![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die is mooi, zit er iets achter? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() quote: Ik zal dit weekend voor je op zoek gaan naar een afbeelding. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
deze vind ik echt te gek ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 27-07-2002 1:10] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik heb alleen afbeeldingen kunnen vinden van Louis Royo zelf, en het zijn geen geblindoekte engelen. Een goede tatoeerder kan een afbeelding altijd veranderen als je dat zou willen. Hier komen de plaatjes die ik heb gevonden. Er zitten best wel mooie tussen. Het is niet echt een engel, maar ze ziet er wel stoer uit. Ook een andere blik op blindoeken. ![]() ![]() ![]() Bij deze zou een transparante blindoek toegevoegd kunnen worden. ![]() ![]() Deze vind ik ook erg mooi, vooral de maan op de achtergrond en het opspattende water. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Tijdens het 'surfen' kwam ik deze tattoo tegen. Echt erg mooi. ![]() ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Gruwelijk, die onderste klauw heeft nog een stukje huid vast! ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:geweldig.. hoe krijgt die tattoeerder het zo 3d. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
lijkt me lastig zo'n beesje de heletijd aan je been ![]() |
|
het is ook niet echt hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Hoezo is hij niet echt? the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: het is toch een tattoo ? sorry sorry ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
ik dacht meer aan zoiets: ![]() ![]() |
|
Scarification. ![]() ![]() ![]() |
|
Is dat een tattoo?? Het ziet er eerder uit als een brandwonde... ![]() |
|
en dat is het dan ook ![]() ![]() |
|
quote:is niet eens een brandwond... is gewoon met een scalpeltje een plak huid weg laten halen.... scarification noemt men dat.... not my cup of tea REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: zou dat een echt tatoo zijn? dan is die gast wel een echt kunstenaar! maar ik heb zo'n idee dat ie gewoon over de foto heen getekend is. ![]() |
|
het zou wel echt kunnen zijn....ik heb nog niet zo lang geleden een jonge gezien met ook zo'n byzar goeie tattoo.....het kan dus wel ![]() ![]() ![]() |
|
Volgens mij is ie zeker wel echt... het kan in ieder geval wel. ![]() |
|
http://www.bmezine.com/ritual/A20616/high/suspension.jpg aaaagh ok geen tattoo, maar wel op die ene site hoe sick kan je zijn?! [toch ff een linkje van gemaakt...] [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-08-2002 12:06] ![]() |
|
quote: vind het wel stoer, maar dan op minder grote schaal ![]() |
|
lijkt me zeer pijnlijk ![]() |
|
quote: Dat is het soms ook. Ik ben met mijn broer mij gewwest die liet er een over zijn ruggegraat zetten en gelachen dat ik heb. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |