|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, ik misdraag me alleen binnen de perken. Het leek me gewoon een leuke feature. Als ik zie dat er geen mods aanwezig zijn en er komt een "I love Britney" topik, zal ik [of iemand anders] zelf voorstellen niet meer te reageren in dat topik. |
|
quote:Er wordt momenteel uitgezocht of dit haalbaar is. Dus moeten we nog even afwachten |
|
Ligt het aan mij of zijn de achtergrond tinten lichter? Van zwart + donderbruin naar donkerbruin + ietjes minder donkerbruin? |
|
wat was er zostraks nou aan de hand? Ik kon het forum niet op via forum.zwaremetalen later wel via een link die paul gaf |
|
Ik moet zeggen dat ik het uiterlijk en de navigatie van het oude Forum veel beter vond. Kan die niet terug? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Er is niks veranderd quote:grapjas |
|
hehe, sorry. Ik ga nu maar eens mijn irl vrienden lastig vallen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Zal wel iets geweest zijn met de DNS van @home ... andere mensen heb ik er niet over gehoord. |
|
quote: Kheb ook @sloom, niks gemerkt. |
|
Volgens mij staat nu bij alle mensen die geen geboorte datum hebben ingevuld "Donderdag 1 Januari 1970" ipv "niet bekend" Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:ah, ok dat zou zo maar kunnen ... ik zal het oppakken |
|
quote: ja ik zag het opeens dus dacht even melden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Dat vind ik fijn .... ik wel graag een forum met maar weinig bugs. |
|
quote://\00/\\ I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ehmm... dat moest dus zijn slash-slash-backslash-nul-nul-slash-backslash-backslash.. blijkbaar gaat er met escapen iets niet goed. (Wijzigingen van die post ging niet, want alles achter die tekenreeks verdwijnt in de bittenbak en ik wilde het laten staan voor test-redenen) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
oops [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-08-2002 13:33] |
|
quote: Bij mij staat er gewoon n/a hoor. Volgens mij is het alleen als je je profiel wijzigt, of voor het eerst invult dat die comboboxen standaard gevuld worden, maar je kunt ook "dag", "maand", "jaar" selecteren als je dat wilt. |
|
quote:Heb je het nu niet over de registratiedatum van slotje of zo ? |
|
Klinkt als een lege timestamp... edit: kweet niet waarom ik het neerzet, lijkt me logisch dat je dat zelf ook wel door hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-08-2002 13:39] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Volgens mij bedoelt ie dit: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=1467 Dit is een user die zich pas heeft geregistreerd, en vast niet van plan was een geboortedatum in te vullen, maar er staat toch 1 jan 1970 omdat die comboboxen standaard gevuld worden. Als je niet doorhebt dat je "Jaar", "maand" etc kan selecteren dan lijkt het of je altijd wat MOET invullen. |
|
quote: Misschien is diegene geboren op die datum? Maja, wat me opvalt is dat de font van het email adres [al dan niet aanwezig] anders lijkt dan de rest. Zie bovenstaande URL als voorbeeld. |
|
quote:het email adres is een plaatje geworden. Lees de andere topics in administration voor de reden (ff geen zin om te zoeken) |
|
nou als ik mijn profiel kijk of dat van vladimir staat daar als geboortedatum 1 januari 1970 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dan zal je wel een keer je profiel hebben aangepast terwijl je niet gezien hebt dat de geboorte datum ook al ingevult was op die datum. (op die dag is de timestamp 0) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |