![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar ligt Kinroy ? ![]() |
|
Kinroy..hmm, 6 km van weert af ongeveer, net over de grens (Belgie) t is in de buurt van Maaseik... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ohw end weg, zag ook niet echt mooie ontwerpen op die site staan. ![]() |
|
![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
ik niet nee.... k heb jammer genoeg niet een echte close up van de mijne wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Hmm ik twijfel nog steeds wat ik erbij wil hebben. Iets celisch vind ik vaak erg mooi ![]() |
|
k ga denk ik dezelfde laten zetten aan de andere kant : draak op heup wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
2x dezelfde tattoo ?? ![]() |
|
quote:dan is het symmetrisch wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Dat onderste stukje met die twee honden vind ik erg stoer .. misschien zoiets ... ![]() |
|
mooi! maar doe mij maar meer fantasy... deze ga ik dus ook aan de andere kant laten zetten : ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ik weet al wat ik wil hebben dus hij hoeft het alleen goed overtekunnen trekken en in te kleuren ![]() |
|
Ook op de voorkant ? Dan komen ze met de koppen heel dicht bij elkaar ... Of niet ?? ![]() |
|
quote: nee is een beetje in een rare hoek gemaakt, ongeveer 10 tot 15 cm van elkaar af....ze zitten op de heup/onderbuik wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Hebbie plaatje? ![]() |
|
quote: moet ik even scannen ![]() |
|
![]() het is geen origineel design, maar het vlindertje is door nives zelf gekozen voor op de rouwkaart, dus het is meer symbolisch ![]() |
|
Ontwerp vind ik niet mooi, het doel/gedachte wel Zou voor mij ook een belangrijkere reden zijn! ![]() |
|
Nives? ![]() |
|
quote: ja, vriendin van mij die maandag aan de gevolgen van Leukemie overleden is ![]() |
|
quote: Aawtsj, deelneming en veel sterkte in dat geval... ![]() ![]() |
|
dankje. ik liep al met het idee in mijn hoofd voor een tattoo voor haar, maar ik kan zelf niet ontwerpen, en dit is iets dat ze zelf gekozen heeft. dus dan is het automatisch goed ![]() ![]() |
|
Het is in mijn ogen sowieso erg belangrijk dat er een diepere betekenis zit achter je tatoo's... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |