|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan zou het profiel ook eventueel als link onder de nickname [dus boven het ikoon] kunnen. |
|
quote: ---> quote: = |
|
ja, het was gelukkig van tijdelijke aars, eeh aard |
|
quote:Dat DNS is al eens vaker geweest. Probeer of hier IP adres in te typen. LM weet die wel of probeer het forum te bezoeken met: http://www.zwaremetalen.com/forum2 Dan moet het wel lukken. Vaak is het probleem tijdelijk maar daarom niet minder vervelend |
|
Wat me trouwens te binnen schoot; Er staan verdomd weinig tot helemaal geen black of death nieuwtjes op de frontpage. |
|
quote:Je mag ze allemaal in de nieuwssubmit gooien hoor |
|
quote:Heb er al 1 in gegooid. Maareh, is het trouwens geen idee om de gehele frontpage in het engels te doen? Dat verdubbeld het aantal bezoekers zeker. |
|
dat je kan kiezen ofzo, wellicht. NL/EN |
|
FF copy-pasten van een ander topic: Trouwens, nogmaals kudos voor zo'n "lean and mean" forum. Ik blijf me verbazen over de snelheid en layout-correctheid ("clean, clear and crisp") van ZM t.o.v. allerlei andere fora op het net. Corigeer je trouwens wat bugs nu (2.0.x) herinner je het kleine bugje van
Wordt weergegeven als http://ftp://blablabla... |
|
Wie worden de nieuwe mods? |
|
Lijkt mij een goed idee om de sex- en global-mods en admin voor hun respectivelijke stukje tekst naast de naam EEN KLEUR te geven. (niet voor de zgn. redactieleden en festivalorganisatoren want die hebben -zover ik weet- geen functie op en met het forum. Dat springt gelijk in het oog en -denk zelf effe na- heeft een psychologisch effect door het zich onbewust herhaaldelijk in je achterhoofd te prenten. |
|
quote: hoe kom je erbij dat die er komen?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Dat zou best kunnen, maar ZM heeft die insteek nooit gehad. ZM is voor nederlandstaligen. Er zijn al zat engelstalige webzines. Nu onderscheiden we ons tenminste. |
|
quote:Met dat idee heb ik ook al eens gespeeld. Ik kon alleen even niet zo gauw een kleur vinden die ik mooi vond. Maar misschien gebeurt het binnenkort wel. |
|
Ik merk dat gesloten topiks erg snel verdwijnen. Vanwaar dit? |
|
quote: "Verdwijnen"? Volkomen useless topics (zoals lultopics met 1000 posts) worden verwijderd ja. |
|
quote:Goed punt ik neem hem mee naar de mod discussies... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina |