|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
slayeeeeeer Je moeder. |
|
Oh jee... ik heb de VieSieARRRRR al geprogrammOOORRRRD! |
|
Get the picture... iemand heeft het me al es uitglegd, maar wat is het nu weer? Toch niet zo'n dwaas spelletjesprogramma? |
|
joa, hier op RTV (regionale tv Kempen) was er 'n reportage over Graspop. ook 'n interview me ne gast met 'n ZM shirt.. Ben z'n naam kwijt, mor hij zal 't zelf wel weten zeker... |
|
jawel met huisvrouwen enzo, intelligentie niet vereist |
|
wacht....wil je hiermee zeggen dat je daar deel aan hebt genomen? nee toch..ga wel ff kijken anders, als ik het niet vergeet |
|
lagen inschrijfformulieren op de uni, heb me aangemeld enzo test gedaan ook doorheen gekomen (nog best veel mensen die er niet doorhen komen trouwens haha das echt te dom) veni vidi vici |
|
whahahahaha ik gaat zeker kijken goulash SSSSLLLLLLLLAAAAAAYYYYYYYOOOORRRRRR!!!!! |
|
Ik zal ook wel eens eventjes kijken Heb je nog iets gewonnen btw? of kom je nog een keertje terug? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
m'n mobiel heeft een herinnering toegevoegd. dit wil ik natuurlijk niet missen |
|
quote: You are victorious zoals ze bij age of empires zeggen. maar ga kijken en see for yourself zou ik zeggen |
|
Nieuws en actualiteiten ...oja shit en media |
|
ik wist niet helemaal zeker waar ik hem moets plaatsen, media leek me wel oke |
|
ach ja joh hartstikke goed zo toch..(ik ben een beetje vlouw sorry)...media en onzin is toch bijna het zelfde |
|
ja maar onzin kan nog niet iedereen bezoeken, en iedereen zla het weten whoehahaha misschien kijkt er wel een leuk iemand die zegt van, nou met dat meisje wil ik wel eens een biertje drinken |
|
quote: Waren er dan ook leuke kandidaten die meededen? (sorry, ik kon het niet laten...) |
|
Een jaar of 6 geleden heeft Kanaal 3 me ook eens gefilmd(toevallig),tijdens een concert van Belgian Asociality. En Spitz was onlangs in 'De Laatste Show' te zien- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Wat leuk voor je Ik ga zeker kijken, 19.30u is voor mij zowieso een dood punt qua tv kijken en ik hou wel van die tv spelletjes zoals Lucky Letters,Get the picture, weekend miljoniairs en ga zo maar door,hehehhee ben benieuwd of je wat gewonnen hebt |
|
quote: Maar je hebt zeker geen Slayer shirt aan? (mag zeker niet) Devoraz zou toen hij in SmarTest zat een true and evul blouse aantrekken (zo'n gothic-achtig ding), maar hij stond nog in z'n saaie fleeze shirt die hij naar het werk aan had gehad... Ik ga zeker kijken! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
mag geen teksten geen zwart ( ) geen wit geen ruitje geen streepje geen gefriemel etc. en ik had nog wel beloofd en pantserpuist shirt an te doen. gelukkig is mijn kleding nog best oke al zeg ik het zelf. |
|
ik moet dan werken.. en die herhaling komt veel te vroeg.. dan ben ik nog niet wakker ... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: videorecorder ?? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
wekker |
|
Sjee, ik hoop niet dat ik ooit in zo'n programma kom. Want dan zal ik toch echt naakt moeten gaan. |
|
Haha lachen! Ik ga kijken als ik het niet vergeet. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |