|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Al vast suc6 Paul! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
heee tnx paul |
|
Slotje is wat traag. Kijk maar eens op de laatste pagina van het 'De Negerhut van Oom Tom' topic. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe, wazig idd |
|
he he ... grappig ... moet een gelijke post geweest zijn ... want het topic is door slotje 2x gesloten . |
|
Als ik de volgende URL probeer te posten (ongelinkt of gelinkt met url-tags) dan gaat ie over z'n nek op het & teken in combinatie met het apestaartje (denk ik). http://setiathome.ssl.berkeley.edu/fcgi-bin/fcgi?email=helmet@hoopyfroods.org&cmd=user_stats_new Zie ook: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1239&page=3 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jeps url's met een @ erin vind dit forum niet lief. Heb ik al eens eerder gemerkt toen ik een plaatje met een @ in de bestandsnaam wou posten. Maar dat is dus al langer zo... Zenial |
|
quote:hmm is inderdaad niet voor elkaar te krijgen ...komt denk ik door dat email adres. |
|
Ff iemail adres iets testen... @zwaremetalen.com Yep, hij converteert te ruim I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Warning: Unknown modifier '+' in /home/zwaremetalen/forum/classes/ubb.class.php on line 101 Wtf? |
|
Hmmm... weer een bug: Ik wou iets zeggen in het topic over het My Dying Bride concert van een tijdje geleden, maar ik kon het niet meer vinden. Search gedaan, die kon hem wel vinden. Met de laatste post datum nog eens de topiclijst gecontroleerd maar daar staat hij echt niet tussen. Dus ik via de search iets in het topic gepost, en nu staat er in het forum hoofdscherm wel dat er in de concerten afdeling net iets is gepost (wat ik dus had gedaan), maar het topic staat er nog steeds niet tussen... Zenial |
|
ter verduidelijking: Zenial |
|
hmm apart .... ik zoek het uit |
|
Huh? Nu is het Wacken topic weer uit de concert lijst verdwenen! PAAAAAAUUUUUUUULLLLLL!!!!!!!!!!!!! Zenial |
|
Paul: Kijk es naar de [nu] laatste reaktie's in het fototopik. Er komt gewoon een woord tevoorschijn wat ik niet getypt heb! [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-07-2002 14:13] |
|
quote: Ik zie dat niet Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Het woord "volgende". |
|
hoort dat niet zo?? |
|
quote: Nee hoor! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik zie dat woord niet staan, is het al wegge-edit? Anders heb je misschien fout gequote. ("op blabla schreef blabla het volgende" staat boven de quote, misschien komt ie daar vandaan) Zenial |
|
dat komt van: op blabla bla schreef puntjepuntje het volgende: die gene is vergeten het laatste woord uit die zin (volgende) weg te halen denk ik.. Suck my piss |
|
Ik was net wakker ok? |
|
Suck my piss |
|
Ik heb ook een bugje ontdekt: Na het aanpassen van je post ga je niet terug naar de pagina waar je aangepaste post staat (volgens jouw instellingen) maar ga je terug naar de eerste pagina van dat topic, de page-parameter wordt dus niet meegegeven.. Paul, pretty please |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |