|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
NIHILIST als in pre-Entombed? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yep. En Carnage als pre Dismember (en een klein beetje Carcass...) |
|
quote: IDD!!!!! |
|
Dark Recollections van Carnage HEERSCHT enorm, bijdeweg. |
|
die hebben toch alleem maar 1 demotje uit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nihilist of Carnage ? |
|
quote: Nope sowieso 3 demo's; ik heb trouwens aardig wat livemateriaal van ze gevonden; schitterend!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: BWUAHAHA Heeft iemand voor mij Ijskonijn's emailadres? Zij MOET haar DOMME-HAPSTER trofee aan je overdragen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://earacheshop.com/store/carnage.html dis cdtje van carnage... nihilist kun je wel bootleg cds van krijgen |
|
quote: hey, het was maar een geintje, niet alles zo serieus nemen, relax! on-topic; Necrophagia. |
|
quote: Bij mij is het een split met Cadaver.... Ook niet verkeerd trouwens... Maar het geluid van die cadaver is toch wel erg schel nadat je die overheerlijke "Dark Recollections" hebt verorberd. Dark Recollections is trouwens direct na "Left Hand Path" opgenomen. Met de spullen van Entombed, zelfs met dezelfde instellingen. |
|
quote: da klopt |
|
en nog liefhebbers hier van oude Pungent Stench, Disharmonic Orchestra, Miasma enzo? |
|
quote: ja. (miasma ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen). Maar het debuut van zowel Pungent stench en D.O. regeren de pannen van het dak. |
|
quote: Okee dom, dom, dom. Zal idd wat minder koffie drinken hahaha O nog iemand voor Carnivore? [Dit bericht is gewijzigd door MisS PeeleR op 27-09-2004 19:49] |
|
of gewoon zon beetje alle ouwe Earache shit mosh 1 tm ??? ofzo ...heersch! |
|
Carnivore is gaaf, met name de tweede. Pungent Stench en Disharmonic Orchestra... Gaaf ! Alleen de tweede D.O. vond ik wat minder. Maar misschien heb ik die niet vaak genoeg geluisterd, destijds. |
|
quote: D.O. is gewoon een band waaraan je moet wennen. Ik vond vroeger hun debuut niet veel, heb hem toch eens tweedehands gekocht en draai hem sindsdien erg vaak. hun reunie-cd is ook erg goed vind ik (die is nog "raarder"). Ik moet de nieuwste van P.S trouwens nog eens gaan beluisteren. Ik ben benieuwd. Carnivore is een van de beste bands ooit maar is toch geen deathmetal? |
|
quote: hier een review van Miasma (Duitsch), deze plaat zeker het aanschaffen waard http://www.ancientspirit.de/reviews/cdreview/m/miasma1.htm |
|
quote: Disharmonic Orchestra !!! heb dr nog 2 lp's van liggen kweet zo neit hoe ze heten uit em kop maar op 1 staan ze op de achterkant met van die knuffelberen hehe. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik heb alles van mosh 2 tot 30 op vinyl. Ik ben nog naarstig op zoek naar iemand die mosh 1 kwijt wil. Accused - The Return Of Martha Splatterhead voor een niet al te belachelijke prijs. |
|
hehehehe mosh 1 |
|
Verrek, ik heb nog een shirt ook van Miasma, bedenk ik me nunet. Maar weer eens beluisteren. ( niet het shirt dus, he. ) Oud Vuil. |
|
VET!! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |