|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
al is gedacht aan zelf een tattoo-design maken? stukkie origineler |
|
Ik hou niet zo van tribal/alleen zwart, maar deze vind ik wel mooi. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja, dat is Frank |
|
Ik mag vanmiddag om 16.30 uur op de stoel bij "East-Side" (te Enschede) voor een Tribal Draak op mijn rechter bovenarm. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Er zitten 6 tattooshops in Enschede : 1 : East-Side, 2 : Down 4 Life, 3 : Rise 'n' Shine, 4 : Stafford Tattoo (Hengelose Staat), 5 : Tegenover het lampenpaleis zit er ook 1, 6 : En aan de Lipperkerkstraat moet er nog 1 zitten. Heads I win, tails you lose |
|
Maar wat is een goeie (prijs/kwaliteit verhouding?) |
|
Ik denk dat je het beste naar East-Side kunt gaan. (en dat zeg ik niet omdat ik er vanmiddag zelf naar toe ga) Maar die Rise 'n' Shine schijnt ook wel goed te zijn. Een collega van mij is naar Down 4 Life geweest en die kerel heeft de tattoo totaal verknoeit. Nu heeft ze een cover-up bij East-Side gedaan. Heads I win, tails you lose |
|
East side is meestal ook drukker ja ALS ik geld heb wil ik ook tattoo, heb twee klein simpele ontwerpjes .. dus echt duur wordt het niet |
|
quote:vind dat je bij tattoos niet naar de prijs moet kijken. Als een shop erg goed is kun je beter wachten tot je meer geld hebt. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Deze laat ik a.s. vrijdag zetten. Hirogen heeft deze tattoo vandaag laten zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 06-07-2002 0:09] the only pleasure is pain |
|
Morgen is het zover. Om 13:00 uur heb ik een afspraak en laat ik de tattoo zetten. the only pleasure is pain |
|
veel suc6 * of moet ik je handje vast houden * I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dank je. En nee, je hoeft mijn handje niet vast te houden. the only pleasure is pain |
|
quote: Iets anders dan? Je kan me de bout hachelen! |
|
't was nog wel zo lief aangeboden je hebt wel een mooie tattoo uitgezocht I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik zal morgen wel een foto posten van het eindresultaat. the only pleasure is pain |
|
quote: Hopelijk heb je goed nagedacht over waar die tatoo komt? Ja, waar eigenlijk? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Onderkant rug. En daar heb ik goed over nagedacht. the only pleasure is pain |
|
quote: Goed voor jou, want ik denk dat meisjes met tatoo's op bovenkant buik daar ooit wel spijt van zullen hebben. Je kan me de bout hachelen! |
|
Hier is hij dan. Ik vind hem erg mooi geworden. De omlijning was best pijnlijk, het inkleuren viel reuze mee. Het heeft een klein uurtje geduurd en toen was hij klaar. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 17-07-2002 20:38] the only pleasure is pain |
|
Coole tattoos! |
|
Ziet er netjes gedaan uit! |
|
Mooie tat vampire girl. op naar de volgende |
|
quote: Erg mooi hoor! Ik ben alleen erg benieuwd waar hij nou presies zit en hoe groot hij is, het is moeilijk te zien zo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |