|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bron: http://www.013web.nl/ That's it.. ik ga toch ieder jaar, maar komend jaar zeker! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
waarom heet het metalfest dan |
|
Paradise Lost,da's toch popmuziek tegenwoordig Waarom niet ECHTE metal op het metalfest? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
joa! noem het tenminste gothfest ofzo |
|
dus conclusie, ze moeten of metalbands laten komen of de naam veranderen En ja mensen vinden dat Within Temptation en Autumn al gauw metal zijn. -"Wat voor muziek luister jij dan?" "Ja hmzz..Metal" -"Oh zoals Linkin Park en Within Temptation" "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hmpf! wat een gezeik! Paradise Lost! whoohoo! eindelijk! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Paradise Lost? Snif... was het nu maar 1992 ofzo Zenial |
|
quote:Je weet natuurlijk nooit wat voor bui ze hebben (ja, dat is wishful thinking!) En de naam Metalfest.. waarom niet? Therion, Tanzwut, After Forever, Within Temptation (laatste keer was voor het ME tijdperk).. misschien niet de bekrompen smaak van sommige mensen, maar wel metal. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mwa..ze zullen ook wel ouwe nummers spelen... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Vorig jaar was Tanzwut enzo toch? Opeth is cool, PL alleen oud werk, wat ze nu maken is belachelijk, Autumn .. tja ... Is me waarschijnlijk te duur dat concert |
|
Paradise Lost en oude nummers???? hahahahahahawqahahahah As I die mischien wel ff, maar echt vrolijk wordt je daar ook niet van geloof ik. Over de andere bands zwijg ik gewoon liever. |
|
ik blijf bij de stelling dat paradise lost 1 grote Rotting Misery is...... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Zoals de line-up er tot nu toe uitziet komt er weinig interessants. Paradise Lost hoef ik niet live te zien. Autumn ga ik zondag alweer zien en Opeth heb ik al op DOA gezien met het geweldige geluid Hakkuh |
|
Ga je schamen, Opeth moet je in een zaal zien .. Fantastisch! |
|
Ook heen! |
|
quote: HEUY!!!! Hub, vorige keer heb je toch echt flink liggen swingen op Tanzwut Verder speelde er After Forever, Orphanage en Finntroll!!! Was behoorlijk gezellig en Tjokkefoll |
|
quote: Orphanage heb ik zeker niet gezien want daar vind ik al een hele tijd niks meer aan en dat After Forever heeft gespeeld daar kan ik mij niks van herinneren Finntroll was wel vet En Paradise Lost dit jaar Vroeger waren ze echt goed maar tegenwoordig... Opeth in een zaal is trouwens wel geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm? Opeth moet je op n mainstage in open lucht zien, op n mooie zomeravond terwijl de zon ondergaat... zo zag ik ze toch |
|
Heb Paradice Lost ook al een keer gezien, en het was zo saai dat ik halverwege gewoon mijn tent op ging zoeken en was gaan slapen. |
|
Hmmz Opeth wil ik wel zien, autumn ga ik binnenkort al 2x zien. Paradise lost ben ik niet zo weg van. Ik zie wel tegen die tijd mischien verandert de line up nog wat You will never have, what i never had. |
|
Okay, dit topic zocht ik dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nu kan d'r op die andere wel een slotje Zenial |
|
Lineup 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) Zo, heb ik iets gemist? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-01-2003 17:37] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
WAAROM OPETH ALLEEN in 013 ??? kutstreek |
|
Nile!! Past wel niet echt bij de rest. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |