|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Here we go again. Bazzio Attacks!!! |
|
deze proberen binnen een dagje vol te krijgen??? la di la, ik hoop nog steeds op weinig regen |
|
Ach, erger dan 2000 kan niet. Bazzio Attacks!!! |
|
zoveel zin zoveel zin zoveel zin zin zin Morgen nog snel filmrolletjes gaan kopen.. Was ik bijna vergeten Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja juist gaan shoppen. Zo kun je me dus herkennen als het aan het gieten is: Blondharige kerel in een camouflageponcho. |
|
quote:poncho je had beter de vest gekocht die kost maar 4 euro meer en ze zijn veel beter en langer, ik ben 1m90 en ze komt bijna tot aan mijn knieën. En die kappen ervan zijn ook enorm groot. super vesten zijn dat en zodanig breed dat je ze gewoon over en andere jas kan aantrekken. En ze zijn steviger en makkelijker in de pit |
|
Stelletjes watjes, echte mannen hebben geen regenjas. Ik neem dus een regenjas mee. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:ik heb er 1 kweet wel nog niet of ik hem meeneem |
|
quote: Hoe weet jij waar ik ga shoppen? Geen lange vesten zien hangen, behalve zoeen da'k vorig jaar op eurorock meehad maar die scheuren bij de minste verkeerde beweging. |
|
biiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeer metalllllllllllllllllllllllllllllll jeuh jeuh jeuh (ehm ik ben een beetje te enthousiast denk ik) |
|
quote:ik weet niet waar jij gaat shoppen en je komt terug met een camouflageponcho denk ik wel dat het in een legerstock is ofzo, dus als je toch oficieel legermatriaal koopt dacht ik zo even te vermelden dat er nog beter matriaal bestaat in dezelfde prijsklasse |
|
8.38 trein vanuit nijmegen naar rosendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal |
|
quote:naar rosendaaaaaaaaaaaal, wat ga je daar doen ik ga naar graspop hoor |
|
quote: En jij gaat met mij, de onschuld zelve, worstelen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: gelukkig gaat er vanuit rosendaal weer een andere terin die mij het belgische land in zal vervoeren |
|
quote:a je zegt da nu |
|
Over regenjassen gesproken: ik neem de mijne niet mee! Is mijn enige en nog zo'n oranje van mijn werk (voorheen ptt) en die wil ik niet kwijtraken. En stort het dan stort het. Buiten een Mainstage heb je ook Marquee I en II. Zijn dat van die grote tenten waar ze dat podium in gepropt hebben? Laten we het hopen, sta je iig droog en heb je geen regenjas nodig. Ik ben inmiddels aan het inpakken geslagen en kom met het probleem dat mijn tassen wel erg vol en zwaar worden en die ook nog mee moet sleuren naar de bus morgenochtend, waarna de reis pas echt zal beginnen. En dan hoef ik nieteens voor een tent te zorgen Naja, ik zie wel..... Zo eerst nog ff Bring The People Together |
|
Marquees zijn van die grote tenten ja |
|
quote:jij bent 7 jaar ouder of ik |
|
Ik heb mezelf herkenbaar gemaakt door middel van het opduikelen van mijn "festivaljasje", wat dus een zwart leren jasje is met rode stukken erin en een doodshoofd op de rechtermouw gespeld. |
|
iron maiden???????? heb je al besloten ( en ik weet hoe moeilijk dat is voor jullie ) waar we elkaar vinden????? vergeef me, heb dislectie |
|
wie heeft zijn grief al ingepakt lijstje? |
|
Morgen nog tijd genoeg hé zeg... |
|
quote:ik vertrek al om 7u50 van bij mij thuis. |
|
Wel, ik om 09u30, en nu een lijstje met wie vertrekt van waar en hoelaat en met welk vervoermiddel? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |