![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat dat klein niet mooi wordt, die uitsteeksel worden namelijk niet mooi strak dan ... zou em dan groter en ergens anders doen .... ![]() |
|
Mooie vorm Zillah. Ik moet ook maar eens een keer iets tekenen of laten tekenen en dan eens goed nadenken wanneer en waar. ![]() ![]() |
|
Op je pols ![]() Vind je dat trouwens niet wat teveel in het zicht zitten? Ivm werk enzo... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ja zat ik ook over te denken. Want ik zat te denken of ik heb helemaall zwart wil, of juist de schaduwwerkjes erom heen, en dat ding zelf wit. (ik ben wit ![]() Tja kan ik wel met die tattoo gast bespreken. Ik wil niet zomaar overal tattoo's hebben. Maar op een paar plekken. Wat vind je van het plaatje zelf? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ik zou het zeker eerst goed bespreken met zo;n gast, die weet hoe het eruit komt te zien. Is het misschien niet een idee om een verbastering van dat plaatje te gebruiken? Laat de tatoerder zelf er een ontwerp van maken. Heb je meteen iets unieks ... ![]() |
|
quote: Zou je niet gauw zien, kan je desnoods een armband overheen kunnen doen. Ik zie dat niet als een probleem. Daar verzin ik wel wat op. Ik vind het wel sierlijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ding zit nog geen mm onder je huid hoor ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja en nee. Ik zou eigenlijk nooit een bestaand plaatje nemen, maar dit hoort ook bij Cryptopsy, en dat is ook gaaf. Kan het niet goed uitleggen. Ik vind het hierbij niet erg. Ik stap helemaal van mijn idee af. GVD als ik eraan denk, wil ik hem nu gelijk hebben ![]() Gek is dat ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Zet hem dan kei groot op je rug ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heeft mijn vriendin ook Tatoo op haar pols.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Haha ja het is ook knullig.... maar ja daar lopen allemaal aders en ik ben daar een behoorlijke neuroot in. Gewoon het idee dat zo'n naald de hele tijd op m'n slagader zit te rammen, bah!! buahaahaaaaaaaa rrrrr *stuiter stuiter* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Voor tattoo tips moet je bij Morke zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:LOL Ach het bloeit wel, maar dat gaat weer over ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee kan niet, want dat ding is niet groot genoeg voor een cover up ![]() @ M. Ik bedoel bovenkant pols, niet binnenkant. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Idd heeft Janke ook bovenop een kleine tribal van een vogel wel gaaf. En als je naar het werk gaat huppa horloge erover en niemand ziet het.. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik zag op z'n instructie-dvd's dat Flo (de drummer van Cryptopsy) ook dat symbool heeft getattoeerd. Alleen dan wat forser, tussen zijn schouderbladen. Erg netjes!! Mijn werkje: http://tattoo.sjoerdvandenberg.nl/ Drummer nodig? ![]() |
|
quote: Vind het er niet echt super strak uitzien. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Niet? Wat niet dan? ![]() |
|
Ik vind 't wel ruig eigenlijk. ![]() |
|
quote: Links onder, daar is het nog niet netjes, lijkt het wat buiten de lijntjes.. Sorry Mystus is niet mijn stijl. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Volgens mij komt dat meer door het net gezette en de lichtinval, denk ik. ![]() |
|
quote:Ik weet zeker dat een kleine versie (polsformaat) van dit Cryptopsy plaatje niet mooi word. Uiteraard kunnen de kleinere details getattoeerd worden maar na verloop van tijd vervagen de buitenlijnen iets waardoor de details (in dit geval de vlamvormige vleugels) bijna geheel weg zullen vallen. Dit is iets waar weinig mensen rekening mee houden....het feit dat een tattoo na verloop van tijd iets vervaagd en dat kleine detaisl weg zullen vallen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: photoshop mvg wk10 ![]() |
|
quote: Jup, het ziet er hier op mijn been gewoon goed uit hoor. Maar ik moet sowieso nog terug, lege plekjes bijwerken. ![]() Drummer nodig? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |