|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
helemaal niemand Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Helaas niet, had er wel graag geweest willen zijn maar kwam gigantisch ongelegen... PAUL BALOFF WILLEN WE GVD ! Ik, Wil Schuurman |
|
ik wou dat ik er was, heb ze 1 maal gezien, dynamo '88 ofzo, met strakke witte broeken aan. wel ontzettend gaaf. Oud Vuil. |
|
k Ga morgen ne keer kijken... |
|
morgen ga ik ze wel kijken!!!! heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Orion hier : is hier nuecht niemand die er toen naar exodus is geweest? ik zou de track list graag willen weten die ze speelden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Net Exodus aanschouwd in Hof ter Loo!!! Geen verdere uitleg nodig! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hey, hoe waren Immolation en Antaeus? |
|
quote: Te laat voor Antaeus (naar tschijnt te rommelig), maar helemaal op tijd voor Immolation!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is death metal, heavy, log, lomp en vet!!!!!!!!!! (En niet constant blastbeats zoals teveel bij anderen). DEFINITIE DEATH METAL = IMMOLATION !! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Fantastisch dat ze het live waar kunnen maken!! Tja, op basis van CD-materiaal ben ik al een tijdje tot die onvermijdelijke conclusie gekomen . Immolation . |
|
quote: Ze zijn zelfs nóg vetter live!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik wacht het optreden af met nauwelijks ingehouden sperma!! *edit* vooruit dan, een "" [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-12-2002 1:11] |
|
quote: Je moet stoppen met leven, indien je deze band live mist!!!! Aarrgh x 6545464564!!!! No Jesus, No Beast!!!! Tzal morgen weeral nekpijn zijn, eheh! Je kan me de bout hachelen! |
|
Spelen ze live nou met Steve Souze op zang ? Ik, Wil Schuurman |
|
Voor zover ik heb kunnen onthouden (kan een foutje inzitten) de Hof Ter Lo Setlist: The Last Act Of Defiance Fabulous Disaster Bonded By Blood A Lesson In Violence And Then There Were None 30 seconds? Corruption Exodus New: War Is My Shepherd Piranha Toxic Waltz Strike Of The Beast |
|
quote: lekker veel van de eerste. Oud Vuil. |
|
Alleen metal command niet ? Dat vind ik zo'n geweldig nummer.. BANGING EVERYWHERE ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ja en niks van pleasures of the flesh, terwijl dat juist de cd is die ik heb "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Koop snel bonded by blood, zonder twijfel de beste plaat ! Ik, Wil Schuurman |
|
toch sneu dat er zo weinig mensen hierop reageren. Exodus rules de pan uit! was er heeeeelaaas gisteren niet. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: dat was ik al van plan, maar ik kwam em vandaag helaas niet tegen, wel effe orgasmatron van motorhead gekocht voor maar 5 euro "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Murder In The Front Row Crowd Begins To Bang And There's Blood Upon The Stage Bang You Head Against The Stage And Metal Takes Its Price http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: BONDED BY BLOOD Oud Vuil. |
|
quote: staan ook prachtige nummers op, maar de eerste is helemaal van het begin tot 't eind geweldig. dat ze parasite niet speelden? Oud Vuil. |
|
dat heeft kirk toch geschreven?? had ik ergens gelezen tenminste Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |