|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: fysiek geweld is nodig als het verbaal niet meer op te lossen is. Je moet een kind niet leren dat fysiek geweld dingen altijd oplost, maar als het verbaal niet lukt na meerdere keren het verteld te hebben is fysiek wel een goede oplossing. is het trouwens niet verkeerd dat een kind zomaar met dingen rond gaat gooien(ik bedoel niet incidenteel) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat versta jij dan onder fysiek geweld? een tik of een echt mep? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: corrigerende tik is zonder blauwe plekken bloedingen en zonder aanhoudend letsel, gewoon voor de schrik maar wel met een beetje pijn. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-05-2004 17:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oke. Dan ben ik het met je eens. Ik werd vroeger meestel over de knie gelegd. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: mijn broer meer, daarom leerde ik daar van harder dan een corrigerende tik is gewoon mishandeling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Ik heb absoluut geen problemen met mijn ouders. Ze vinden het soms niet leuk dat het bier op is, maar meer ook niet. I am the 1%. |
|
Kinderen van vier zijn de irritantste die je kunt hebben. Een vriendin van me heeft zo'n klein kut kind en ik heb al meerdere malen op het punt getaan om dat kreng een vroege dood te laten sterven Slaan helpt in veel gevallen ECHT wel. Het is gewoon de beste manier om duidelijk te maken dat ze iets niet mogen. Als je te soft bent voor die irritantjes dan nemen ze al snel een loopje met je. |
|
Ik mocht tot m'n 14de de kooi niet uit, daar hadden mijn ouders dus geen problemen mee. I am the 1%. |
|
quote: Je bedoelt, fysiek geweld is nodig als het je niet lukt om het anders op te lossen. Maar dit is weer zo'n korte-termijnsvisie, want met fysiek geweld verpest je je kind op lange termijn nog het hardst. En kijk maar uit, want op een gegeven moment zijn ze wat ouder en fysiek minstens zo sterk als jij en dan gaan ze terug slaan... Hoe los je dat op? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat doet me denken aan zaterdag 2 weken terug. Klein meisje van een jaar of 2 loopt/klautert alleen de trap op, geen moeder in de buurt. Dus ik denk, dat is vast niet de bedoeling en haal haar van die trap af. Probeer het meisje te vragen hoe ze heet, maar ze is te verlegen om te antwoorden. Komt er 2 minuten later een moeder op ons afgestormt en begint tegen het meisje te schreeuwen. Ik schrok erzelfs van! echt niet normaal, alsof het kind er iets aan kan doen dat haar ma niet op let. en dan nog verrot gescholden worden ook!! Echt heel belachelijk, was echt een super klein lief meisje... en geen dankje wel voor het redden van mijn kind dat van de trap af had kunnen vallen en haar nek had kunnen breken ook nog niet eens... |
|
Van de trap af gehaald door jouw ???Wat een heldendaad ! |
|
je bent je pilletje vergeten vanmorgen. |
|
quote: Als je een examen zou moeten afleggen voor het krijgen van kinderen, zou zo'n moeder inderdaad finaal zakken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja maar het frustrerende is dat best wel veel moeders, en ook vaders zo zijn. Dan willen ze winkelen op zaterdag en die kinderen moeten maar mee. En dan vinden ouders het vreemd als kinderen "vervelend" worden. |
|
quote: Ho even fysiek geweld? Je slaat dat kind toch niet in mekaar maar je geeft het een tik, zodat het kind wel even pijn voelt, maar niet meteen naar het ziekenhuis hoeft? Onder fysiek geweld versta ik dat je een kind meteen neerhoekt... |
|
quote: Da's idd gay. Maar dan blijkt maar wel weer eens wat een plek kinderen in je leven innemen, je moet er altijd voor ze zijn. (nu snap ik eigenlijk sowieso niet waarom je als stelletje graag samen zou willen winkelen -- laat staan op zaterdag ) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
slaan is sowieso een beetje achterhaalt, en schreeuwen ook. Daar wordt een kind echt niet beter van. |
|
quote: Ik slik alleen maar pilletjes op festivals |
|
quote: Slaan is niet achterhaalt, zolang je het maar niet voor je eigen plezier doet. Schreeuwen is nutteloos. |
|
quote: Welke ouder slaat er nou voor zijn eigen plezier? Ouders die hun kinderen mishandelen doen dat ook niet voor hun plezier, dat heeft andere oorzaken en ze worden er echt niet blijer van ofzo. |
|
mail de fancy? |
|
wacht maar tot m'n neef z'n kind geboren is |
|
quote: Schreeuwen is nutteloos, maar slaan mag wel??? Ik durf te beweren dat een goede ouder niet hoeft te schreeuwen en ook niet hoeft te slaan. (Zijn beide namelijk gewoon tekenen van onmacht.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |