|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd. Sowieso moet je proberen je kinderen niet het idee te geven dat ze iets krijgen omdat ze erom lopen te zeuren. Je kan bij de boodschappen best een paar zakken snoep meenemen, maar die zijn dan voor de hele week en op = op. Volgend weekend worden er weer boodschappen gedaan. En als ze geld vragen voor een ijsje, mogen ze er gelijk ook eentje voor hun lieve () ouders meenemen, want die lusten ook wel een ijsje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Blijkbaar hoort dat dus bij ADHD... Een onhandelbaar kind is ineens een "ziek" kind Opvoeding is erg belangrijk...Maar 't gaat echt verloren deze tijd! Of is het normaal dat je als moeder twee 12 jarigen meesleurt naar het meest marginale cafe van de stad en onder de neus van die kinderen venten staat af te lekken alsof je leven ervanaf hangt???? dat,tot 3h30 in de ochtend???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: zo simpel werkt dat ook bij dieren. Bedel katten/honden worden ook brutaal ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, ik ga morgen maar ff naar de apotheek voor wat Ritalin... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nee,joh...Have a Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: neem gelijk een pallet voor mij mee want m'n hamster valt me elke keer aan als z'n bakje niet vol zit en z'n huisje niet opgepoetst is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ouders zijn gaaf |
|
quote: Mijne ook nieuw pc meubel gekregen voor mn verjaardag Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ouders zijn de basis, het uitgangspunt van je leven je kan alles erom afmaken maar je ouders zul je altijd als standaardwaarde aannemen [Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 18-05-2004 1:36] |
|
quote: Ik heb er heel ellendige momenten mee gekend,maar raar maar waar...Die vallen best wel mee Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Mja, hij gaat nu al enkeel jaren naar een speciale school, maar hij is er wat uit "Gegroeid" ...schijnt nu zlefs genoeg geduld te hebben om dingen op de PC van zijn pa op te lossen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jep... nou goed uitzonderingen zijn er altijd wel |
|
Mja,nuja,ik denk niet dt ik hem ooit tof ga vinden @Gunnie [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 18-05-2004 1:39] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:bedoel je hiermee te zeggen dat je altijd je ouders moet respecteren en dat ze altijd wel goed voor je zijn? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dat niet maar je referentiekader wordt grotendeels door hun gevormd. behalve als je je los daarvan kan maken, zul je toch altijd hun referentiekader aanhouden [Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 18-05-2004 1:42] |
|
Mijn ouders zijn heel relaxed, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ah kijk daar ben ik het zeer mee eens je opvoeding bepaalt hoe je de rest van je leven indeelt en bepaalt ook je karakter. IMHO verwijzen mensen toch teveel naar erfelijkheid en fysieke oorzaken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hoe komt er dan brood op tafel? (doet me denken aan die malibu reclame's "is your mother proud of you") [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-05-2004 1:43] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: juist, dat ze maar fysiek kanker moegn krijgen met hun gezeik dus kanker ja |
|
quote: Gewoon brood pakken en aan tafel gaan zitten das toch niet zo moeilijk of moet je moeder jouw broodjes nog smeren??? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: goeie moeders doend sqat~! |
|
quote: nee ik maak het gewoon niet omdat ik het nooit nodig vind aangezien m'n moeder het nooit heeft gesmeerd maar ik bedoelde dat ouders niet te relaxed moeten zijn en ook moeten werken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Blijf maar lekker afhankelijk van je moeder ok... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Heb je mij horen zeggen dan dat me ouders niet werken nee, zeg alleen dat ik relaxde ouders heb oftewel best toffe ouders, voor ouders in ieder geval. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |