|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoveel ruzies uit te vechten dan? |
|
quote:Er zijn nog 101 andere manieren... maar met private messages schiet je ook niet echt op... |
|
quote: Maak er een speciaal accountje voor aan |
|
quote:private messages zijn inderdaad wel handig. Ik zie alleen nu even niet waar ik ze in de layout kwijt zou kunnen. |
|
quote: daar kan je dan toch een aparte sectie van maken.. en dan een pm icoontje bij die icoontjes die er al staan rechtsboven |
|
quote: Ja, doe ze dan gewoon in plaats van die stomme icq icoontjes! Die krengen kosten toch teveel tijd om ze telkens bij wwp.icq.com in te laden... Zenial |
|
quote:Het is meer de plek waar ik de link naar je eigen private messages kan neerzetten. Het begint bovenin al aardig vol te raken . |
|
hehe goed zoeken.... ik ben een grote voorstander je hebt ze bij het AF forum gezien... werkt goed REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:Soort mailboxje maken op een aparte pagina misschien? En dan op de Active Topics en de Index pagina een apart tabelletje boven de topics waar een bericht (link) staat als "You have 3 private messages waiting" dat alleen getoond wordt als er daadwerkelijk berichtjes zijn? Het is maar een idee I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik werk op het AF forum gewoon met een javascript alert. Die krijg je alleen als je een PM hebt. OK klikken en dan gaat ie naar je inbox. Maar dr moet natuurlijk wel een plekkie zijn om uberhaupt een link naar de inbox neer te zetten. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Misschien is het handig als bepaalde topiks altijd bovenaan blijven staan [niet in aktive topiks natuurlijk]. Vooral het n00b-topik zou hier baat bij hebben. |
|
Als we dan toch requests gaan roepen, ik zou wel een /me functie willen hebben |
|
quote:* Helmet heeft er al lang eentje Zoiets? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kun je ook een ignore functie inbouwen? Zodat je mensen kunt negeren ? |
|
quote: Precies. Maar dan zonder dat ik steeds html tags hoef te typen, en dat andere users het ook kunnen gebruiken. |
|
quote:Dan zijn discussies toch niet meer te volgen? Omdat mensen weer reageren op uitspraken, als je dan bepaalde mensen niet ziet is het topic helemaal vaag... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Een auto-refresh mode in aktive topiks? |
|
quote:jaaaaaa daar d8 ik ook al aan! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja, en dan zo dat de refresh-rate via je profiel in te stellen is Trouwens -- de search doet vaag.. Als ik bijvoorbeeld "trucfoto" ingeef als zoekterm vind hij geen topics, en met "trucfoto's" wel.. Oftewel -- blijkbaar werkt de search alleen op exacte tekst.. Nu weet ik niet hoe veel resources het kost om ook op een deel van de tekst te kunnen zoeken? Er ligt een index op de zoekbare velden toch Dus dat zou mee moeten vallen.. |
|
Een auto-refresh kan je met Opera instellen . |
|
quote: Patser |
|
quote: http://www.opera.com Gratis te downen, 6.05 geloof ik alweer . Opera . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-09-2002 0:58] |
|
quote: Ik neem mijn woord al terug! Vriend |
|
Bintmeister kan ZM niet opkomen.Hij krijgt de foutmelding DNS...of ik ff door wil geven,bij deze dus. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |