weer eens een echte oldskool deathmetal band genoemd nadaat langzaam maar zeker namen als CC en Suffocation dit topic aan het binnen sluipen zijn).

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-03-2005 13:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Kaamos!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com