|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
op mn 15/16e wel vaker aanvaringen gehad maar laatste jaren nooit meer, kga ze zelfs erg missen alsk in januari uit huis ga... Je moeder. |
|
ik kom soms wel eens in ruzie, maar ik denk toch wel dak tuis blijf tot mijn 25 ste of zo |
|
quote: Waar ga je wonen? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
zwollie Je moeder. |
|
quote:waarom? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: oh woei "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:ok, dat begrijp ik, ofwel moet je een tepelpiercing ofzo steken. |
|
jah he -edit: niet bij carnagath in de buurt btw- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-12-2002 18:04] Je moeder. |
|
Ik blijf iig in huis wonen totdat ik mn studie heb af gemaakt denk ik. Nog 2,5 jaar vanaf nu. Ik zie wel, heb nu echt geen geld om op mezelf te gaan en heb het aardig goed thuistis gezellig hier "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ja dat zei mn broertje ook al: "dan neem je toch een tepelpiercing?die zien ze toch niet!" ja daaaag no way, wil dr graag een in mn tong of lip "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik ken iemand die het ook niet mocht en toch laten doen eeft, het was in de tong, haar ouders hebben et nog steeds niet gezien. |
|
quote: hehe bruut! Mijn moeder kwam er van de week achter dat ik nog meer gaatjes in mn oren had laten schieten alleen dat was al een jaar geleden dak dat had laten doen voor het laatst. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hehe |
|
Weinig last van mijn ouders meer. |
|
M'n ouders zeuren niet zo veel. Ik kan doen en laten wat ik wil. |
|
ik ben heel blij met mijn vader, moeder is gestorven enkele jaren terug, ik mag echt veel van hem, wanneer ik zeventien was en met de fiets uitging in Diksmuide, op zo'n 17 km van mijn deur, mocht ik zo laat thuis komen als ik wou, hij is erg tollerant, leert ons ons plan te trekken en zelfstandig te zijn, ik bewonder mijn pa wel. Soms wordt je wel kwaad (in het begin) wanneer ze je verbieden een brommer te kopen maar nu ben ik mijn vader dankbaar daarvoor, heb veel gefietst, goed voor de gezondheid, ben fel afgevallen daardoor enzo. Ik heb echrt een topvader, ben er echt wel blij mee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Ach, ik heb me nooit zo puberaal gedragen dus niet echt problemen. Tot m'n 16e waren ze erg streng (geen alcohol en vroeg thuis zijn). Nu mag ik alles zelf weten, als ze maar weten waar ik zit. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hmm, heb nooit zoveel ouderproblemen gehad eigenlijk. Beetje hetzelfde als Sjaan hierboven, alleen mocht en mag ik vrijwel alles. |
|
hehe,... ik heb met m'n ouders te veel problemen gehad om in 40 posts neer te pennen... Maar waar het uitendelijk op neer komt is: - Wil ik het echt,heb ik het echt nodig? - Ben ik bereidt de concequenties er voor te dragen? - Wil ik het? Verantwoordelijk zijn voor je acties heerscht! why would you listen to me? |
|
sinds ik op mezelf ben kan ik een stuk beter met mijn ouders en voornamelijk mijn moeder overweg |
|
ik woon voorlopig nog ff thuis, maar ik heb nooit aanvaringen met m'n moeder. zal d'r net als karnivoor best gaan missen... |
|
wat zijn wij toch moederkindjes AND I'M FUCKING PROUD OF IT Je moeder. |
|
quote:Wat heb je aan een piercing? Kan ontsteken etc. Staat wel mooi, maar dan nog. |
|
ik wil nu al meer dan een jaar een tattoo, ontwerp heb ik al lang en breed klaar (nu nog op papier maar toch...), ben er 100% zeker van maar hoe vertel ik dat mn ouders zonder afgeschoten te worden... Je moeder. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |