![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
euh, ga je die cover laten zetten ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:holy shit. RESPECT. ( iig geen johnny cash dat scheelt ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: 5 December om 12:00 uur is het zover. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:en laten zien als ie af is. hoe groot gaat ie worden ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Tuurlijk!! (En wat zal mijn moeder er blij mee zijn.... ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
hahaha, boeie wat je ma ervan vind. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Duh. ![]() Ik zit voor de uitbreiding te denken aan een paar zombies ala Romero. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:jij wordt gaver per post, weet je dat ? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Gisteren bij de tattoo boer geweest, afspraak gemaakt, helaas ben ik pas op 5 maart aan de beurt, zo druk is die gast. Against God and Government ![]() |
|
Wat wordt het? [edit] ![]() Ik zit al tijden aan zoiets te denken. Wat kleiner natuurlijk, maar lijkt me een mooie om mee te beginnen. Ik ken mezelf langer als vandaag, en het blijft echt niet bij die ene ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-10-2008 16:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() Zoiets, alleen dan met meer kleur, op beide bovenarmen en dan richting mijn borst, ook komen er beide beide een perkament rol onder met aan de ene kant de tekst "Hope" en aan de andere kant de tekst "Freedom" Against God and Government ![]() |
|
Deze lijkt er meer op ![]() Against God and Government ![]() |
|
Hmm, je beschrijving klinkt wel gaaf ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Is dat niet een beetje veel om je voorliefde voor Obama te tonen? Ik bedoel, voor je het weet zijn de verkiezingen voorbij en die tattoo blijft wel even zitten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Waar de hel heb jij het over? Against God and Government ![]() |
|
Die sukkel loopt weer eens semi leuk te doen man. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Pff mental begrijpt het wel en jij niet. Jammer hoor. EDIT: Ok misschien te verwachten van iemand die een topic over hoeren aanmaakt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-10-2008 17:54] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Waarom niet gewoon een tattoo van je user icon, vind ik eigenlijk veel beter bij je passen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik heb het inderdaad ook liever over hoeren dan over Obama, al lijkt het mij een uiterst sympathieke ker0l ![]() Against God and Government ![]() |
|
Normaal gesproken houdt ik niet zo van tattoo's, bij mij zelf tenminste. Maar de laatste tijd spookt het stiekem wel door mijn hoofd. Vooral deze afbeelding en dan op de rug. ![]() In eerste instantie zonder tekst denk ik, maar er zijn wel meer mooie afbeeldingen uit het DsO artwork. Maar misschien verstandiger om het voor nu bij een t-shirt te houden. Of wat te laten drukken of een knap shirt. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |