|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
pungent stench kan ik na hun optreden op wacken niet meer serieus nemen. |
|
ik krijg gelijk zin in die plaat lang geleden dat ik 'm gehoord heb zeg... Morbid Angel- BatS |
|
quote: daar is het ook niet echt de band voor. |
|
quote: Heb je dat ooit gedaan? Splatterday night fever The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Been Caught Buttering van Pungent Stench zat tussen het eerste stapeltje metalcd's dat ik te leen kreeg, toen ik nog een onwetend kortharig ventje was, dat alleen Metallica en Pantera kende |
|
quote: Je hebt het tegen iemand die bands als WASP en Zimmershole erg serieus neemt |
|
quote: Ooit een stageslut van WASP willen zijn dan? Het schijnt dat toendertijd de vrouwen ervoor in de rij stonden om onstage 'ge-whipped' te worden. (Het soort vrouwen dat ik natuurlijk nooit tegenkom ) Nog ff over Zimmershole; hij gooide toch die kaas in het publiek met zo'n papiertje ertussen van 'als je dit vangt krijg je een gratis poster'; kwam er op het eind backstage nog een gozer met dat papiertje leuren om een poster ook! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Een engels sprekende erg zatte gozer? Die poster hangt namelijk nu in mijn kamer |
|
quote: Da's dan weer kewl! Die backstage gozer was dus een andere en dus een zeer sneue digitale gehaktbal! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind Left Hand Path van Entombed eigenlijk helemaal niet zo'n wereldschokkende CD. Een goede death metal plaat, maar er zijn in die periode veel betere CD's uitgekomen imho? of heb 'ken' ik 'm nog niet goed genoeg |
|
Vind het altijd zo lastig te bepalen wat nu old school en new school is. Wordt met new school soms het zweedse deathmetal bedoeld, en is oldschool meer de Amerikaanse stroming? |
|
quote: ik weet het ook niet helemaal maar ik denk dat het niks met landen te maken heeft. Old school is een simpelere versie van death metal. zonder blastbeat en geen nummers met 50.000 riffs. perfecte voorbeeld van oldschool: master. schoolvoorbeeld van new school: suffocation maar nogmaals, dit is zo ik er over denk. |
|
Waar trek je de grens? Is het op basis van technisch vernuft, of gewoon op de sfeer die neergezet wordt door een band. Obituary bijvoorbeeld is in mijn ogen een old-school band. Maar een vooruitstrevende band uit dezelfde periode is bijvoorbeeld Grotesque, as mentioned by Mutilator, maar heeft toch die old-school feel... |
|
quote: obituary is voor mij old school, vooral de eerste. maar er is geen harde grens. |
|
Eind jaren 80/ begin jaren 90 was er opeens een periode waarin allerlei deathmetalplaten uitkwamen die vernieuwend waren; idd meer techniek en meer diepgang/variatie in de composities. Dat zou je de begin van de newschool kunnen noemen. Oldschool zijn echt de godfathers; grondleggers die je terughoort in de latere deathmetal. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2003 0:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: JAJAJ, natuurlijk maar ten eerste zei ik VOOR MIJ, en ten tweed bedoelde ik meer in de stijl van dei platen niet zozeer ALLEN die platen PESTILENCE is een van mijn favorieteb gewoon evrgetenSORRY! |
|
Kent er hier iemand Abruptum? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: correct met als toevoeging dat je ook "nieuwe"oldschool bands hebt zoals "pentacle" en "grave". van mij mogen er wel wat meer van zulke cd's worden uitgebracht. die supersnelle hyperblast death metal koop ik zelden. |
|
Lekkere old school Death Metal, dan denk ik aan (Broken) Hope, godverdamme ik voel me al echt bejaard |
|
Darkthrone - Cromlech |
|
quote: hoe moet ik me dan voelen? Ik vind broken hope nog steeds een "nieuwe"band. voor mij is deathmetal nog steeds: possessed master hellhammer/oude celtic frost slaughter death massacre dan ben ik wel hyperbejaard.(jammer dat er geen "oude-mannetje"smiley bestaat. die zou ik nu goed kunnen gebruiken) |
|
Kent er iemand hier Perniccious, ze noemen zichzelf ook oldschool, ik heb er twee cd s van. Perniccious kills |
|
quote: kep ze vorig jaar in Nederland gezien, toen waren ze wel degelijk goed, |
|
Ze schopten zekers harde konten... Alleen dat pakje van die bassist Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |