IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Exodus Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-08-2005 18:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb 'em nu volledig binnen. Als ik zo 's vlug door de nummers scan, dan hoor ik een wat intensere versie van Tempo of the Damned. De sound is wat organischer, minder klinisch. Bostaph past prima binnen het geluid en heeft zich ongemerkt de Exodus-stijl eigen gemaakt. De zanger is zoals gezegd wel ff wennen, maar zodra je gewend bent aan zijn agressieve strot klopt het plaatje weer helemaal. Ik ga 'em de hele avond luisteren!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-08-2005 19:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, hij is ook via kerrazy te downen. Daar stond deze hoes erbij:




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-08-2005 19:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Thx, ik had de hoes nog niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-08-2005 19:29 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Als de cd net zo bruut is als de hoes, ben ik tevreden. En wat meer uptempo nummers svp, Tempo of the damned was veel te sloom.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2005 19:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2005 19:29 schreef Disciple het volgende:
Als de cd net zo bruut is als de hoes, ben ik tevreden. En wat meer uptempo nummers svp, Tempo of the damned was veel te sloom.


Te sloom ja, de nummers waren over het algemeen wat te langdradig (speelduur)


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-08-2005 19:51 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ook dat ja, had je echt 't gevoel al een lange tijd te luisteren en zat je nog bij nr.4 pas. Vond 't trouwens ook raar dat ik interviews las dat de band zei: 'Allemaal snelle songs'

edit: ok ik ben em aant downloaden, en ff gepreviewed....

HEERSCH! WAT EEN RIFFS! WAT EEN RUIGE STEM!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 24-08-2005 19:54]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-08-2005 22:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een raar gitaargeluid. Beetje erg droog en wat weinig distortion.




Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 25-08-2005 0:37 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Er zitten een paar zwakkere nummers op, maar als geheel vind ik het een stuk gaver dan Tempo of the damned. Klasseplaat!!!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-08-2005 11:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Veel meer uptempo nummers, maar ze missen de badass riffs erin te stoppen. Soms is het tempo wel un-exodus like zeg maar.
De oude shit overtreft het nog ver helaas

Heb het afgeluisterd, maar ik weet niet of het de vorige overtreft. De riffs missen gewoon en het tempo is wat deze cd draagt, maar er blijft niet echt iets hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 25-08-2005 11:29]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 25-08-2005 14:44 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Er zitten juist bad ass riffs! Ik dig die nieuwe zanger echt helemaal!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-08-2005 15:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb 'em nu al zeker 10 keer geluisterd en over het algemeen ben ik erg tevreden. Meer up-tempo idd, maar ook iets minder écht herkenbare Exodus-riffs. De voorganger had dat dan wel weer. Nu, de intensiteit maakt hier veel goed en zorgt er zelfs voor dat dit misschine wel de betere plaat is van de twee.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 25-08-2005 15:23 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik vind deze echt 10x beter dan Tempo of the Damned.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-08-2005 16:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat echt mist is de midtempo en solo's. Het voelt imo niet echt exodus aan. Ik zal het uiteraard nog wel wat keren beluisteren, maar echt goed vind ik de plaat nog niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 25-08-2005 16:50 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Uhm...hoe kun je midtempo missen?


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 26-08-2005 0:53 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

+1

Dat vond ik nou juist het grote minpunt aan Tempo of the damned, veel te traag. Kijk, die nieuwe hakt er tenminste lekker stevig in!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-08-2005 9:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb het titelnummer al gehoord en dat hakt er behoorlijk op in.de nieuwe zanger is op dat nummer ook veel beter als die zetro.
als de hele cd zo is wordt het het een zeer vette aanrader!!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-08-2005 14:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 0:53 schreef Rattlehead het volgende:
+1

Dat vond ik nou juist het grote minpunt aan Tempo of the damned, veel te traag. Kijk, die nieuwe hakt er tenminste lekker stevig in!


Juist! Flink hakken, dat is wat Exodus goed doet.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-08-2005 14:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 0:53 schreef Rattlehead het volgende:
+1

Dat vond ik nou juist het grote minpunt aan Tempo of the damned, veel te traag. Kijk, die nieuwe hakt er tenminste lekker stevig in!


Misschien wel traag, maar de solo's zitten erin en de typische exodus riffs en die mis ik wel op deze CD. Deze CD moet het hebben van de snelheid en de agressieve zang, maar is qua solo's en riffs niet super sterk.
/me zet Bonded By Blood op


"This one is older than shit, heavier than time!"


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 27-08-2005 11:33 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Die nieuwe rost de pannen van het dak! En die nieuwe zanger is stukken beter dan Zetro.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-08-2005 14:54 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Die nieuwe rost de pannen van het dak




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-10-2005 13:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

17 november:

Exodus + supports in Bolwerk, Sneek!

Volgens het Bolwerk enige show in NL!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-10-2005 15:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2005 11:33 schreef Stefan het volgende:
Die nieuwe rost de pannen van het dak! En die nieuwe zanger is stukken beter dan Zetro.


Zo fantastisch is die nieuwe plaat niet, niet echt exodus naar mijn mening. Geef mij die oude shit maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-10-2005 17:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

+1



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2005 17:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 13:59 schreef NecRobert het volgende:
17 november:

Exodus + supports in Bolwerk, Sneek!

Volgens het Bolwerk enige show in NL!!


Megaheersch!!!


spelfout weggehaald...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-10-2005 18:03 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 3 oktober 2005 13:59 schreef NecRobert het volgende:
17 november:

Exodus + supports in Bolwerk, Sneek!

Volgens het Bolwerk enige show in NL!!
jammer, maar een beetje te ver weg



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen