|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die het leuk vinden om het nieuwe forum te testen kunnen kijken op http://forum.zwaremetalen.com Dit forum is gewoon gekoppeld aan de database van het huidige forum dus je hoeft niks te missen . Bovendien is de layout gewoon hetzelfde. Mocht je opmerkingen of bugs hebben graag hieronder plaatsen. S.v.p. geen geouwehoer in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 17-07-2002 17:52] |
|
ik zie niet echt het nut in van deze link, maar ja |
|
Uh, de link doet het niet. |
|
Ik krijg hem niet gestrart....... |
|
bij mij start hij ook niet |
|
Bij mij wel.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik niet... |
|
Ff met Opera proberen. |
|
ben nog geen bugs tegengekomen...is ook vrijwel hetzelfde, alleen de smilies zitten wat omgedraaid...de meest voorkomende bovenaan: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Het domein is waarschijnlijk nog niet bij alle providers bekend. Dat komt vanzelf wel goed. Het forum is compleet overnieuw geschreven. Nu is de code beter gestructureerd zodat ik later er een andere database structuur aan kan hangen. (Zodat ook het zoeken weer snel zal gaan.) ... Als dit goed werkt dan kan de database geconverteerd worden. |
|
quote: waarom heb je de smililes door elkaar gegooid? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Het tonen van de smilies doe ik dynamisch door het doorlopen van een lijstje met smilies. De volgorde van het lijstje heeft te maken met het omzetten van de smilie-codes naar de smilie-plaatjes zelf. Klinkt een beetje als abracadabra ... het komt er kort op neer dat anders die smilies niet goed worden getoond in de reacties. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 17-07-2002 17:45] |
|
wanneer denk je hem door te gaan voeren Paul? |
|
Ik weet het niet Paul maar volgens mij gaat er iets nog niet helemaal goed. Sorry, kon het niet laten. Bazzio Attacks!!! |
|
- naar mijn idee gaat deze versie trager [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 17-07-2002 18:47] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Wat is dat nou voor een lompe reactie? Die jongen heeft hard zitten programmeren en dan zie jij het nut niet? Daar kan ik me als programmeur nou ook aan ergeren! Zenial |
|
quote:Is het dus zo dat de meestgebruikte smileys bovenaan staan zodat de conversie vaker sneller klaar is of staan ze nu gesorteerd/geindexeerd op alfabet? Of snap ik 't nu niet? /me is wel benieuwd namelijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
als je [tab] [enter] doet bij het posten, ga je met je tab naar de eerste smilie ipv de [post] knop... das wel irri... Je moeder. |
|
je moet ook gewoon posten met je muis |
|
klinkt vast stom maar onder netscape 7.0pr1 loopt ie sneller. |
|
startpagina effe heringesteld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Bij mij gaat het goed Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hee... wat gaaf! |
|
--- Bugreport --- Reported by: Zenial Date: 18-7-2002 08:24 Priority: Low Message: De smilies in de titels van de threads doen het niet Zenial |
|
quote: haha Als het aan mij ligt is dat vanaf nu geen bug meer maar een feature! Maar de meeste mensen vinden smilies in topictitels wel leuk denk ik zo. Ik zie wel een verbeterde mod-functie die ik eens ga testen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Volgende pagina |