|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Over enkele weken ben ik van plan deze te laten zetten: en anders deze: dat wordt kiezen...hm... |
|
quote: Ik hoop dat de gast die heb zet de "h" vergeet. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik ook niet voor hem Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:heee die staat op het boek dat ik aan het lezen ben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
oh jah joh? |
|
Wat is dat voor raar ding? changed to 'ouwe' |
|
quote: die bovenste of de onderste? bovenste= Tolkien onderste= Pink Floyd |
|
Ik heb net vorig jaar zelf een vleermuis laten tatooeren, op mijn onderrug. Ik heb gewoon wat foto's/plaatjes gezocht en daarvan een eigen ontwerp laten tekenen. Dit gaat ook weer gebeuren voor mijn volgende tatoo.. Maar 1 ding: als dit je eerste tatoo zal zijn, dan waarschuw ik je... het is verslavend. De drang komt dat je meer wil. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat hoorde ik al ja |
|
quote:Hey N00b, ga je eens melden in het nieuw hier topic! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=710391&page=7 [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-05-2003 21:49] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hier ging het dus wat mis qua ontwerp...... Vrouw in shock na fout gespelde tatoeage Uitgegeven: 3 mei 2003 12:22 LONDEN - Een 35-jarige fan van de Britse voetballer David Beckham baalt als een stekker. Ze loopt sinds enkele dagen rond met de naam van haar idool groot op haar rug getatoeëerd, maar dan wel met een kolossale spelfout. De 'h' ontbreekt en dus staat er Beckam op de onderrug van Michelle Plummer. Dat meldde zaterdag de Britse krant The Sun. ”Ik was dagenlang helemaal kapot”, aldus Plummer. “Ik verafgood Beckham en wilde daarom zijn naam op mijn lichaam.” En ging het nou om Ruud van Nistelrooij, dan is een spelfout volgens Plummer nog wel voorstelbaar. “Maar Beckham is de beroemdste naam van heel Groot-Brittannië. Als het nou nog een kleine tatoeage was.” Tatoeëerder Mike ontkent alle schuld. De klant heeft de naam zelf fout voorgeschreven op een briefje, zei hij. Zijn baas voegde daar nog aan toe dat Mike niet zo'n voetbalfan is. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
dit is wel mooi, maar dan vooral bij een ander |
|
Ik krijg er deze zomer weer een Jormundgandr bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jormundgandr eu.... help es... |
|
quote:Jormundgandr is de wereldslang uit de oud-noorse mythologie. Heb reeds 2 afbeeldingen van de Jormundgandr getattoeerd(+ nog enkele andere noorse motieven). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb die ook... |
|
quote: Doe beide!!! Ik heb ook een beetje hulp nodig. Ik wil eigenlijk een tattoo van 2 gekruisde hamers op mijn been. Maar ik vind het nog een beetje kaal. Probleem is dat ik het wel subtiel wil houden. Iemand suggesties? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ook een Jormundgandr?Cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: bah..vreselijk (no offence) |
|
De mijne [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 04-05-2003 18:12] |
|
quote: Lang leve bodypaint. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
weet iemand nog een goede betrouwbare tattoo shop? lokatie maakt binnen nederland niet zoveel uit, heb toch OV |
|
In Groningen zit een erg goede, weet alleen de naam niet meer In Enschede East Side tattoo ... |
|
de mijne is gezet door Jos Breukers, een hele goeie, hij zit in kinroy.. ik ken veel mensen die bij hem zijn geweest en ze zijn allemaal erg goed... www.breukersjostattoo.com wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |