|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, maar niet zo goed als de voorgangers... |
|
In het begin van het topic, stonden voor mij een hoop nuttige namen. Al zal het gros van de idioten die in die tijd zich nuttig maakten op die kankerforum allang, vrijwillig of niet, opgerot zijn, toch wil ik ze bedanken. Oldschool deathmetal is verschrikkelijk gaaf. NP: Hellhammer - Apocalyptic Raids A.D Gaaf! |
|
quote: iemand? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Helaas; wil die band wel leren kennen... quote: Is dat zo? Wat weet je daarvan? quote: Niet netjes maar qua artwork wel terecht... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2004 15:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een kleine snol zit zo vol. |
|
vandaag : Resurrection - Embalmed Existence binnengekregen ! vette Old school death metal plaat! Dikke aanrader Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heb je die op ebay gekocht? |
|
nope marktplaats Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Morbid Angel en Cannibal Corpse ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Cannibal Corpse lijkt me niet zo on topic. En ik denk ook niet dat er hier veel mensen zijn voor wie die namen nieuw zijn. |
|
quote: Njah....heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar ik vindt Cannibal gewoon vet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die oude shit wel ja, dat nieuwe spul niet echt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De enige fatsoenlijke plaat die CC ooit heeft uitgebracht is The Bleeding. Zeer macabere sfeer en tof geluid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, je vergeet Tomb Of The Mutilated en Butchered At Birth "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Die zijn duidelijk stukken minder dan The Bleeding. Die missen iets in de sfeer dat The Bleeding wel heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat is jou mening, ik vind persoonlijk The Bleeding niet zo tof als Tomb Of The Mutilated "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Is zo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmm ik vind "The Wretched Spawn" anders een bijzonder vet plaatje! vette productie ook! voor mij zeker 1 van de betere Death Metal releases van 2004 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
De enige death metal release van 2004 die ik heb gehoord en mij wat deed was Demigod. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Mja ik vind dat het teveel bruutheid mist. Het spettert helemaal niet. Imo komt het niet in de buurt van de laatste Suffocation om maar iets te noemen en al helemaal niet in de buurt van Necrophagist (beide 2004) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sorry dat ik stoor, maar we zitten hier in het OLD SKOOL DEATHMETAL topic Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Yo! kreeg een tip van iemand : Gutted - Bleed For Us To Live (amerikaanse band) Iemand toevallig dit schijfje in zn bezit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
'k heb onlangs die slaughter cd binnnegekregen waarop ze samen met Chuck spelen. Die klinkt erg gaaf. Maar goed, je kunt geen twee kapiteins op een schip hebben.(en is ook weer eens een echte oldskool deathmetal band genoemd nadaat langzaam maar zeker namen als CC en Suffocation dit topic aan het binnen sluipen zijn). |
|
Kaamos! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |