|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig klinkt de plaat zelf stukken beter, lekker thrashen |
|
Ik lees me toch een hoop negatieve commentaren op veel plaatsen. Voor mij is dit waar ik al 10 jaar op wacht en zoals ik Exodus graag hoor! Compacte nrs, vette riffs, die typische gang shouts als backings, dik geluid en vieze Zetro. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vette plaat die nieuwe! bub |
|
quote: Ik begrijp er ook niks van. Voor mij is dit de beste cd sinds hun comeback. |
|
Vanavond maar eens opsnorren, ben nu best wel benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Retevet stukje werk Binnenkort in Uden, mag mogelijk een interviewke doen |
|
Ben je niet in de war met Overkill? |
|
Oh ja Nu ja, beiden retevette plaatjes in een relatief kort tijdsbestek. Op m'n Mp3-speler haal ik ze ook steeds door elkaar |
|
Beste liedje tot nu toe vind ik food for the worms. Omdat die de lekkerste riffs bevat, doet me een beetje aan sepultura denken, arise of zo. Geluid van de gitaren is heerlijk, meestal. Ik mis een beetje de dingen die je bij blijven, na het beluisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind de uitgang wel. En nu gaan we vegen |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Compacte nummers? Vijf minuten plus is niet echt compact, het dreuzelt wat te lang door. Ik mis uitschieters ook, nummers die blijven hangen, wat de tegenpartij al zei. |
|
THRASH!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.blabbermouth.net/news/new-exodus-album-persona-non-grata-is-fast-brutal-and-violent/ Kom maar op! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mocht je even niets te doen hebben...een goed gesprek tussen Rob Dukes en Zetro. 2 uur en 20 minuten lang. bub |
|
En een goeie sigaar Verder zeer openhartig gesprek, soms iets te rabbit pellets [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 19-02-2021 16:26] |
|
https://www.blabbermouth.net/news/exodus-drummer-tom-hunting-diagnosed-with-squamous-cell-carcinoma/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een nieuwe beuker. bub |
|
Ik had er meer van verwacht. En nu weet ik ook weer waarom ik destijds pleasures of the flesh zo vond tegenvallen. Geen Paul en nu natuurlijk weer niet. Wat een kut zang. /ouwezemelaar "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |