|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hmm dat zou goed moeten zijn .... misschien zit er een fout in de query .... morgen avond heb ik er weer tijd voor. |
|
quote: Paul, je bent de koning, want het werkt idd al en je bent soziezo de koning, want ZM heerscht [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-07-2002 21:17] |
|
slijmbal Je moeder. |
|
Ik zie dat het "wie heeft de meeste posts" -topik ook plots plijte is. |
|
|
|
quote: 2e keer: dank! |
|
quote:Ik zat te kloten ... moet ik niet doen in een live-omgeving |
|
quote:deze is nu ook opgelost. Bedankt voor de imput mensen ... als er meer bugs zijn hoor ik ze graag. |
|
die bug van [tab][enter] voor het posten van een bericht is nog niet gefixt? (noujah, tis eigelijk geen bug maarjah) of blijft dit zo? tis iig wel wennen... Je moeder. |
|
klopt dat moet ik nog doen. |
|
alsk over een paar weekjes weer terug ben ist wel gefixed he Je moeder. |
|
quote:vast wel |
|
weer een bugje: shera heeft het laatste gepost in het topic over die sm ervaringen en toch staat er bij active topics nog steeds dat ik het laatst gepost heb...en ik ehb al een paar keer vernieuwd maar hij blijft het fout aangeven Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dat zag ik ook ja. Maar nu ziet alles er weer normaal uit. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: mjah...maar toch zitten er wel wat van die rare dingetjes in...ik heb wel vaker het gevoel de laatste tijd dat de post tijd of laatste poster of welke topic het recenst is niet meer helemaal klopt in de active topic lijst....niet dat dat een ramp is, maar als paul een keertje tijd over heeft Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmm, ben ik de enige die geen haakjes en aanhalingstekens, vraagtekens en nog wat zooi met de normale toetsen kan tiepen... In Outlook, Word, kladblok, Hotmail en alles wat ik geprobeerd heb luk het wel. Dead things grow from deep inside... |
|
() ? |
|
[:"?!@# toch wel hier |
|
Heel vaag. Even testen hoor, of wat ik in de post zie ook verschijnt als de boel opgeslagen is. vraagteken = dubbele punt ± wordt dus net zo weergegeven als ik het zie... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 29-07-2002 21:18] Dead things grow from deep inside... |
|
Liefje .. dat ligt aan jouw toetsenbord instellingen VS International is volgens mij de goeie |
|
Niet waar, zoals ik zei werkt het in andere programma´s en sites wel. De instellingen staan goed. Dead things grow from deep inside... |
|
Oh .. dat is apart ! Hmm ik weet het niet dan .. |
|
quote: ? : Bij mij doen ze het wel goed, erg vaag. the only pleasure is pain |
|
Het werkt weer normaal. Ik heb niets gewijzigd. Er zal wel iets vaags met mijn pc aan de hand geweest zijn. Daar schijn ik een abonnement op te hebben. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |