![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zou ik ook doen als ik ooit iets zou nemen; zelf ontwerpen. Wel zo origineel. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
2 open kerkdeuren op je bilhelften en erboven, "En de massa stroomde naar buiten" Ooit een idee van iemand. ![]() |
|
quote: Je club blijft je club, ook al ben je 100. En ik zie trouwens genoeg bejaarden in het stadion hoor ![]() ![]() |
|
Ik kan een logo van een voetbal club zeer goed begrijpen. Voor velen is dit ongetwijfeld onbegrijpelijk maar een echte supporter heeft een echt intense band met de club, waarschijnlijk meer dan met een plaatje van een schedel of een Bolt-thrower logo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Oh daar niks van, maar zo'n tattoo is wel erg definitief. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Dus ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk wel dat ik iemand weet die mij daarbij kan helpen. Ik heb wel een idee in mijn hoofd. Ik wil graag een horizontale tribal wat iets weg heeft van zeer industrieel uitgevoerde vleugels. HEt moet echt strak zijn met veel scherpe punten. Ik weet wel dat het een tribal wordt dat zijn de anderen ook. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
is dat zo'n ding op je onderrug? een soort eierstokken, maar dan keltisch. ![]() |
|
quote: Jeetje. ![]() |
|
quote: ja inderdaad, je zou het als tatoo artiest maar moeten tatoeƫren. ![]() |
|
quote:ahahah soort eierstokken.. weet je wel hoe die dingen er uitzien ![]() ![]() lijkt me niet zo mooi ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
@getatooeerde leuter: Volgens mij kan het niet bepaald goed voor je gevoeligheid zijn en mooi is het nou ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-04-2005 16:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Lekker gevoel, met dat ding over je eikel heen ![]() ![]() |
|
ok nou moet ik ook bekennen dat ik nog nooit eierstokken heb gezien. de meeste vrouwen die ik ken laten ze niet zien. ![]() |
|
ik vond het op mijn arm al geen pretje ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
gelukkig zit er een balkje overheen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Wat voor Tattoo heb je? ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb er ook nog 1 op m'n tiet, maar daar heb ik om 1 of andere reden geen foto van. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Mooi! Wat kost zoiets? ![]() |
|
quote: Wow, die is vet mooi! Ik wil al een hele tijd iets laten zetten op mn pols (min of meer eigen ontwerp) maar ik ben nogal angstig voor de pijn... Iemand ervaring? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: no offence hoor, maar da's zo'n standaard-tattoo uit het boekje bij de lokale tattooshop. Heb er meer mensen mee zien lopen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 21-04-2005 16:52] ![]() |
|
quote:220 1x voor het zetten 110 en nog een x 110 omdat ik hem helemaal overnieuw heb laten zetten omdat mijn huid tattoo's op 1 of andere manier blauw maakt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:ehhh neen. komt niet uit zo'n standaard boekje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
zanger uit mn vorige band had een identieke ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |