![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() zoiets maar ipv dat ramteken een germaans kruis -edit: dat was dus niet de editknop ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2002 19:09] Je moeder. ![]() |
|
Wel, I need some help too... Iemand n idee wat hiermee te doen valt? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-04-2003 12:12] ![]() |
|
je kan [heel simpel] iets met een pentagram doen erin maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht.. ![]() |
|
Nee, liefst niks erin... de rest kan allemaal ![]() ![]() |
|
Waarom wil je er iets mee? Ik vind em zo al erg mooi De plaats is ook de goede ... ![]() |
|
heb een heel mooi idee, maar k probeer em zelf uit te werken..., worden 2 draken in elkaar gestrengeld op mijn rug...beetje een blind guardian idee, maar dan gedetailleerder... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Hij is wat uitgelopen, niet zo mooi gezet ook... helaas ![]() ![]() |
|
Oh .. je hebt em al ![]() Ik dacht dat je die wilde laten zetten ![]() Ik denk dat je dat het beste aan een tatooeerder kunt vragen .. vaak kunnen ze best veel bijwerken ![]() |
|
quote: Ik zou hem persoonlijk wat gestileerder maken, dat vind ik bij tattoo's altijd mooier, zeker omdat érg gedetailleerde tattoo's waarschijnlijk wel wat foutjes zullen bevatten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() Maar dan wat netter getekend of ![]() Alleen zonder het waterman teken erin (iets anders komt daar dan) ![]() |
|
quote: De naam van je vriendin?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Niemand n idee ofzo??? ![]() |
|
@Rasputin : Ik zat te denken aan mijn spermcount nou goed .. @Asherah : nadelig is dat de lijnen vrij dik zijn, je zou de hele slang dikker kunnen larten maken en de uitsteeksels opnieuw erop .. ik weet niet of dat mooi is ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-04-2003 22:45] ![]() |
|
quote: Een anker en de naam van je moeder. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() |
|
"I luv u mum" In gotische letters in zo'n boogje op je buik ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Voor mooie ontwerpen enzo, ga naar;www.anabarfarfbybarf.com ook voor webdesign... ![]() ![]() |
|
Elvis gaat binnenkort zijn laserdingen in gang steken, daar kantie tattoo's perfect mee verwijderen en zo ena nders euh... ja ik blijf bij mn olifantje ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik denk niet dat zo'n tattoo perfect kan verwijderd worden... anyway, ik wil m helemaal niet kwijt ook! ![]() |
|
jawel jawel elvis kan alles Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Dan tattoeer je er twee billen omheen, lijkt het net een anus ![]() Nee serieus, misschien kan je de rand overnieuw laten doen... Met zwart, wordt ie misschien wat dikker, maar wel strakker... Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Wel , een beetje gebogen lijnen rond de tatto, in de trend van "draaikolken", dus niet te strak gezet en in een licht bruinige kleur met een licht shaduweffect of zo, misschien ook een beetje erin, zo schept het wat perspectief in de tekening. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-04-2003 7:46] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |