|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Na het posten van een bericht en het klikken op de link 'klik hier als het te lang duurt' (ja ik ben ongeduldig) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoe moet ik nou weten waar ik nou op moet drukken daarbovenin Je bent de ALT-tags vergeten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
LOL Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ja, lach maar Wij Lynx/Links gebruikers worden overal achtergesteld tegenwoordig.. *snif* Niemand schrijft nog degelijke HTML en maakt degelijke webpaginas tegenwoordig. Ow Paul, als je toch bezig bent.. de ALT-tags van de smileys ontbreken ook.. ze werken ongetwijfeld niet direct, omdat Links geen javascript ondersteunt, maar wellicht is een lijstje van mogelijke codes gewoon handig. Posten gaat blijkbaar verder wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-07-2002 9:18] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
He thanks voor de replies ... ziten handige tips en goede bug reports tussen. Daar kan ik wat mee. Blijf zo doorgaan . Die alt tags zal ik doorvoeren. |
|
quote: Hahahaha damn, jij kan zo bij Microsoft gaan werken! "Dat is geen bug, dat is een feature!" Zenial |
|
quote: Het heeft te maken met de volgorde van het omzetten van de codes in plaatjes. Stel je hebt de volgende code: :bier:) ... wat je dan wilt laten zien is ) .... maar als je de :) code eerst zou doen dan zou je :bier te zien krijgen. Dat is dus niet te bedoeling. hmmm shit ... zit dus nog een bug in no_ubb ... zit dus weer een verschil in php 4.1.2 en 4.2.1 ... waardeloos gedoe ook altijd. |
|
Ik zo geen verschil (ben geen pc genie), maar alles is goed zolang "zoeken" het doet Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik heb eigenlijk nog een request... misschien niet iets wat je in een test-topic moet vragen maar goed. Ik zou het zo fijn vinden dat wanneer je op iemands profiel klikt het dan in een nieuw venster geopend wordt |
|
quote:Kan dat dan wel weer opgenomen worden in je profiel-instellingen, want ik heb een pleurishekel aan popups I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
LOL, Paul blijft bezig zo . |
|
quote: Nou het zou consequent zijn, als je op andere links klikt worden die ook in een nieuw venster geopend en dat is gewoon makkelijk als je topics wilt vergelijken bijvoorbeeld. Of in dit geval iemands profiel met zijn/haar posts. |
|
Het is niet zoveel moeite om dat in het profiel op te nemen hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-07-2002 15:03] |
|
hmmz er bestaat nog geen: forum.zwaremetalen.com/forum_toppost.php Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:lekker belangrijk. |
|
Ik merk weinig verschil met het oude forum, maar dat kan aan mij liggen. bla...bla...bla... |
|
tja ik zie verder ook geen verschillen en ben nog geen bugs tegengekomen, maar het werkt wel veel trager, maar dat kan ook door iets anders komen natuurlijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Da's nou net precies de bedoeling . |
|
Hee, nog iets. Paul, je wilde toch lichtere kleuren gaan gebruiken? Of ben je van dit idee afgestapt? De meeste mensen zullen overigens wel gewend zijn aan het huidige uiterlijk, dus verandering is dan geen pre. Wat je wel kan doen is verschillende "skins" voor ZM maken welke gebruikers dan kunnen kiezen in hun profiel. |
|
[off topic]Over skins gesproken is er eigenlijk een ZM winamp skin?[/off topic] Bazzio Attacks!!! |
|
Off topic: Ja, op Rhodium staat er 1. |
|
Laatste x offtopic: Thanx Bazzio Attacks!!! |
|
Paul, klopt het dat je nog geen topics kan sluiten? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Lukt mij wel hoor, heb ff getest in het dumpforum. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |