IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Exodus Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-10-2008 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.myspace.com/exodus

hier zijn enkele heropgenomen nummers te beluisteren. klinkt behoorlijk goed maar natuurlijk blijft het origineel het beste.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-10-2008 13:52]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-10-2008 15:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm. Lesson in violence lijkt wel langzamer nu. En minder strak. Beetje jammer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 28-10-2008 10:51 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

De inspiratie voor artwork is ook een beetje op....


Lijkt meer op een ge-update versie van:


of heb ik nu een persbericht gemist waarin staat dat ze terug gaan naar vroegâh?


10.10.1942 - 20.11.2011


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2008 11:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De nieuwe cd is en heropname van bonded by blood. Vandaar ook een nieuwe versie van de oude kaft.

Overigens, vind ik de heropnamen behoorlijk tegenvallen. de zang vind ik wel heel vet maar sommige nummers klinken nou niet echt super naar mijn mening. ik hou het wel bij het origineel


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-10-2008 13:15 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik dacht ergens te lezen dat elk nummer een andere zanger had.
Zijn ze van dat idee teruggekomen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2008 14:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat ik heb gehoord is met de normale zanger


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-10-2008 17:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 13:15 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ik dacht ergens te lezen dat elk nummer een andere zanger had.
Zijn ze van dat idee teruggekomen?


Volgens mij komt die cd later pas, in 2010 geloof ik.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 29-10-2008 10:37 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Let there be blood klinkt wel erg of er een Destruction versie van Boden By Blood opgenomen, met een iets lager zingende Schmier.

Niet echt een verplichte aanschaf op het eerste gehoor


10.10.1942 - 20.11.2011


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-10-2008 11:17 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Zelfs de mp3's heb ik gewist. Of ik ben van de oude stempel of het is misschien omdat Bonded By Blood toentertijd bij mij een flinke stempel heeft gedrukt. Let There Be Blood kan mij in ieder geval niet bekoren.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-10-2008 11:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Blij dat ik hem terug gelegd heb bij de Mediamarkt als ik het zo lees.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-10-2008 20:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het is ook zo ontzettend zinloos, het debuut klonk geweldig in de eighties en dat doet het nog steeds. En paul baloff is nog steeds dood, dus ik zie niet in waarom een opnieuw opgenomen versie ook maar enigerlei waarde kan hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2008 20:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
De nieuwe cd is en heropname van bonded by blood. Vandaar ook een nieuwe versie van de oude kaft.

Overigens, vind ik de heropnamen behoorlijk tegenvallen. de zang vind ik wel heel vet maar sommige nummers klinken nou niet echt super naar mijn mening. ik hou het wel bij het origineel
Waarom een heropname.. wtf!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-10-2008 20:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Anthrax achterna.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2008 20:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar dat had nog enige waarde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-10-2008 20:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

The Greater of Two Evils? Ook alleen maar heropnames. Toch minder sfeer dan de originele uit de jaren 80.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 29-10-2008 21:16 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Bij Anthrax werd het alleen 10* beter gezongen dankzij dhr. Bush.

Dit is een trieste vertoning....

hopelijk blijft Rien nog heel lang leven en hoeft CHD geen heropnames met een nieuwe zanger te maken.


10.10.1942 - 20.11.2011


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-10-2008 21:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 21:16 schreef attematic het volgende:
Bij Anthrax werd het alleen 10* beter gezongen dankzij dhr. Bush.


Ik vind zelf Belladonna een super zanger.

Maar die 'nieuwe' Exodus; vind die Rob Dukes helemaal niks en ik vind die heropname ook weinig toevoegen, in tegenstelling tot bv een Thrash Anthems van Destruction of The Final Sign of Evil van Sodom.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-10-2008 21:50 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het is ook zo ontzettend zinloos, het debuut klonk geweldig in de eighties en dat doet het nog steeds. En paul baloff is nog steeds dood, dus ik zie niet in waarom een opnieuw opgenomen versie ook maar enigerlei waarde kan hebben.


Live is misschien een ander verhaal, maar de zang van Paul Baloff hoort nu éénmaal bij de tracks van Bonded By Blood, dat inderdaad een geweldig debuut was (is).

Ik was nog geen vijftien toen ik het album voor het eerst hoorde. Ruim twintig jaar later ben ik dan wel een oude lul, maar Exodus heeft toen (in het jaar 1985) met Bonded By Blood samen met albums van Celtic Frost, Slayer en Carnivore een ontuitwisbare indruk achtergelaten.


Chevy-Eddie
Usericon van Chevy-Eddie
Posted 31-10-2008 9:57 by Chevy-Eddie Wijzig reactieProfiel van Chevy-EddieQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 11:17 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Zelfs de mp3's heb ik gewist. Of ik ben van de oude stempel of het is misschien omdat Bonded By Blood toentertijd bij mij een flinke stempel heeft gedrukt. Let There Be Blood kan mij in ieder geval niet bekoren.


Hahaha dat heb ik dus ook gedaan.
Plaat gedownload, 3 keer beluisterd, en weer gedeleted.
Daarna het origineel maar weer opgezet, blijft een dijk van een plaat. Niks aan toe te voegen wat mij betreft.

Cya,
Chevy Eddie


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-12-2008 21:38 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Deze blijft wel geniaal.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 27-12-2008 18:30 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 29 oktober 2008 20:40 schreef spectre het volgende:
Waarom een heropname.. wtf!
Omdat ze zelf nooit geld aan het originele album hebben verdient. En ook nu krijgen ze niks als die wordt gekocht. Bij de heropname ligt dat anders; hopen ze eindelijk nog wat aan die klassieke songs te verdienen.

Vanuit de band begrijp ik het en voor fans die de oude niet al goed konden (of degene van een zwaarder/moderner gitaargeluid houden) is het goed te doen. Al had het ook van mij niet gehoeven.



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 27-12-2008 23:10 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Meningen over die bonustrack (Hell's Breath)?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 27-12-2008 23:19 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 23:10 schreef Alterprince het volgende:
Meningen over die bonustrack (Hell's Breath)?


Er zit een riff in die (later) op dook in Metallica's trapped under ice. Maar goed, Kurk speelde dan ook in Exodus... Wel leuk om te horen.

Verder vind ik het een overbodige release. Het jonge-honden-op-twee-wielen-door-de-bocht vliegen gevoel van BBB wordt (logisch) niet geevenaard. En het hysterische gekrijs van Balof al helemaal niet.

Voor die gene die BBB graag met een moderne productie wil horen kan ik Another Lesson In Violence aanraden. Deze is MET Balof op zang.

Gewoon BBB blijven draaien. De beste thrash metal plaat ever!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-12-2008 23:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Da's nog altijd reign in blood hehe. maar bbb staat op een fijne tweede plaats hier ja....


Fuck the world and fuck you


tonymacarony
Usericon van tonymacarony
Posted 28-12-2008 15:52 by tonymacarony Wijzig reactieProfiel van tonymacaronyQuote dit berichthttp://myspace/ikbeneeneikel.com

quote:
Op 27 december 2008 23:19 schreef Judas Spritz het volgende:
Er zit een riff in die (later) op dook in Metallica's trapped under ice. Maar goed, Kurk speelde dan ook in Exodus... Wel leuk om te horen.

Verder vind ik het een overbodige release. Het jonge-honden-op-twee-wielen-door-de-bocht vliegen gevoel van BBB wordt (logisch) niet geevenaard. En het hysterische gekrijs van Balof al helemaal niet.

Voor die gene die BBB graag met een moderne productie wil horen kan ik Another Lesson In Violence aanraden. Deze is MET Balof op zang. Hey kurk, ik wist niet dat je gitaar speeld in Exodus (dat je uberha ubt muziekaal bent)!!!!

Gewoon BBB blijven draaien. De beste thrash metal plaat ever!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen