IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : ouders Vorige pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-05-2004 20:06 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 mei 2004 20:02 schreef ghoulliette het volgende:
Welke ouder slaat er nou voor zijn eigen plezier? Ouders die hun kinderen mishandelen doen dat ook niet voor hun plezier, dat heeft andere oorzaken en ze worden er echt niet blijer van ofzo.
ja oke. Niet voor plezier, frustratie dan. Afreageren sorry ongelukkkig geformuleerd maar je snapt me nu wel...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 20:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:05 schreef altx het volgende:
Schreeuwen is nutteloos, maar slaan mag wel???

Ik durf te beweren dat een goede ouder niet hoeft te schreeuwen en ook niet hoeft te slaan. (Zijn beide namelijk gewoon tekenen van onmacht.)

bedoel ik.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2004 20:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:07 schreef ghoulliette het volgende:
bedoel ik.

Toch vind ik het raar...

Om een beroep uit te oefenen moet je een diploma hebben. Om auto te mogen rijden moet je een rijbewijs hebben. Maar kinderen opvoeden mag iedereen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 20:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:08 schreef altx het volgende:
Toch vind ik het raar...

Om een beroep uit te oefenen moet je een diploma hebben. Om auto te mogen rijden moet je een rijbewijs hebben. Maar kinderen opvoeden mag iedereen...

dat komt omdat er zoveel domme christenen zijn die heen moeten gaan en zich moeten vermenigvuldigen

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 20:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De vriendin van een collega/vriend van me komt uit een gereformeerd nest. Ze heeft TIEN broers en zussen .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2004 20:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:10 schreef ghoulliette het volgende:
dat komt omdat er zoveel domme christenen zijn die heen moeten gaan en zich moeten vermenigvuldigen

Vermenigvuldigen? Het heeft meer weg van machtsverheffen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com