|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het probleem eerlijk gezegd ook niet groot genoeg om semaphoren te implementeren. Daarvoor zou ik overigens php ook opnieuw moeten compileren want die mist daarvoor momenteel de componenten. |
|
quote: Klopt... Dead things grow from deep inside... |
|
In edit/post/reply: Vanaf nu is het mogelijk in Internet Explorer om smilies op de plaats van de cursor in het invoerscherm te zetten. Voor andere browsers is het nog steeds achteraan toevoegen. |
|
Cool, maar geen reden om over te stappen op IE |
|
De tabs zijn aangepast. Als het goed is kan je nu weer met tab-spatie je posting doen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-08-2002 21:41] |
|
Iets wat me al een tijdje opviel: Soms als ik een nieuw topic aanmaak, of een nieuwe reactie wil plaatsen en ik heb mijn post bekeken met "bekijk" reactie en een paar keer gewijzigd en weer bekeken, als ik dan op "Verstuur reactie" klik kom ik terug bij het schermpje waar ik mijn reactie intik, ipv dat de reactie/het topic gepost wordt. Ik had al speciaal in het dumpforum een topic aangemaakt om het te testen, maar toen heb ik misschien niets gewijzigd... iig toen ik het testte gebeurde het niet dus ik dacht dat ik het me verbeeld had. Maar net had ik het weer. edit: en bij het aanmaken van deze post had ik het niet... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-08-2002 19:52] |
|
hmm dat is wel apart ... beetje vreemd dat het maar af en toe gebeurt |
|
hmm, waar was het nou, ben het nu al weer vergeten, maar in het modforum denk ik. Misschien heeft het te maken met oude en nieuwe threads. Kga nog ff proberen in het dumpforum. |
|
ik heb als ik in een post een smiley zet, dat m'n cursor verdwijnt. dus ik moet met de muis weer achter het smiletje klikken. of was dat al bekend. (geen zin om 7 paginas te lezen ) Oud Vuil. |
|
links openen in hetzelfde venster.. dat was eerst alleen bij het bekijken van iemands profiel zo.. ik weet niet of dit de bedoeling is, maar ik vind het relaxter als er een nieuw schermpje geopend wordt.. |
|
Alweer zown warning... : (En er staat ook onder ieder pagina nummer een streepje? Ook bij de pagina die ik bekeek...?) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 02-08-2002 3:02] Dead things grow from deep inside... |
|
Ik zal het vanavond eens uitzoeken. |
|
quote:Gebeurde dit nadat je iets in je profiel had aangepast ? ... dan kan dat namelijk gebeuren. --edit-- Ah, ik weet het al. Ik heb nu ook even een paar uur met die instelling (60 reacties op 1 pagina) gesurft over het forum en waarschijnlijk als dat optreedt heb je op een link van iemand geklikt (die naar een topic verwijst) met minder reacties op 1 pagina. Dan kan het zijn dat hij bij jou probeert een pagina op te halen die voor jou niet bestaat. Ik zal er voor zorgen dat je dan gewoon netjes de eerste pagina te zien krijgt zonder foutmelding. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-08-2002 20:46] |
|
Het is opgelost |
|
Warning: Offset -25 is invalid for MySQL result index 3 in /home/zwaremetalen/html/comp/db.inc.php on line 111 nou ja hij komt vaker voor hoor. ik kreeg hem gewoon met standaard instellingen dus 25 reacties pp. na wat langer forummen bovenstaande fout 4 keer gehad. Dit topic bestaat niet of is onderdeel van gesloten gedeelte. die pagina moet eigenlijk even aangepast worden met daarop hier kunt u inloggen. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2002 23:14] |
|
Warning: Offset -25 is invalid for MySQL result index 3 in /home/zwaremetalen/html/comp/db.inc.php on line 111 Deze waarschuwing heb ik vanavond ook al gehad. 'T is vandaag wel voor het eerst dat ik deze waarschuwingen zie trouwens. the only pleasure is pain |
|
Ik heb m vandaag ook voor het eerst... |
|
krijg je die op een topic pagina .... of op een overzicht pagina ? Graag de URL ff posten als het weer hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 03-08-2002 13:15] |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=299116 Warning: Offset -25 is invalid for MySQL result index 3 in /home/zwaremetalen/html/comp/db.inc.php on line 111 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ey, de kleuren dan de fora in de index zijn Magenta, of ligt dat aan mij. |
|
quote:Dat gebeurt wel eens als je browser de stylesheet niet goed inlaadt. |
|
quote:Deze zou nu niet meer voor moeten komen . |
|
quote:Dus blijf ze melden (als ze er zijn ) |
|
Misschien een leuke feature: Onder aan de "aktive-topiks"-page een lijstje/regeltje maken met online users. Is misschien wat veel, maar anders alleen de online Moderators. Lijkt me erg handig. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |