IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : ouders Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ helmet
opvoeden is in een vroeg stadium al heel belangrijk, maar je moet het doorzetten. zoals met alles een goed begin is het halve werk

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-05-2004 1:09]

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2004 1:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:05 schreef helmet het volgende:
Klein beginnen. Niet iedere keer als je in de supermarkt staat je kind die zak snoep geven waar ie om staat te zeuren. Niet iedere zomerdag als het deuntje van de ijscoman dichterbij komt geld geven voor een ijsje... daar ligt de basis voor het verwerken van teleurstellingen.

Als ik zie hoe vaak dat mis gaat tegenwoordig.. dan kweek je verwende kinderen die er niet tegen kunnen om hun zin niet te krijgen en teleurstellingen incasseren ligt daar tegenaan.

Idd. Sowieso moet je proberen je kinderen niet het idee te geven dat ze iets krijgen omdat ze erom lopen te zeuren.

Je kan bij de boodschappen best een paar zakken snoep meenemen, maar die zijn dan voor de hele week en op = op. Volgend weekend worden er weer boodschappen gedaan.

En als ze geld vragen voor een ijsje, mogen ze er gelijk ook eentje voor hun lieve () ouders meenemen, want die lusten ook wel een ijsje.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 1:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:05 schreef altx het volgende:
Toen ik klein was, heette dat nog gewoon "niet tegen je verlies kunnen". Ik wist niet dat dat ook een ziekte was... Ik had er vroeger ook geregeld last van, heb heel wat reset-knoppen versleten...

Blijkbaar hoort dat dus bij ADHD...
Een onhandelbaar kind is ineens een "ziek" kind
Opvoeding is erg belangrijk...Maar 't gaat echt verloren deze tijd!
Of is het normaal dat je als moeder twee 12 jarigen meesleurt naar het meest marginale cafe van de stad en onder de neus van die kinderen venten staat af te lekken alsof je leven ervanaf hangt????
dat,tot 3h30 in de ochtend????

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:10 schreef altx het volgende:
Idd. Sowieso moet je proberen je kinderen niet het idee te geven dat ze iets krijgen omdat ze erom lopen te zeuren.

Je kan bij de boodschappen best een paar zakken snoep meenemen, maar die zijn dan voor de hele week en op = op. Volgend weekend worden er weer boodschappen gedaan.

En als ze geld vragen voor een ijsje, mogen ze er gelijk ook eentje voor hun lieve () ouders meenemen, want die lusten ook wel een ijsje.

zo simpel werkt dat ook bij dieren. Bedel katten/honden worden ook brutaal

♀<o(((>< <o(((><

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2004 1:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:10 schreef IceQueen het volgende:
Blijkbaar hoort dat dus bij ADHD...
(...)

Ja, ik ga morgen maar ff naar de apotheek voor wat Ritalin...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 1:13 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:11 schreef altx het volgende:

nee,joh...Have a

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:11 schreef altx het volgende:

neem gelijk een pallet voor mij mee want m'n hamster valt me elke keer aan als z'n bakje niet vol zit en z'n huisje niet opgepoetst is

♀<o(((>< <o(((><

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:31 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

ouders zijn gaaf

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 1:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:31 schreef gelrenaer het volgende:
ouders zijn gaaf

Mijne ook
nieuw pc meubel gekregen voor mn verjaardag

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:35 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:34 schreef IceQueen het volgende:
Mijne ook
nieuw pc meubel gekregen voor mn verjaardag

ouders zijn de basis, het uitgangspunt van je leven

je kan alles erom afmaken maar je ouders zul je altijd als standaardwaarde aannemen

[Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 18-05-2004 1:36]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 1:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:35 schreef gelrenaer het volgende:

je kan alles erom afmaken maar je ouders zul je altijd als standaardwaarde aannemen

Ik heb er heel ellendige momenten mee gekend,maar raar maar waar...Die vallen best wel mee

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-05-2004 1:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 0:59 schreef IceQueen het volgende:
AdHD kids...Zo kennen Gunman en ik er ook eentje
Kind werkte echt op mn zenuwen,vooral omdat de ouders niet lieten vaststellen wat er "mis" was met hun kind.want dat jongetje,daar scheelde niets mee(volgens de ouders)
Playstationspelletjes spelen met hem was naar't schijnt een lol.Moest je hem laten winnen want anders duwde hij op de reset knop van dat ding.En OVERAL zat ie aan
Goeie ouders hoor,die ontkennen dat er wat is met hun kind...

Mja, hij gaat nu al enkeel jaren naar een speciale school, maar hij is er wat uit "Gegroeid" ...schijnt nu zlefs genoeg geduld te hebben om dingen op de PC van zijn pa op te lossen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:38 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:37 schreef IceQueen het volgende:
Ik heb er heel ellendige momenten mee gekend,maar raar maar waar...Die vallen best wel mee

jep... nou goed uitzonderingen zijn er altijd wel

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 1:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Mja,nuja,ik denk niet dt ik hem ooit tof ga vinden

@Gunnie

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 18-05-2004 1:39]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:35 schreef gelrenaer het volgende:

bedoel je hiermee te zeggen dat je altijd je ouders moet respecteren en dat ze altijd wel goed voor je zijn?

♀<o(((>< <o(((><

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:39 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:38 schreef ElitE het volgende:
bedoel je hiermee te zeggen dat je altijd je ouders moet respecteren en dat ze altijd wel goed voor je zijn?

dat niet maar je referentiekader wordt grotendeels door hun gevormd. behalve als je je los daarvan kan maken, zul je toch altijd hun referentiekader aanhouden

[Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 18-05-2004 1:42]

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-05-2004 1:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Mijn ouders zijn heel relaxed,

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:39 schreef gelrenaer het volgende:
dat niet maar je referentiekader wordt grotendeels door hun gevormd. behalve als je je los dsaarvan kan maken zul je toch altijd hun referentiekader aanhodeun

ah kijk daar ben ik het zeer mee eens

je opvoeding bepaalt hoe je de rest van je leven indeelt en bepaalt ook je karakter.
IMHO verwijzen mensen toch teveel naar erfelijkheid en fysieke oorzaken

♀<o(((>< <o(((><

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:41 schreef Smoochy het volgende:
Mijn ouders zijn heel relaxed,

hoe komt er dan brood op tafel?

(doet me denken aan die malibu reclame's "is your mother proud of you")

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-05-2004 1:43]

♀<o(((>< <o(((><

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:44 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:42 schreef ElitE het volgende:
ah kijk daar ben ik het zeer mee eens

je opvoeding bepaalt hoe je de rest van je leven indeelt en bepaalt ook je karakter.
IMHO verwijzen mensen toch teveel naar erfelijkheid en fysieke oorzaken

juist, dat ze maar fysiek kanker moegn krijgen met hun gezeik

dus

kanker ja

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-05-2004 1:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:43 schreef ElitE het volgende:
hoe komt er dan brood op tafel?

(doet me denken aan die malibu reclame's "is your mother proud of you")

Gewoon brood pakken en aan tafel gaan zitten das toch niet zo moeilijk of moet je moeder jouw broodjes nog smeren???

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 18-05-2004 1:47 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:47 schreef Smoochy het volgende:
Gewoon brood pakken en aan tafel gaan zitten das toch niet zo moeilijk of moet je moeder jouw broodjes nog smeren???

goeie moeders doend sqat~!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 1:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 1:47 schreef Smoochy het volgende:

nee ik maak het gewoon niet omdat ik het nooit nodig vind aangezien m'n moeder het nooit heeft gesmeerd

maar ik bedoelde dat ouders niet te relaxed moeten zijn en ook moeten werken

♀<o(((>< <o(((><

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-05-2004 1:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:47 schreef gelrenaer het volgende:
goeie moeders doend sqat~!

Blijf maar lekker afhankelijk van je moeder ok...

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-05-2004 1:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 1:49 schreef ElitE het volgende:
nee ik maak het gewoon niet omdat ik het nooit nodig vind aangezien m'n moeder het nooit heeft gesmeerd

maar ik bedoelde dat ouders niet te relaxed moeten zijn en ook moeten werken

Heb je mij horen zeggen dan dat me ouders niet werken nee, zeg alleen dat ik relaxde ouders heb oftewel best toffe ouders, voor ouders in ieder geval.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com