|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Twee van de betere riffs op Ride The Lightning zijn inderdaad van Exodus geleend. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 04-03-2010 0:17] |
|
quote:http://www.youtube.com/watch?v=s3IwT3ba_Lk |
|
Kirk Hammett. Te beroerd om 3 nieuwe riffs te bedenken. In een tijd dat je nog makkelijk originele riffs KON bedenken. Hij heeft ook wel eens in interviews gezegd dat Metallica zijn eerste band was. |
|
quote: Schaamte zeker dat hij Exodus heeft verlaten. Al bekend wanneer de nieuwe plaat uitkomt? |
|
7 mei, volgens Metal-Archives. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik lees ook 23 april op het exodusforum. Allebei nog ver weg. edit: en NB zegt ook weer 7 mei. quote:Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar dat album. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-03-2010 14:45] |
|
Die nieuwe plaat bevalt me wel. Weinig verrassingen, maar over de hele lijn een streepje steviger dan zijn voorganger. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Die gitaarsolo's, joh. Op de nieuwe Exodus. Hoezo lekker warmgespeeld die twee... En al dat moois, vergeleken met de fantasieloze waas van wah wah van Kirk Hammett. Om maar een willekeurige gitarist te noemen. |
|
Voor wie 'em niet vindt, er staat een nieuw nummer op de MySpace: http://www.myspace.com/exodus When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmm vorig werk kon me op een enkel nummer na niet echt pakken, maar Exhibit B heerscht de pannen van het dak! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik luister nu dat nieuwe nummer van die myspace. Die zang. Hallo james hetfield. Solo's klinken idd wel erg lekker, die klinken dan weer wel niet-metallica. Strak gespeeld nummer, maar om nou te zeggen van wauw. Nee. Geen idee hoe de rest van die cd klinkt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lekkere cd dat exhibit b, enige kanttekening, maak die nummers wat korter, 3 a 4 minuten is genoeg voor een nummer in deze stijl in mijn ogen. |
|
quote: +1. De vorige twee platen vond ik aardig, maar deze sluit naadloos aan bij het geweldige Tempo Of The Damned. Bareuh... |
|
quote:Ik ben benieuwd. |
|
Sowieso. Opdat wij niet vergeten. Hehehe. Maar serieus, al tig keer gezien, maar dan nog. Dat begin alleen al, gewldig! Ik krijg flashbacks. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Met rick hunolt ipv gary holt, die nog bij slayer loopt in te vallen. Graspop met 3 gitaristen. http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=175524 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wordt wel vet. Hopelijk veel BBB, FD en TOTD werk. Sowieso, die speedfreak Hunolt voegt wel wat toe aan de podiumpresentatie. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Holt/hunolt is sowieso alle enorm vet, geweldig samenspel. Zeg maar king/hanneman, maar dan echt strak. Vroeger iig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"EXODUS last year completed a European tour of 17 cities, with stops in Barcelona, Dublin, London and more. Although SLAYER tapped the talents of Gary Holt for their European tour, Holt performed at select EXODUS dates. When Holt was not performing with EXODUS, HEATHEN guitarist Kragen Lum was filling in on guitar." http://www.blabbermouth.net/news/exodus-drummer-tom-hunting-interviewed-on-heavy-metal-mayhem-audio/ Alhoewel holt niet één van de oprichters van de band is, zou ík het iig minder vinden om te betalen voor een optreden van exodus zonder holt. Ik heb het idee dat hij toch wel de belangrijkste gast in de band is. Sowieso het meest aanwezige bandlid. Erg goede gitarist ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Guitarist Gary Holt of San Francisco Bay Area thrash metal veterans EXODUS has released the following statement: "As a band, we all had to make a very difficult choice to part ways with [our singer of the past nine years] Rob Dukes. We have nothing but love and admiration for him and the deepest gratitude for the hard work he has put in and the great work on some killer records. But at this time, Tom [Hunting, drums], Lee [Altus, guitar], Jack [Gibson, bass] and myself thought a change was necessary and the unanimous choice going forward was to welcome back Steve Souza [pictured] to the fold!" Souza, who previously fronted EXODUS from 1986 to 1993 and from 2002 to 2004, adds: "I spent a great part of my life with EXODUS. That blood flows through me, [and] even not being in the band for the past 10 years, you can't erase that chemistry. I'm very excited!" http://www.blabbermouth.net/news/its-official-singer-steve-zetro-souza-is-back-in-exodus/ Welja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
YES YES YES Exodus zonder Zetro is kakfakNuclearBlaatcore signature |
|
Beetje jammer wel, ik vind Rob Dukes een gave zanger. Maar Zetro is minstens zo gaaf, natuurlijk. |
|
De nieuwe plaat met de naam Blood In, Blood Out zal op 14 oktober via Nuclear Blast verschijnen. Dit is het artwork: Voor de hoes koop ik hem in geval niet. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |