|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vertel!! |
|
ah nu zie ik het ook ... ik zal het oplossen |
|
Ok het is opgelost . Nog meer bugs ??? |
|
Ik geloof het niet |
|
Ik ben ook nog geen bugs tegengekomen. edit: Ik zie net dat ik in het nieuwe forum geen topics kan sluiten en de gebruiker gegevens niet kan bewerken. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 21-07-2002 12:59] the only pleasure is pain |
|
quote:Topics sluiten dmv vinkje onderaan je post. Gebruikers gegevens bewerk je in zijn/haar profiel |
|
Je kan niet meer eenvoudig dmv "tab - spatie " je berichtje posten. Nu tab je namelijk door naar de smilies |
|
Ik heb een bug gevonden, alleen ik weet nog niet of dat ie al gemeld is, maar ik meld hem alsnog maar ff De aantal posts en aantal topics zijn omgedraaid dus er staat nou zoiets als 300 posts en duizenden topic Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zie het . Wat ook lastig is dat ik mezelf steeds moet inloggen, terwijl me koekie's gewoon aan staan. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nu je het zegt... Das wel een vette bug ja; maar ook makkelijk op te lossen dacht ik zo. |
|
ha ha ... grappig idd ... het is nu goed. |
|
nog een klein dingske in het "oude" forum kon ik met tab+spatie meteen posten. komt de slectie de biersmiley te staan. Nu weet ik dat de bier smiley natuurlijk de hoeksteen van dit forum is maar ik vond de oude combinatie toch ook wel zijn charme hebben. |
|
Ik zal de tab volgorde weer in orde maken. Als de snelheid van de nieuwe tabel ok is dan wil ik volgend weekend overstappen op forum 2.0 met nieuwe database tabellen. Het oude forum werkt dan niet meer. Het forum zal dan in de ochten een uurtje of 5 a 6 niet werken vanwege conversie van de tabellen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 23-07-2002 10:36] |
|
nog vraagje: zou je dan die tab volgorde ook bij post aanpassen zo willen instellen. Bij het huidige forum is er verschil met IE. Het rare is dat opera wel direct naar de aanpassen posting button gaat |
|
Ik zal er voor zorgen dat het bij alle post/reply/edit schermen hetzelfde gaat werken. |
|
mijn dank is groot |
|
Net was de status van het forum zo en als ik dan herlaadde dan wisselden de twee bovenste topics van positie. Kan 't nu niet meer reproduceren (was ook net niet op tijd voor een tweede screenshot) omdat iemand net er doorheen zat te posten . Misschien hadden de laatste twee posts toevallig een identieke timestamp ofzo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
bij mij switchte het ook ja |
|
Dat soort bugs kan ik helaas weinig aan doen. Ze komen in die volgorde de database uit en dan kan het inderdaad zo zijn dat de timestamp het zelfde is. Misschien is het wel een bug is MySql .... ach echt storend is het niet. |
|
quote:Tja, het viel me ineens op Ik weet niet hoe je databasestructuur is natuurlijk, maar als je de posts een identifier meegeeft is het misschien mogelijk om naast de timestamp ook nog op ID te sorteren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
die draaibug draait () al een tijdje mee ja |
|
quote:Zou ik kunnen doen. Ik zal eens kijken of dat veel invloed op de performance heeft. |
|
Gaat er trouwens ook weer een search komen? |
|
quote:Volgens mij wel, alleen dan moet de database eerst anders worden opgebouwd geloof ik... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |