IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Is er iemand die hier aan doet?En natuurlijk wil ik jullie mening hierover.
Ik zou graag eens iemands bloed drinken,maar met allemaal die ziektes die er tegenwoordig allemaal zijn,is het best wel riskant om iemands bloed te drinken...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 15:41 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

dat moet je sowiezo niet doen...wel eens van bepaalde bloedgroepen gehoord. Als die bij elkaar komen is er iets goed mis met je!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Waarom? Lekker is het zeker niet.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-12-2002 15:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Euhm nee... eigenlijk niet..


Ik, Wil Schuurman


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 15:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahahahahhahahahahahahahahahahha
mag ik even lachen! dank u!
Echt het is te zielig voor woorden als je hieraan begint, ten eerste is het storent en ten tweede mag je je wel eens afvragen of je helemaal spoort? (psychiater?)
Sorry dat ik je zo afval, maar ik vind dit echt DOM!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-12-2002 15:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:41 schreef Sorpresa het volgende:
dat moet je sowiezo niet doen...wel eens van bepaalde bloedgroepen gehoord. Als die bij elkaar komen is er iets goed mis met je!
Dat bloed gaat net zoals gewoon voedsel door je maag, dus die bloedgroepen maken niet uit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:43 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

gewoon,'t eens proberen...En lekker...iedereen sabbelt wel eens aan zijn vinger als hij/zij zich gesneden heeft...Niks mis mee.
Wat hebben die bloedgroepen daar nu mee te maken?het is toch maar een risico als je aan bloed GEVEN doet.Op www.vampirefreaks.com zitten er die bloed drinken en die hebben daar niks over gezegd...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:42 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahahahhahahahahahahahahahahha
mag ik even lachen! dank u!
Echt het is te zielig voor woorden als je hieraan begint, ten eerste is het storent en ten tweede mag je je wel eens afvragen of je helemaal spoort? (psychiater?)
Sorry dat ik je zo afval, maar ik vind dit echt DOM!
Het is idd verre van true & evil.
Ik heb vaker bloedspatten binnengekregen toen ik nog op de slachterij werkte, maar echt lekker was het niet.
Maar, als mijn vriendin ergens bloed, zuig ik het wel altijd leeg. Romantisch hae?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:42 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahahahhahahahahahahahahahahha
mag ik even lachen! dank u!
Echt het is te zielig voor woorden als je hieraan begint, ten eerste is het storent en ten tweede mag je je wel eens afvragen of je helemaal spoort? (psychiater?)
Sorry dat ik je zo afval, maar ik vind dit echt DOM!


je goed recht om hiermee te lachen,maar er zijn mensen die dat doen...Niks voer voor de psych;hoor


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-12-2002 15:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik kan van genoeg mensen hun bloed zuipen.
Maar nee, lijkt me ook niets.


Bazzio Attacks!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 15:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Er zijn ook mensen die zichzelf van het dak laten aflazeren! Of dat nou zo'n goed i.d. is?!


"This one is older than shit, heavier than time!"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:47 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:45 schreef 0Tolerence het volgende:
Er zijn ook mensen die zichzelf van het dak laten aflazeren! Of dat nou zo'n goed i.d. is?!


Nee,kan je je nek mee breken.van bloed drinken ga je nu niet meteen dood(als je uitkijkt wat je doet)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 15:47 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:44 schreef IceQueen het volgende:
je goed recht om hiermee te lachen,maar er zijn mensen die dat doen...Niks voer voor de psych;hoor
tja,je moet alles een keer proberen


true disco chick


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2002 15:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2002 15:43 schreef IceQueen het volgende:
gewoon,'t eens proberen...En lekker...

Je kan toch je eigen bloed drinken? Heb je meteen geen risico's enzo. Of gaat je dit niet ver genoeg?


Zenial


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:47 schreef pale enchantress het volgende:
tja,je moet alles een keer proberen


idd.En nu zoek ik nog iemand die net zo "gestoord" is als ik...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 15:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:48 schreef IceQueen het volgende:
idd.En nu zoek ik nog iemand die net zo "gestoord" is als ik...


Je mag die aanhalingstekens wel weglaten hoor


"This one is older than shit, heavier than time!"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-12-2002 15:49 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

En dan zijn christenen dom volgens jullie? Whahahah Kijk naar jezelf



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:48 schreef IceQueen het volgende:
idd.En nu zoek ik nog iemand die net zo "gestoord" is als ik...
Als je bloed wil zuipen kan je naar je local abatoir gaan en een vat kopen. De Polen in de slachterij dronken het altijd met Stroh 60. Kwestie van smaak.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-12-2002 15:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 december 2002 15:50 schreef Slechtheid het volgende:
Als je bloed wil zuipen kan je naar je local abatoir gaan en een vat kopen. De Polen in de slachterij dronken het altijd met Stroh 60. Kwestie van smaak.


Ik mix het altijd met 7up



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:50 schreef Kramy het volgende:
Ik mix het altijd met 7up
Kan niet, gaat klonteren.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 15:51 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 december 2002 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
Dat bloed gaat net zoals gewoon voedsel door je maag, dus die bloedgroepen maken niet uit.


Ja maar je er worden voedingstoffen uit gehaald en die komen in je bloed, lalala zo komt het toch in je bloed


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-12-2002 15:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:49 schreef Kramy het volgende:
En dan zijn christenen dom volgens jullie? Whahahah Kijk naar jezelf

als een iemand bloed wil drinken.
Betekent dat nog niet gelijk, dat iedereen bloed gaat drinken.
Kijk is naar de reacties die voor jouw post waren.

En je mag van mij best bloed gaan drinken.
Maar ik doe niet aan bloed drinken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:54 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:49 schreef 0Tolerence het volgende:
Je mag die aanhalingstekens wel weglaten hoor


ben niet gestoord


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:54 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:48 schreef Zenial het volgende:
Je kan toch je eigen bloed drinken? Heb je meteen geen risico's enzo. Of gaat je dit niet ver genoeg?


Is een beetje afgezaagd...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2002 15:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:40 schreef IceQueen het volgende:
Is er iemand die hier aan doet?En natuurlijk wil ik jullie mening hierover.
Ik zou graag eens iemands bloed drinken,maar met allemaal die ziektes die er tegenwoordig allemaal zijn,is het best wel riskant om iemands bloed te drinken...


nou, mijn smaak is het niet. Maar met de gevaarlijkheid valt het wel mee denk ik. Opgedronken bloed paseert eerst jou maag voordat de ingrediënten worden opgenomen. En daar wordt door het zeer zure milieu nagenoeg alles kapot gemaakt denk ik. Maar op eigen risico uiteraard.

Overigens bestaat er bloedworst, bij de betere slager verkrijgbaar. Oefen daar eens mee zou ik zeggen .

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-12-2002 15:57]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:

Overigens bestaat er bloedworst, bij de betere slager verkrijgbaar. Oefen daar eens mee zou ik zeggen .


Bweik,nee,only the real stuff please


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen