|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hatsjikidee! |
|
|
|
Dat was niet de vraag mensen. en is het zo erg dat ik een keur merk als tattoo wil? [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 28-08-2004 12:24] |
|
Ik vind het wel een cool idee, ik wil al tijden een Odal-rune op de bovenkant van mijn pols zetten, zodat de twee onderste strepen net op mijn hand zitten. Odal, prijzen verschillen, als ik jou was ging ik gewoon bij tattoo-shops langs om naar prijs en kwaliteit te kijken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dan moet ik dat toch maar doen denk ik. Bedankt in iedergeval |
|
quote:Ja dat is de stap die je moet doen. Vraag bekenden die getatoeerd zijn waar zij hem hebben laten zetten. Als je in de buurt van Groningen woont moet je naar Blitzz gaan, die gasten zijn erg goed. |
|
quote: Waar zitten die lui? is dat Zuiderdiep? en heb ie ervaring met die shop dan? |
|
Weet adres niet precies, maar heb mijn 2 tatser laten zettn. Elke keer dikke lol daar en dingen zijn donders goed gezet |
|
quote: hmm Dude je hebt mail |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wow vet! mvg wk10 |
|
de pijn... |
|
Autch |
|
Schop. Ik ga morgen waarschijnlijk even bij de tattoo shop langs. Voor zoiets: http://www.magictattoo.nl/tattoopics/dick/utrecht/utreg003.jpg Heeft iemand enig idee wat dat ongeveer zou moeten kosten? (ong. zelfde grootte als op die foto) |
|
Je gaat toch niet serieus een tattoo nemen van een voetbalclub he? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Op dit soort commentaar zit ik niet te wachten. Sterf! |
|
Zonde iig. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Leg dan maar eens uit waarom. Waarom wel een tattoo van een debiele draak of een Metalband, om maar iets te noemen? |
|
quote: Inderdaad. Alleen snap ik niet waarom je niet een veel mooiere logo neemt...bijvoorbeeld die van Feyenoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zou ook nooit een tattoo nemen van een band. Ik zou sowieso eerst erg goed over het design nadenken voordat ik een tattoo zou laten zetten. Je zit er toch wel je hele leven aan vast. Kan me niet indenken dat iemand op z'n zoveelste levensjaar nog steeds denkt vannem; FCuterech! Maar ja, dat ben ik dan weer. Veel plezier ermee iig, als jij t wel leuk vindt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: oei.. lijkt me vrij pijnlijk ook.. Ik denk dat als ik dat zie op het hoogte punt ik echt noooit mer zou bijkomen.. maar wat heeft dat zwarte balkje voor nut precies Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mooie. Weet nog niet precies waar. Denk onderrug ofzo of tussen mijn schouderbladen. In iedergeval aan de achterkant van mijn lichaam dit x. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: vet! deze wil ik mijn rug! |
|
quote: Dat is ook debiel. De enige tattoo's die ik bezit zijn allemaal eigen ontwerp. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-04-2005 16:26] |
|
zou ik ook wel willen, maar wat ik in mijn hoofd heb kan ik echt niet op papier krijgen. Ben niet zo'n tekennaar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |